Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Dat is inderdaad mogelijk, maar blijft toch omslachtig voor een tijd waarin via mijn smartphone alles automatisch gesynchroniseerd wordt naar Strava, Trainingpeaks etc. Technisch gezien moet het toch perfect mogelijk zijn om een vakje voor vermogensdata aan- of uit te vinken, zoals je ervoor kan kiezen een activiteit geheel privé te maken.
Hoi Foens,foens schreef: ↑28 dec 2017 19:48 Hej
Na bijna 2 jaar niet tot weinig te fietsen, ga ik binnenkort er terug vollen bak aan beginnen.
Wat ik vroeger altijd deed was op strava via 'activiteiten zoeken', een ritje zoeken om GPX te downloaden. Ik deed dit simpel door afstand, tijd en hoogteverschil in te vullen, samen met de gemeente waar ik woon. Ik kreeg vroeger geweldig veel ritten, maar...
Dit lijkt niet meer te werken. Ik krijg geen lijst te zien, enkel mijn ritten. Is er op al die tijd iets veranderd? privacy ofzo?
Jammer want heb zo heel leuke ritten 'gestolen'
mvg
Foens
Kan nog steeds:
https://www.strava.com/activities/searc ... n_end=5000
Gr Jurriaan
Gewoon uit nieuwsgierigheid, maar waarom zou je dat willen ?
Gek van de weg, de MTB en het gravel
Hahahah, je kunt je concurrentie hiermee op een mentale achterstand zetten. Jezelf knalhard verrot rijden en daarna je rit posten als rustige duurtraining, hartslag en vermogen weglaten en dan gewoon met 33km/h gemiddeld.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
Als je met 33 gemiddeld je knalhard verrot rijd is er nog wel wat werk aan de winkel om de concurrentie schrik aan te jagen
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Lijkt me dat dat niet kan. Heel strava is gestoeld op datum en tijd. De basis is namelijk een timeline (waarbij je dan nu kunt wisselen tussen moment van upload en moment van training). En de rest van de functionaliteit is traininglog en data aggregatie time based.
Je kunt proberen een trainingsfile van je fietscomputer in notepad++ te open en de regels die datum en tijd weergeven (boven of onderaan, niet van elke timestamp van gps meeting) weg te halen of bijvoorbeeld op 01-01-1900 te zetten. En dat dan uploaden. Kijken wat er gebeurd.
Je kunt proberen een trainingsfile van je fietscomputer in notepad++ te open en de regels die datum en tijd weergeven (boven of onderaan, niet van elke timestamp van gps meeting) weg te halen of bijvoorbeeld op 01-01-1900 te zetten. En dat dan uploaden. Kijken wat er gebeurd.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Als wedstrijd-renner laat je zo eigenlijk letterlijk zien hoe goed/slecht je in vorm bent. Het gaat me dan vooral om vermogen, al dan niet in combinatie met hartslag. In het Belgische mtb-marathon wereldje kom je altijd dezelfde renners tegen en de meesten volgen elkaar op Strava. Zeker uit een ftp-test of referentie helling kan je best veel informatie halen.