Cervélo
De R3 is binnen...... , nog geen piccies, hij staat nog bij SPeric maar misschien dat ik hem vanavond nog ff ga halen.
De specs zijn veelbelovend iig, volgens Eric zonder pedalen en standaard afmontage net 7 kg.
Met oa Force groep, Easton EC 70 componenten en de EA90 Aero wielen....kan niet wachten...
De specs zijn veelbelovend iig, volgens Eric zonder pedalen en standaard afmontage net 7 kg.
Met oa Force groep, Easton EC 70 componenten en de EA90 Aero wielen....kan niet wachten...
"Try not. Do or do not......there is no try"
Heel mooi, andromeda. Doet me uiteraard sterk aan d emijne denken; prima fiets hoor!
Laat eens weten watje van die wielen vindt.
Zadel is zo mijn ding niet; stuurpen al evenmin (zie liever EA90). Voorts is ie toppie! Je zou er de nieuwe Easton carbon bottle cages op kunnen plaatsen (zijn nog maar net uit), of Profile Design carbon Stryke (heel stevig).
Pedaalkeuze wordt?
Laat eens weten watje van die wielen vindt.
Zadel is zo mijn ding niet; stuurpen al evenmin (zie liever EA90). Voorts is ie toppie! Je zou er de nieuwe Easton carbon bottle cages op kunnen plaatsen (zijn nog maar net uit), of Profile Design carbon Stryke (heel stevig).
Pedaalkeuze wordt?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
De ervaring met de wielen ga ik hier zeker delen aangezien er meer mensen zijn die dat graag willen weten.
Het zadel weet ik nog niet, ik heb hem kompleet laten komen en wil hem gewoon eens testen maar ik denk aan een Flite kit carbonio op termijn.
De stuurpen zou een EA90 zijn maar hij kwam met deze pen, maar waarom de EA 90? puur looks of heb je een andere ervaring?
Waarschijnlijk wordt het trouwens met de tijd allemaal Oval concepts, de 900 serie met het Aergo stuur.
Bidonhouders heb ik liggen van Exustar, zwart carbon met witte letter en een erg laag gewicht.
Pedalen worden Speedplay, rvs wit...
Hij weegt nu zonder pedalen 7 kg maar moet hem nog even exact wegen.
Het zadel weet ik nog niet, ik heb hem kompleet laten komen en wil hem gewoon eens testen maar ik denk aan een Flite kit carbonio op termijn.
De stuurpen zou een EA90 zijn maar hij kwam met deze pen, maar waarom de EA 90? puur looks of heb je een andere ervaring?
Waarschijnlijk wordt het trouwens met de tijd allemaal Oval concepts, de 900 serie met het Aergo stuur.
Bidonhouders heb ik liggen van Exustar, zwart carbon met witte letter en een erg laag gewicht.
Pedalen worden Speedplay, rvs wit...
Hij weegt nu zonder pedalen 7 kg maar moet hem nog even exact wegen.
7kg zonder pedalen is goed mogelijk met die opstelling ja.
Flite carbonio in wit icm wit stuurlint zou prachtig zijn. De EA90 oogt gewoon mooier dan deze (vind ik lomp, vooral de massieve front cap); heb ook meer vertrouwen in die EA90.
Oval Concepts is een mooi alternatief. Anderzijds vind ik de Aergo de grootste mislukking van Oval: weet niet waarvoor die nodig was... maar Morgan van Oval mag ook eens zat zijn als hij iets engineert (hoewel, Morgan kan goed tegen drank!). Alle andere Oval spullen zijn prachtig.
Witte Speedplay's, prima. Twijfel daar zelf ook over eigenlijk...
Hier is mijn R3 white, put in motion:
Flite carbonio in wit icm wit stuurlint zou prachtig zijn. De EA90 oogt gewoon mooier dan deze (vind ik lomp, vooral de massieve front cap); heb ook meer vertrouwen in die EA90.
Oval Concepts is een mooi alternatief. Anderzijds vind ik de Aergo de grootste mislukking van Oval: weet niet waarvoor die nodig was... maar Morgan van Oval mag ook eens zat zijn als hij iets engineert (hoewel, Morgan kan goed tegen drank!). Alle andere Oval spullen zijn prachtig.
Witte Speedplay's, prima. Twijfel daar zelf ook over eigenlijk...
Hier is mijn R3 white, put in motion:
Ik zal morgen het exacte gewicht eens plaatsen.
Dat witte stuurlint ligt al klaar en die Flite heb ik al gereden en bevalt prima!
Wat betreft de front cap ben ik het met je eens, viel mij net op.
Voor de rest een schitterende fiets, ga er eerst eens lekker op rijden en dan maar weer eens zien.
Even de spaarpot aanvullen voor we verder gaan met aankopen..
Overigens wel even vermelden dat onze Cervelo "freak" Eric het allemaal erg snel heeft geregeld.
Het is toch een van de eerste "nieuwe" R3's hier in Nederland.
thnx Speric!
ps. erg fraai, jouw R3 in cycling motion. maarre.......helm?
Dat witte stuurlint ligt al klaar en die Flite heb ik al gereden en bevalt prima!
Wat betreft de front cap ben ik het met je eens, viel mij net op.
Voor de rest een schitterende fiets, ga er eerst eens lekker op rijden en dan maar weer eens zien.
Even de spaarpot aanvullen voor we verder gaan met aankopen..
Overigens wel even vermelden dat onze Cervelo "freak" Eric het allemaal erg snel heeft geregeld.
Het is toch een van de eerste "nieuwe" R3's hier in Nederland.
thnx Speric!
andromeda schreef:Het is toch een van de eerste "nieuwe" R3's hier in Nederland.
...
[steek-je-even-de-loef-af-modus] En zeggen dat ik mijn R3 al zowat 3 weken heb en al meer dan 1.000km liet maken. Snelle regeling thx to TS-Bikes!![/steek-je-even-de-loef-af-modus]
(wel even bij vermelden dat de mijne een sponsored bike is, waardoor hij wellicht prioriteit kreeg)
Helm had ik niet mee op stage... Heb me voorgenomen in de toekomst die toch wel te dragen op training. Gisteren ben ik meer dan 20 Ionos helmen mogen gaan afhalen voor het volledige team... dat motiveert wel
haha ja dat zal te maken hebben met het feit dat het een sponsored bike is.
En hou die motivering vast, ik hoef jouw vast geen voorbeelden te geven van het mogelijk resultaat zonder helm.
En hou die motivering vast, ik hoef jouw vast geen voorbeelden te geven van het mogelijk resultaat zonder helm.