De grote wielren quiz!
Mario de Clercq, speelde (?) de vermoorde onschuld ten tijde van de dopinggetuigenissen van Johan Museeuw
-
- Forum-lid
-
Laatst gewijzigd door Deleted_User op 26 jul 2017 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Afrit13 heeft m weer goed, zie ook dit mooie filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=v00NuBBAzjU
-
- Forum-lid
-
Laatst gewijzigd door Deleted_User op 26 jul 2017 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Naja, de vraag was: "over wie en WAT gaat dit?". En dit laatste had jij alleen goed Afrit. maar misschien is het wel goed als eens een ander een vraag verzint
Nou vooruit dan maar , komt'ie:
Twee jaar achter elkaar leidde de eindsprint in een WK tot jarenlange speculaties over de exacte toedracht van de sprint. Bij beide sprints was dezelfde renner betrokken. Om welke renner gaat het en waar gingen (en gaan!) de discussies en vermoedens over ?
Twee jaar achter elkaar leidde de eindsprint in een WK tot jarenlange speculaties over de exacte toedracht van de sprint. Bij beide sprints was dezelfde renner betrokken. Om welke renner gaat het en waar gingen (en gaan!) de discussies en vermoedens over ?
[quote="NK 2003"]Gianni Bugno.[/quote]
Is helaas niet de renner die ik zoek.
Is helaas niet de renner die ik zoek.
[quote="Da climber"]Paolo Bettini....doping...[/quote]
Nee, dit keer is dopinggebruik eens niet het twistpunt.
Nee, dit keer is dopinggebruik eens niet het twistpunt.
-
- Forum-lid
-
[quote="Afrit13"]'77: Moser zou Thurau hebben omgekocht..
'78: Knetemann zou Moser hebben omgekocht en Moser zou Knetemann hebben omgekocht...[/quote]
Juist ja, die zocht ik !
'77 - de beroemde foto van Moser en Thurau waarop "duidelijk" te zien zou zijn dat Thurau in volle sprint in z'n remhandles knijpt.
'78 - natuurlijk de "praatsessie" tussen Moser en Kneet op enkele kilometers van de eindstreep.
Beide sprints kregen een, op zijn minst gezegd, "onverwachte" winnaar.....
Afrit13, wederom aan jou........
'78: Knetemann zou Moser hebben omgekocht en Moser zou Knetemann hebben omgekocht...[/quote]
Juist ja, die zocht ik !
'77 - de beroemde foto van Moser en Thurau waarop "duidelijk" te zien zou zijn dat Thurau in volle sprint in z'n remhandles knijpt.
'78 - natuurlijk de "praatsessie" tussen Moser en Kneet op enkele kilometers van de eindstreep.
Beide sprints kregen een, op zijn minst gezegd, "onverwachte" winnaar.....
Afrit13, wederom aan jou........