Wilier
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Haha nee, dan laat ik anderen wel beoordelen of hij mooi is. Heb hem wel overwogen maar iets anders gekozen. Desalniettemin nog steeds een 'zwak' voor deze fiets, vind ze prachtig om te zien...
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Ik heb meerdere (race)fietsen, maar mijn Specialized Venge is wel mijn favoriet.
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Zou ze eerst oprijden, prima bandjes alleen slijt wat snel achter.
-
- Forum-lid HC
Die mavic banden zijn ok bij droog (maar zeker niet geweldig). Zijn mee de slechtste banden die je kunt kopen als de weg wat vochtig wordt (grip is meteen gereduceerd tot nihil).
ik heb 25mm op de air gehad.. reed wel met de shimano c24 velgen... banden zijn erg 'flubberig'... schwalbe1 geprobeerd maar vorige week onderuit gegaan.. nu weer terug naar vittoria's open corsa..Rbe schreef:Idd met nat weer zijn ze prut (een collega had ze ook, en die vond ze echt prut) En wil geen droog weer en nat weer banden apart gaan hebben.
Maar kan 25mm ? Of heeft wilier een online user manual ?
Cervelo C5 | Shimano DA Di2 | Look | HED | ENVE | AX lightness
-
- Forum-lid
Oei, hopelijk zonder schade voor fiets én fietser!Monza36 schreef:schwalbe1 geprobeerd maar vorige week onderuit gegaan.. nu weer terug naar vittoria's open corsa..
De One zou Schwalbe's topband moeten zijn, kortere levensduur maar maximale grip. Ik dacht die band ook eens uit te proberen. Is het uit het niets gebeurd of was er een oorzaak zoals zand, olie, een natte plek?