Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
amclassic-fan
- Forum-lid HC
amclassic-fan
16 dec 2008 12:17
menno schreef:
ik vindt zo'n carbon stuurlint helemaal niks.het is keihard en rijdt super irritant.
ik vindt dat je best mag zien dat een fiets ook gebruikt word dan dat hij maar super schoon is.(dan lijkt het net of je er niet op fietst)
ziet er niet echt uit als je wedstrijden rijdt dat iedereen denkt dat je net een nieuwe fiets hebt.
Je hoort bij een wedstrijd gewoon met een schone fiets aan de start te staan. Mooi glimmende tandwielen, ketting, de fiets helemaal schoon. Kwestie van een beetje gesoigneerd zijn.
Ik vind dat carbon lint ook helemaal niets, daarom gaf ik als tip dat Fizik stuurlint.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
-
perik
- Forum-lid
perik
16 dec 2008 12:27
Bij Amclassic-fan kun je "hoort" maar beter lezen als "ik vind". Het is toch een kwestie van niets moet alles mag. Sommigen vinden het belangrijk dat zijzelf en hun fiets helemaal gesoigneerd zijn; anderen vinden bruikbaar al goed genoeg.
-
rezne
- Forum-lid
rezne
16 dec 2008 23:48
Ik kom anders geen renners met vieze fietsen en kleding tegen voor een wedstrijd. Het is geen regel, maar ooit een vieze F1 wagen (vul random topsport in) aan de start gezien? Zelfs cx'ers nemen de moeite zich geheel in het wit te kleden voor een wedstrijd modderhappen
Uitstraling is part of the game.
Maar goed..... waar hebben we 't over.
-
amclassic-fan
- Forum-lid HC
amclassic-fan
17 dec 2008 00:14
perik schreef:Bij Amclassic-fan kun je "hoort" maar beter lezen als "ik vind". Het is toch een kwestie van niets moet alles mag. Sommigen vinden het belangrijk dat zijzelf en hun fiets helemaal gesoigneerd zijn; anderen vinden bruikbaar al goed genoeg.
Precies wat Rezne hier boven schrijft. Renners staan toch ook met geschoren benen aan de start, het plaatje hoort er gewoon mooi verzorgd uit te zien. Als ik zo'n dure fiets met zo'n smerig stuurlint zie, heb ik al snel zo iets van was 't geld op...
Wit stuurlint hoort wit te zijn
, anders moet je gewoon zwart lint monteren, dat blijft altijd zwart.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
-
arnoud
- Forum-lid
-
Contact
arnoud
17 dec 2008 07:59
Mijn Prince begint ook in een ver gevorderde vorm te komen. Bijna klaar om op te kunnen fietsen. Nog ergens de tijd vinden voor de laatste dingetjes en dan komen er natuurlijk ook foto's!
-
anaszi2.0
- Forum-lid
anaszi2.0
17 dec 2008 10:39
Jay schreef:maurice schreef:Waar is de foto waar deze beauty helemaal op staat??
Gelukkig wel afgemonteerd met Campa...
Pagina 145, ach ben toch bezig. hier is ie nog n keer:
Wauw!
Normaal gesproken ben ik helemaal geen fan van moderne Pina's, maar deze is super
-
em
- Forum-lid
em
17 dec 2008 11:14
Inderdaad een hele mooie fiets. Alles is netjes op elkaar afgestemd. Daarnaast is dit een niet zo schreeuwerige Pina wat hem in mijn ogen een stuk stijlvoller maakt dan andere Pina's. Ben persoonlijk alleen niet zo'n fan van de Most onderdelen.
Misschien een bijpassende (carbon) bidonhouder vragen aan de kerstman..?
-
jay
- Forum-lid
jay
17 dec 2008 11:17
EM schreef:Inderdaad een hele mooie fiets. Alles is netjes op elkaar afgestemd. Daarnaast is dit een niet zo schreeuwerige Pina wat hem in mijn ogen een stuk stijlvoller maakt dan andere Pina's. Ben persoonlijk alleen niet zo'n fan van de Most onderdelen.
Misschien een bijpassende (carbon) bidonhouder vragen aan de kerstman..?
Jay schreef:Morel schreef:Hoi,
Bloedmooie Pina, Gefeliciteerd !
Maar wat doet dat lelijke alu bidonhoudertje daaarr ?
Hoort daar geen "Bork Ful Carbon" van Most op ?
Ik denk het wel :d
Grtz,
Morel.
hahaha, dat dacht ik ook toen ik hem op ging halen.
sterker nog. er komen 2 MOst Bork's op
als ze erop zitten zal ik nog een pic posten
het idee was er al
leuk om al deze positive reacties te zien.
-
daniel1975
- Forum-lid HC
daniel1975
17 dec 2008 11:36
is idd een van de mooiste Pinas van de laatste tijd.
Vind de meegespoten stuur- en zadelpen ook minder storend na. Lekkere knallende kleuren!
Less is bore
-
jay
- Forum-lid
jay
17 dec 2008 11:41
Nog een kleine update op mijn FP3 (had ik nog niet gepost)
hij is nu uitgerust met Look Keo Carbon pedalen, en een Sigma Rox 9.0.
volgende upgrade (zal aan mijzelf worden) Giro Atmos 2009 red/black helm.
denk dat de MOst Bork's daarna aan de beurt zijn.
baal alleen ontzettend van het weer. was het maar vast voorjaar. Maar denk niet dat ik de enige ben die daar van baalt.
-
menno
- Forum-lid
menno
17 dec 2008 14:39
na het schonnmaken van mijn fiets en er nieuwe derailleurwieltjes vervangen voor Dura ace wieltjes.
hij staat nu in de tacx maar ben er voor aankomend seizoen weer klaar voor.
[img=
http://i12.photobucket.com/albums/a203/ ... e002-3.jpg]
ziet er goed uit toch?
-
anaszi2.0
- Forum-lid
anaszi2.0
17 dec 2008 15:18
Jay schreef:baal alleen ontzettend van het weer. was het maar vast voorjaar. Maar denk niet dat ik de enige ben die daar van baalt.
Het was hier vandaag anders top!
Wat zien die nieuwe Pina's er allemaal goed uit zeg, ik ben bang dat dit geld gaat kosten...