Amclassic-fan schreef:menno schreef:Tim0thyB schreef:Erg mooie fiets!! Met een nieuw stuurlintje zou ie nog mooier uit komen;)
Btw, wat voor zadel is dat?
leo peters schreef:He Jay
Mooie fiets waar heb je hem gekocht, en de kleuren vind ik mooi samen met de wielen een mooie combinatie.
Veel plezier er mee
En
Menno, dat Rabo shirt maak er maar een poetsdoek van, een betere optie verkopen dat shirt
en koop er een nieuw stuurtlintje van,je hebt wel een mooie fiets
wat zit toch iedereen te zeuren over een stuurlint...
er zit er nog een op en daarbij wordt dat wit toch zo weer vies.
de shirtjes heb ik er een aantal van hangen..vindt ik wel mooi.
Waarom koop je een Italiaans frame? Volgens mij omdat je 't er goed uit vind zien, daar hoort dan toch een een stuurlintje bij wat er fatsoenlijk uitziet? Zo'n grijs stuurlint is gewoon not-done
. Volgens mij heb je er nu wit kurk lint opzitten, dat is niet echt praktisch. Om dat kurklint wit te houden moet je zo'n beetje na iedere rit het stuurlint met een schuurspons te lijf gaan. Wit 'carbon look a like' stuurlint kan je gewoon met een sponsje schoon houden, ik vind het alleen geen fijn lint. Ik heb zelf Fizik stuurlint in 't wit, dat is nu na 2 maanden crossen gewoon nog wit. Schoonhouden kost geen enkele moeite.
ik vindt zo'n carbon stuurlint helemaal niks.het is keihard en rijdt super irritant.
ik vindt dat je best mag zien dat een fiets ook gebruikt word dan dat hij maar super schoon is.(dan lijkt het net of je er niet op fietst)
ziet er niet echt uit als je wedstrijden rijdt dat iedereen denkt dat je net een nieuwe fiets hebt.