Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cervélo

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 22 dec 2007 01:37

andromeda schreef:haha ja dat zal te maken hebben met het feit dat het een sponsored bike is.

En hou die motivering vast, ik hoef jouw vast geen voorbeelden te geven van het mogelijk resultaat zonder helm.



Nee, laat maar... tijdens mijn looptraining in Altea & Benidorm zag ik afgelopen zaterdag een auto-ongeval met wellicht dodelijk afloop; kan je zeggen dat ik de hele week al heel voorzichtig auto rij.


-Robin- schreef:Juist die SRM kabelbende aan je fiets Pieter ... is daar nu nog draadloze versie van beschikbaar ? Of zal ik je voor je kerst eens een sigma van een euro of 20 geven, die kunnen zelfs draadloos :-)



Man, ik hoef geen draadloze dingen zolang ze tijdens een training af en toe interferentieproblemen hebben. Enige voordeel aan de draadloze Polar fietscomputers die ik heb is dat ze in no time gemonteerd zijn; voorts verre van feilloos, dus verkies ik bekabelde systeempjes.

Wireless SRM is nog niet beschikbaar... en 'k zit daar eigenlijk enkel op te wachten omdat hij met de -eveneens nog niet beschikbare- Edge 705HR compatibel wordt. ;)
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

-robin-
Forum-lid
Berichten: 170
Lid geworden op: 03 jun 2007 16:14

-robin- 22 dec 2007 01:41

Om totaal offtopic te gaan:
je rijdt voorzichtig met de wagen ... waar gaan we dat schrijven.

Iets minder offtopic:
de Polar CS 600 zou minder last hebben van interferentie. En je hoopt/denkt/weet ? dat die Edge geen last heeft van interferentie. Dat die GPS storingsvrij is wil ik best geloven (en dat beetje storing kan waarschijnlijk wel opgevangen worden door een snelheidssensor, waardoor ie al even mag haperen), maar is het ook zo voor de hartslag (en dan de vermogenmeter ook)

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 22 dec 2007 09:12

andromeda schreef:haha ja dat zal te maken hebben met het feit dat het een sponsored bike is.


Nee, dat komt omdat het belgië is .. ;)

Post maar gauw een foto als je helm zelf pas hebt gemaakt..
die 7 kg kan je missschien zelfs compleet halen door ander bandjes er op te zetten.
Volgens mij zitten er niet de hele licht pariba's op nu. Dus ook daar kan je relatief veel winst halen op een makkelijke manier..

mikebiker
Forum-lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 01 sep 2006 23:27

mikebiker 22 dec 2007 12:28

@ andromeda, fabelachtige mooie fiets zeg (die van Pieter uiteraard ook, beide wielen schitterend). Ik moet zeggen dat de slc toch wel mijn favoriet was, maar de witte r3 is toch ook absoluut top.

Kun je iets zeggen over je maatkeuze, of zijn de zadelpen en stuur er zo maar even voor de pic opgezet?

Daaraan gerelateerd: ik wil dieper kunnen zitten (net als pieter op de foto:)) Gewoon trainen of zijn hier nog speciale oefeningen voor?
Groet,
Mike

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 22 dec 2007 16:33

Zorro schreef:Andromeda zei toch ook in Nederland
en voor zover ik weet hoort Vlaanderen daar nog steeds niet bij ;)



Heb ik dan zoiets beweerd?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 22 dec 2007 18:24

@Mike de fiets kwam zo warm uit de doos. Zadelpen staat op volledige lengte ivm krassen als hij per ongeluk te diep staat en het stuur lijkt nog helemaal nergens op.

Vandaar de rare verhoudingen...
"Try not. Do or do not......there is no try"

masterb
Forum-lid
Berichten: 1892
Lid geworden op: 25 aug 2006 16:34

masterb 22 dec 2007 18:25

Zeg Casran moet dit nou die nieuwe carbon houder zijn...?

Easton Carbon Cage

IBAN
Forum-lid
Berichten: 921
Lid geworden op: 22 mar 2006 10:22

IBAN 22 dec 2007 19:01

Erg mooi Andromeda. Ben benieuwd hoe je de wielen gaat vinden!

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 22 dec 2007 19:52

Ik ga je op de hoogte houden! Zal nog wel even duren aangezien ik nog niet helemaal uit de specs van de opbouw ben en misschien stuur en stuurpen ga wijzigen. Ik twijfel of ik hem eerst zo afbouw en ga gebruiken of de componenten er nu al afhaal en verkoop, wat natuurlijk weer makkelijker is met de verkoop omdat ze dan nieuw zijn.

Maar goed, luxe problemen.....
"Try not. Do or do not......there is no try"

jojo
Forum-lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 apr 2007 20:41

jojo 22 dec 2007 20:11

Master B schreef:Zeg Casran moet dit nou die nieuwe carbon houder zijn...?

Easton Carbon Cage


Gaat er ongeveer zo uitzien, ben er zelf niet helemaal "kapot van".
Eerst dezelfde gehad als Carsan op z'n R3 (voorste), optisch beter, echter tot twee keer toe in een afdaling met slecht wegdek een (volle) bidon verloren (niet echt lekker voor jezelf en degene die achter je zit).

Plaats reactie