Scott
Unlimited schreef:Zover ik kan zien, mooie fiets Tati!
Alleen even wat grotere foto's posten en bijbehorende spec-lijst Ben benieuwd!
Heb er ff wat specs bij gezet.
Weet niet hoe gedetaileerd ze de speclijsten bij de racefietsen invullen, ben meer thuis in het mountainbiken.
A bad day on the bike is better than a good day at work.
ga naar imageshack.us klik op bladeren, selecteer de foto van je hardeschijf die je wil, klik op resize, selecteer 800x600 en klik op 'start upload' zodra de foto is geupload selecteer je de link uit het vakje 'direct link'
hier op het forum klik je vervolgens op reactie (niet het vakje snelreageren), dan op afbeelding waar je in het pop-up scherm de link plakt en op OK klikt. het kan zijn dat de pop-up niet direct verschijnt, dan komt er boven in beeld een een geel balkje, klik op pop-up van deze site weergeven en dan nogmaals op het balkje afbeelding, de pop-up verschijnt dan wel. evt schrijf je nog wat extra tekst in de reactie en het is gelukt.
succes
hier op het forum klik je vervolgens op reactie (niet het vakje snelreageren), dan op afbeelding waar je in het pop-up scherm de link plakt en op OK klikt. het kan zijn dat de pop-up niet direct verschijnt, dan komt er boven in beeld een een geel balkje, klik op pop-up van deze site weergeven en dan nogmaals op het balkje afbeelding, de pop-up verschijnt dan wel. evt schrijf je nog wat extra tekst in de reactie en het is gelukt.
succes
het lukte 'emma' niet, dus vandaar dat ik de foto's even post[img=http://img404.imageshack.us/img404/7941/p1030555.jpg][img=http://img245.imageshack.us/img245/5624/p1030556.jpg]
-
- Forum-lid
@ Tati: Zie PM.
Frits
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens - over de looks van de decals. Maar nog een vraagje aan Emma: welke naven zijn dit, toevallig van KT? En zo ja, waarom daarvoor gekozen?
Je merkt waarschijnlijk al dat ik een bijzondere interesse voor de wielen heb, maar ik zit nl. ook aan een setje van Zoran te denken, maar dan met Nobium xr 300 velgen. En met KT naven of Edco naven.
Je merkt waarschijnlijk al dat ik een bijzondere interesse voor de wielen heb, maar ik zit nl. ook aan een setje van Zoran te denken, maar dan met Nobium xr 300 velgen. En met KT naven of Edco naven.