Vandaag gefietst in 2011
Mooie platen Litespeed!!
Vandaag heerlijk genoten vanuit Groningen naar de Steenhopenweg bij Drouwen gefietst. Daar heen en terug over de kasseien gereden. Echt heel tof! Daarna natuurlijk weer richting d'olle Grieze
Vandaag heerlijk genoten vanuit Groningen naar de Steenhopenweg bij Drouwen gefietst. Daar heen en terug over de kasseien gereden. Echt heel tof! Daarna natuurlijk weer richting d'olle Grieze
In the end cycling is easy. Just pedal and see where it ends.
Vandaag rondje Westland/Delfland gedaan. Stond toch nog aardig wat wind, maar de temperatuur was goed en de zon scheen uitbundig.
Toen de zon achter de wolken schuil ging werd het wel wat frisser. In het begin een beetje draaien en keren in de buurt maar toch op een gegeven moment richting Maassluis en Vlaardingen gereden. Het was best druk met fietsers en waren gekleed in alle varianten. Kort/kort gezien, maar zelf reed in met beenstukken en armstukken. Onder Schiedam door gereden richting de Schieweg en vanaf daar via Midden Delfland en dus Delft weer terug naar huis gereden. Totaal weer 64 kilometer. Ik zeg zondag weer een ritje met de club!
Route
Foto bij het Bommeer/Broekpolder
Schaapsherder met kudde
Toen de zon achter de wolken schuil ging werd het wel wat frisser. In het begin een beetje draaien en keren in de buurt maar toch op een gegeven moment richting Maassluis en Vlaardingen gereden. Het was best druk met fietsers en waren gekleed in alle varianten. Kort/kort gezien, maar zelf reed in met beenstukken en armstukken. Onder Schiedam door gereden richting de Schieweg en vanaf daar via Midden Delfland en dus Delft weer terug naar huis gereden. Totaal weer 64 kilometer. Ik zeg zondag weer een ritje met de club!
Route
Foto bij het Bommeer/Broekpolder
Schaapsherder met kudde
Niet heel veel tijd dit weekend dus vanaochtend meteen maar gefietst, was nog bewolkt, maar al wel warm genoeg, geen windbreaker nodig. Half rondje groene hart, 94km Kon de 'dwang neurose' van Havana weerstaan om toch nog boven de 100 uit te komen. Heen met wind mee (tegen mijn gewoonte in en op souplesse, terug tegen de wind in stoempen. Voelde weer goed. http://t.co/AOyU8a6I" onclick="window.open(this.href);return false;
Walsberg-Milheeze-Rips-Vredepeel-Venray-Leunen-Castenray-Horst-Meterik-America-Griendtsveen-Zeilberg-Deurne.
Het was een perfect staaldagje.
America stond op z'n kop want:
Slotconcerten 2011 Rowwen Heze.
En dat heet dan heel toepasselijk:
Band met een eigen wielerkledinglijn:
Och, 't is een kwestie van geduld voordat iedereen Limburgs of Brabants lullend op een stalen fiets rondrijdt.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Vandaag met de MTB de toertocht van Nunspeet gereden en was er eentje uit het boekje wat mij betreft.
Super mooi parcours, droge ondergrond (fiets bleef schoon), lekker weer, goed uitgepijld (OK lintjes), beveiliging bij oversteek op enkele kritische punten.
Voor mij door diverse oorzaken alweer 4 jaar terug dat ik de 75 km hier had gereden en toen was de route andersom.
Richting het einde helaas net wat drukker op de singletracks, kan ook niet anders met 1.700 deelnemers. Dat hoort er bij, het is een toertocht en geen probleem voor mij om af en toe in te houden om er later weer langs te rijden. In aantal gevallen gingen de langzamere rijders zelfs uitgebreid aan de kant, waar dank maar hoeft niet.
Met groepje van de club opgetrokken en ongemerkt ging het toch iets vlotter dan nu zou moeten, maar soms heb je je zelf niet helemaal in de hand.
Na 3:11u stond er bij mij 77,7km op mijn Polar en met tevreden gevoel vlot naar huis om even later te "spelen" met mijn GSXR.
Route op EveryTrail: http://t.co/GfOM7AGc
Super mooi parcours, droge ondergrond (fiets bleef schoon), lekker weer, goed uitgepijld (OK lintjes), beveiliging bij oversteek op enkele kritische punten.
Voor mij door diverse oorzaken alweer 4 jaar terug dat ik de 75 km hier had gereden en toen was de route andersom.
Richting het einde helaas net wat drukker op de singletracks, kan ook niet anders met 1.700 deelnemers. Dat hoort er bij, het is een toertocht en geen probleem voor mij om af en toe in te houden om er later weer langs te rijden. In aantal gevallen gingen de langzamere rijders zelfs uitgebreid aan de kant, waar dank maar hoeft niet.
Met groepje van de club opgetrokken en ongemerkt ging het toch iets vlotter dan nu zou moeten, maar soms heb je je zelf niet helemaal in de hand.
Na 3:11u stond er bij mij 77,7km op mijn Polar en met tevreden gevoel vlot naar huis om even later te "spelen" met mijn GSXR.
Route op EveryTrail: http://t.co/GfOM7AGc
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
-
- Forum-lid
Rustig staal/titanium ritje bij heerlijke temperatuur.
Je zult ze tegenkomen dit trio....bianchisl3 schreef:Rustig staal/titanium ritje bij heerlijke temperatuur.
-
- Forum-lid
Dan krijg je van ons koffie met een appelpunt
Lekker.
Wat een weer zeg. Vanmiddag weer lekker de benen kunnen strekken en na 103 km (Havanna rocks!) weer veilig thuis gekomen. De rit voerde langs De Lek, De Noord, De Maas en De IJssel. Elke keer denk ik dat het de laatste keer in korte broek is maar de vooruitzichten blijven goed.
Ik had gisteren nieuwe banden (GP 4000S) gemonteerd omdat de vorige maar niet lek wilde gaan maar wel vierkant werden. Dat rijdt toch wel weer een stuk comfortabeler en veiliger want de grip is weer super.
Ik had gisteren nieuwe banden (GP 4000S) gemonteerd omdat de vorige maar niet lek wilde gaan maar wel vierkant werden. Dat rijdt toch wel weer een stuk comfortabeler en veiliger want de grip is weer super.