Het grote OAKLEY topic
Leuk ding die tekst!,
Lenzen maak ik gewoon schoon met water en een doekie of met van die brillenpoets en een brillendoekje (zo'n opbergzakje).
Verder smeer ik eens in de maand de binnenkant van de lens in met Dreft. Dit voorkomt het beslaan in kou.
Lenzen maak ik gewoon schoon met water en een doekie of met van die brillenpoets en een brillendoekje (zo'n opbergzakje).
Verder smeer ik eens in de maand de binnenkant van de lens in met Dreft. Dit voorkomt het beslaan in kou.
Ik ben benieuwd naar hoe die Photochromic lens gaat bevallen. Ik overweeg die ook in mijn radar te steken.
Laatste update...een HI Blue / HI Yellow...whatever voor mijn M-Frame en Oakley voetjes.
[img=http://img123.imageshack.us/img123/9079 ... erview.jpg]
Laatste update...een HI Blue / HI Yellow...whatever voor mijn M-Frame en Oakley voetjes.
[img=http://img123.imageshack.us/img123/9079 ... erview.jpg]
-
- Forum-lid
valt de radar smaller om het hoofd dan een m frame? zo ziet hij er namelijk beetje uit.
mijn m frame blijft namelijk niet goed zitten als ik mijn tijdrithelm snel af doe.
mijn m frame blijft namelijk niet goed zitten als ik mijn tijdrithelm snel af doe.
mister_arby schreef:valt de radar smaller om het hoofd dan een m frame? zo ziet hij er namelijk beetje uit.
Icm. tijdrithelm vind ik de Radar Straight Stem (zonder gaatjes in de brilbenen) beter. Toch dacht ik ergens dat het M-Frame in een tijdrithelm nog zo slecht niet was hoor.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
wat is groot? referentie, uhh ik vind hem niet super groot. Hij zit wel mooi rond om mn hoofd dus last van stof en vliegjes heb je niet. Maar als je een groot hoofd hebt zal deze als snel te klein zijn denk ik. Een monsterdog oid zal beter passen. maar die is dan weer niet in Livestrong.
Zelf heb ik de jetblack/G30, ben er tevreden over.
-
- Forum-lid
Heb een M frame pro en in combinatie met mijn bell meteor is het niet optimaal.
Met mijn bell sweep r is het geen probleem, tenminste tijdens fietstrainingen en wedstrijden dan heb ik de pootjes namelijk over de riempjes. Alleen tijdens triathlon doe ik eerst de bril op en dan de helm. Vindt ik het m frame toch iets te breed..
een radar straight stem zou een oplossing zijn? of is er nog een lichtgewicht oplossing?
Met mijn bell sweep r is het geen probleem, tenminste tijdens fietstrainingen en wedstrijden dan heb ik de pootjes namelijk over de riempjes. Alleen tijdens triathlon doe ik eerst de bril op en dan de helm. Vindt ik het m frame toch iets te breed..
een radar straight stem zou een oplossing zijn? of is er nog een lichtgewicht oplossing?
TiesT schreef:wat is groot? referentie, uhh ik vind hem niet super groot. Hij zit wel mooi rond om mn hoofd dus last van stof en vliegjes heb je niet. Maar als je een groot hoofd hebt zal deze als snel te klein zijn denk ik. Een monsterdog oid zal beter passen. maar die is dan weer niet in Livestrong.
Mijn hoofd is niet groot dus ik zal deze wel passen. Belangrijk is dat ie goed om het hoofd blijft zitten.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein