Jan Janssen
Jij zegt spacer hoort tussen de boutjes om de linker crank te bevestigen.
http://www.plaatjesdump.nl/upload/796ab ... 706899.png
Techdocs zegt toch wat anders? Afijn, mis communicatie is gauw gemaakt op een forum No hard feelings!
http://www.plaatjesdump.nl/upload/796ab ... 706899.png
Techdocs zegt toch wat anders? Afijn, mis communicatie is gauw gemaakt op een forum No hard feelings!
- Jaap Telder
- Forum-lid
Ik schreef precies wat de tekening laat zien:
@ fietstechnicus: een spacer zul je bedoelen die enkel bij de triple gemonteerd moet worden.( Bovenste rode circel)
Dat vulplaatje voor de boutjes zit bij een triple , compact en een dubbel.
( Onderste rode circel.)
@ fietstechnicus: een spacer zul je bedoelen die enkel bij de triple gemonteerd moet worden.( Bovenste rode circel)
Dat vulplaatje voor de boutjes zit bij een triple , compact en een dubbel.
( Onderste rode circel.)
Ik had het toch al die tijd ook over die "spacer" ( in het Nederlands vulplaatje ) , ik dacht dat Carel het daar over had. Blikbaar had hij het wel over dat plaatje tussen de bouten Zoals gezegd, mis communicatie, kan gebeuren.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Een spacer betekent is de fietswereld altijd een (opvul) ring. Heb nog nooit gehoord van iemand die vulplaatjes koopt voor onder zijn stuurpen
..... Vul plaatje, opvul ring. Iedereen weet wat ik bedoel. Ben je thuis ook zo lastig?
Afijn, iemand nog een mooie Jan Janssen in bestelling staan?
Afijn, iemand nog een mooie Jan Janssen in bestelling staan?
-
- Forum-lid
hahaha, vulplaatjes of vulpraatjes??? we zijn weer mooi een paar berichten verder.....
Goedemiddag allen,
Heeft iemand ervaring met een recent exemplaar van Jan Janssen Tour de France (105 afgemonteerd). Ik overweeg het sterk om deze fiets aan te schaffen en had hier reeds al een post over gemaakt op onderstaande locatie, maar hoop dat één van jullie wellicht wat meer inhoudelijk over de fiets kan vertellen.
Uitgebreidere toelichting is hier terug te lezen: http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... 24#p916024
Groet,
Durk
Heeft iemand ervaring met een recent exemplaar van Jan Janssen Tour de France (105 afgemonteerd). Ik overweeg het sterk om deze fiets aan te schaffen en had hier reeds al een post over gemaakt op onderstaande locatie, maar hoop dat één van jullie wellicht wat meer inhoudelijk over de fiets kan vertellen.
Uitgebreidere toelichting is hier terug te lezen: http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... 24#p916024
Groet,
Durk
-
- Forum-lid
Hey Joey heb je een paar vulplaatjes voor mij?
bladejanjmagic schreef:Hey Joey heb je een paar vulplaatjes voor mij?
Daar is een forum voor, om te kunnen discussiëren. Ik weet ook niet alles en ben blij dat Jaap het mij even uitlegt hoe het moet. Maak ik op mijn werk ook geen fouten meer daarin. Als er voortaan een klant binnen komt en die vraagt om een vul plaatje kan ik netjes uitleggen dat dit een spacer betreft.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Zwak hoor, om eigen onkunde op deze manier te willen verdoezelen door mij neer te zetten als hierboven beschreven
Er wordt bewust een totaal verkeerde weergave en betekenis aan mijn voorgaande bijdragen gegeven met de pretentie te willen discussiëren.
Moeilijk toegeven zeker als men er naast zit, hetgeen nog eens bevestigt wordt door -nota bene- de eigen bijdrage met tekening met rode cirkels waarin de juistheid van mijn bijdrage te zien is
Er wordt bewust een totaal verkeerde weergave en betekenis aan mijn voorgaande bijdragen gegeven met de pretentie te willen discussiëren.
Moeilijk toegeven zeker als men er naast zit, hetgeen nog eens bevestigt wordt door -nota bene- de eigen bijdrage met tekening met rode cirkels waarin de juistheid van mijn bijdrage te zien is
Beste Jaap, jij blijft maar door drammen, ik gaf al een paar keer aan dat ik fout zat.
Kunnen we het weer fijn over Jan Janssen fietsen hebbenjoeywl schreef:Ik had het toch al die tijd ook over die "spacer" ( in het Nederlands vulplaatje ) , ik dacht dat Carel het daar over had. Blikbaar had hij het wel over dat plaatje tussen de bouten Zoals gezegd, mis communicatie, kan gebeuren.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Beste joeywl:joeywl schreef:Beste Jaap, jij blijft maar door drammen, ik gaf al een paar keer aan dat ik fout zat.
Kunnen we het weer fijn over Jan Janssen fietsen hebbenjoeywl schreef:Ik had het toch al die tijd ook over die "spacer" ( in het Nederlands vulplaatje ) , ik dacht dat Carel het daar over had. Blikbaar had hij het wel over dat plaatje tussen de bouten Zoals gezegd, mis communicatie, kan gebeuren.
klopt, je gaf de fout toe, maar......als je terug leest kan je zien dat daarna bladejanmajic en joeywl er zelf weer op doorgaan en de draak steken met mijn juiste opmerking. Wie dramt hier door? Ik niet.
Het blijkt op het JJ firma/bedrijfsverlengstuk/reclame-forum moeilijk te accepteren te zijn als een ander een juiste corrigerende opmerking plaatst.
Nu ben ik benieuwd of hier ook weer op doorgedramd wordt
Einde.
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 09 apr 2014 09:37, 3 keer totaal gewijzigd.