Vandaag gefietst in 2011
Ik heb vandaag voor het eerst een stootlek gehad met 8.5 bar in mijn band..
-
- Forum-lid
Vanmorgen alleen een rondje door de zak van zuid beveland gereden. Veel wind, niet al te warm in tegenstelling tot gisteren.
Maar was toch wel lekker zo met de herfstlkleuren. Nog eventjes doorwaaien en het is voorbij met de mooie kleuren.
Maar was toch wel lekker zo met de herfstlkleuren. Nog eventjes doorwaaien en het is voorbij met de mooie kleuren.
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Vanmorgen nog even 50km meegepakt maar het was beduidend kouder dan gisteren. Thermoshirt deed wonderen en het ging nog net zonder jack. Veel vind maar toch een lekker ritje zo
tussen de hefstbladeren.
tussen de hefstbladeren.
Vandaag beduidend frisser dan gisteren, ook meer wind.
Gevarieerd qua gezelschap vandaag. De eerste 50 km met z'n zessen, toen 30 km met zn tweeen en uiteindelijk nog 25 km alleen. Weer eens wat anders.
Tegen de wind richting noordwaarts gegaan. Na Beek en Donk veel achterafweggetjes, zandpaden en door de bossen. Uiteindelijk bij Veghel ri westen en zuidwaarts.
In St Oedenrode koffie met lekkere appeltaart gehad. Hierna met z'n tweeen via Nijnsel, Mariahout, Lieshout, Beek en Donk, Aarle-Rixtel en Helmond naar Deurne.
In Deurne besloten nog efkes op de fiets door te gaan naar Neerkant voor de zondagsplicht.
Lekker gefietst met 105 km op de teller.
Gevarieerd qua gezelschap vandaag. De eerste 50 km met z'n zessen, toen 30 km met zn tweeen en uiteindelijk nog 25 km alleen. Weer eens wat anders.
Tegen de wind richting noordwaarts gegaan. Na Beek en Donk veel achterafweggetjes, zandpaden en door de bossen. Uiteindelijk bij Veghel ri westen en zuidwaarts.
In St Oedenrode koffie met lekkere appeltaart gehad. Hierna met z'n tweeen via Nijnsel, Mariahout, Lieshout, Beek en Donk, Aarle-Rixtel en Helmond naar Deurne.
In Deurne besloten nog efkes op de fiets door te gaan naar Neerkant voor de zondagsplicht.
Lekker gefietst met 105 km op de teller.
-
- Forum-lid
Ik vind ritjes in het voorjaar en het najaar misschien wel de mooiste van het hele jaar. Vandaag even lekker twee uurtjes in de omgeving losgereden. Dat was wel nodig na gisteren. 's Avonds ging ik naar Brussel en dat laat zich natuurlijk prima combineren met een bezoekje aan mijn geliefde Vlaanderen....
Uitzicht vanaf de Varent.
Ik heb ter plekke een geimproviseerd rondje in elkaar gestoken. Deels door kennis van de omgeving met een beetje hulp van de verschillende bordjesroutes. Zo kon ik zien dat het gebied rond de prachtige Forreest en de Steenberg er mooi bij ligt in de herfst.
Let op de renner links in de kapel.
Geen Vlaanderen zonder kasseien dus even langs de Haaghoek en de Paddestraat.
Bij de Leberg strande ik op het Cyclocross kampioenschap van Oost Vlaanderen. De supporters van Klaas waren er ook.
Tot slot nog even de Molenberg aangedaan waar Willie Verhegghe een prachtig gedicht heeft geschreven ter gelegenheid van "dorp van de ronde 2011".
Bij het CRVV kijken ze alvast uit naar de Ronde van volgend jaar....
Uitzicht vanaf de Varent.
Ik heb ter plekke een geimproviseerd rondje in elkaar gestoken. Deels door kennis van de omgeving met een beetje hulp van de verschillende bordjesroutes. Zo kon ik zien dat het gebied rond de prachtige Forreest en de Steenberg er mooi bij ligt in de herfst.
Let op de renner links in de kapel.
Geen Vlaanderen zonder kasseien dus even langs de Haaghoek en de Paddestraat.
Bij de Leberg strande ik op het Cyclocross kampioenschap van Oost Vlaanderen. De supporters van Klaas waren er ook.
Tot slot nog even de Molenberg aangedaan waar Willie Verhegghe een prachtig gedicht heeft geschreven ter gelegenheid van "dorp van de ronde 2011".
Bij het CRVV kijken ze alvast uit naar de Ronde van volgend jaar....
Vandaag de MTB weer eens van stal gehaald voor een paar rondjes Bergschenhoek. De heenweg had af en toe lastige stukjes door de vrij stevige wind. Op het parcours waren vrij veel mtb'ers. Wat me opviel was dat er heel wat zonder helm reden . Het parcours lag er goed bij en twee rondjes gereden. Bij de laatste trappenafdaling nog een valpartij gezien, er ging iemand twee meter naar beneden de bosjes in (ook zonder helm...). Gelukkig stond hij weer op en had hij er niks ernstigs aan over gehouden.
Totaal 52km, lekker gefietst.
Totaal 52km, lekker gefietst.
Beklimming van de Roque Nublo gedaan vanaf Playa del Ingles, Gran Canaria.
Goed voor 85 km met 2000 hm. Niet slecht voor een eerste dag. 's Middags een roadtrip gemaakt met m'n vrouw. Morgen gaat zij mij een stukje met de auto brengen en ga ik de beklimming naar Ayacata vanaf Mogan maken, over splinternieuw wegdek.
Goed voor 85 km met 2000 hm. Niet slecht voor een eerste dag. 's Middags een roadtrip gemaakt met m'n vrouw. Morgen gaat zij mij een stukje met de auto brengen en ga ik de beklimming naar Ayacata vanaf Mogan maken, over splinternieuw wegdek.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Helemaal mee eens! Heerlijk!bottecchia schreef:Ik vind ritjes in het voorjaar en het najaar misschien wel de mooiste van het hele jaar.
Helemaal mee eens! Getverbottecchia schreef:Geen Vlaanderen zonder kasseien
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Tel je zegeningen zou je kunnen zeggen.
Alweer een weekend met mooi weer.
Ik ben de tel kwijtgeraakt dit najaar.
Wat ik wel weet is dat ik nog niet eerder zolang heb doorgereden op de weg in het najaar.
Vorige week over de Zeeuwse dammen 125 km.
Gisteren zomaar weer 100km.
Straks rijden we ons nog vast in een(zwetende) Sinterklaas optocht.
Alweer een weekend met mooi weer.
Ik ben de tel kwijtgeraakt dit najaar.
Wat ik wel weet is dat ik nog niet eerder zolang heb doorgereden op de weg in het najaar.
Vorige week over de Zeeuwse dammen 125 km.
Gisteren zomaar weer 100km.
Straks rijden we ons nog vast in een(zwetende) Sinterklaas optocht.
Zij is ook tegen