Bianchi
Ik word niet boos op jou, ik vraag mij alleen af waarom je stelt dat ik foto's had moeten leveren en waarom dat een punt zou zijn bij de vraag wiens fout dit is. Dat ontgaat mij. Er had al een alarmbel moeten rinkelen toen Brady een week eerder belde met de vraag of de vork ook gespoten moest worden. Ja? Oh, dan duurt het een week langer. Dat stond ook al twee maanden keurig op z'n work sheet: vork moet meegespoten worden en er moeten Bianchi decals op waarvan elke letter negentig graden is gedraaid. Dus hoezo die vraag?
Dario, ik had zelfs vooruit betaald dus de discussie over minder betalen vanwege wanprestatie ga ik niet aan. Nemen zoals hij is en "is tenslotte ook mooi"...NEE. Kom zeg, maanden zorgvuldig plannen, de juiste decals vinden en dan dit.
Het frame in de oorspronkelijke kleuren twee maanden in je bezit, de uitdrukkelijke opdracht dat hij weer moet worden zoals hij was plus een work sheet waarop in detail staat wat er moet gebeuren. Sorry, maar dan is "dit is tenslotte ook mooi" geen optie. Maar dat zullen sommige forumleden wel weer "dramaqueen" gedrag van mij vinden.
Maar goed, Brady is vandaag denk ik gesloten want telefonisch niet bereikbaar dus maandag weet ik pas meer.
Dario, ik had zelfs vooruit betaald dus de discussie over minder betalen vanwege wanprestatie ga ik niet aan. Nemen zoals hij is en "is tenslotte ook mooi"...NEE. Kom zeg, maanden zorgvuldig plannen, de juiste decals vinden en dan dit.
Het frame in de oorspronkelijke kleuren twee maanden in je bezit, de uitdrukkelijke opdracht dat hij weer moet worden zoals hij was plus een work sheet waarop in detail staat wat er moet gebeuren. Sorry, maar dan is "dit is tenslotte ook mooi" geen optie. Maar dat zullen sommige forumleden wel weer "dramaqueen" gedrag van mij vinden.
Maar goed, Brady is vandaag denk ik gesloten want telefonisch niet bereikbaar dus maandag weet ik pas meer.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Niet boos worden, het is allemaal goed bedoeld, al zit je er misschien niet op te wachten. Het is gewoon erg vervelend, en hoewel hij mooi werk aflevert is het qua voorwerk een prutsert. Hij had idd. zelf foto's moeten maken, dit past niet bij een professional. Anderszijds, het blijft mensenwerk, en uit jouw reactie lees ik een beetje af dat Brady het misschien een beetje drukker heeft dan goed voor 'm is. Typisch fouten van iemand die door de bomen het bos niet meer ziet.
You should see me go downhill...
Zweef schreef:Niet boos worden, het is allemaal goed bedoeld, al zit je er misschien niet op te wachten. Het is gewoon erg vervelend, en hoewel hij mooi werk aflevert is het qua voorwerk een prutsert. Hij had idd. zelf foto's moeten maken, dit past niet bij een professional. Anderszijds, het blijft mensenwerk, en uit jouw reactie lees ik een beetje af dat Brady het misschien een beetje drukker heeft dan goed voor 'm is. Typisch fouten van iemand die door de bomen het bos niet meer ziet.
Dat geloof ik niet helemaal. Ik denk eerder dat het te maken heeft met onzorgvuldigheid dan drukte. En als dat wel zo is, had hij niet zo lang met vakantie moeten gaan.
Juist wanneer je het te druk hebt, is zorgvuldigheid geboden. Want een foutje is immers zo gemaakt en dan krijg je het nog drukker dan je het al had.
Hij had inderdaad ff een foto moeten maken, want wanneer het frame kaal is, valt er weinig origineels meer te zien. (vandaar dat ik aandrong op foto's Timo, geen verwijt naar jou, maar dat geeft de spuiter en jou als het fout gaat, houvast)
Maar goed, poot stijf houden en eisen dat het opnieuw gespoten wordt.
Ik hoop niet dat je al betaald hebt, want dan wordt het toch wat lastiger.
Niets is wat het lijkt..
Timo 2.0 schreef: Dario, ik had zelfs vooruit betaald dus de discussie over minder betalen vanwege wanprestatie ga ik niet aan. Nemen zoals hij is en "is tenslotte ook mooi"...NEE.
Tja, ligt natuurlijk anders als je'm al hebt betaald; dan wil je het uiteraard tot in de puntjes volgens afspraak, dat snap ik ook wel.
Ach, hoe langer je geduld op de proef gesteld wordt, des te blijer je bent wanneer het uiteindelijk dan toch allemaal in orde komt!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Ik heb gisteren een uitgebreide email aan BCP gericht waarin ik aangeef waarom ik niet tevreden ben, wat de afspraken waren en welke oplossing ik verwacht. Rustig afwachten maar hij lijkt mij ook weer geen onmense. Duizendmaal zonde want die twee verkeerd geplaatste decals verpesten voor mij wat verder optisch precies is wat ik wou. Dus hopelijk wordt het snel opgelost en kan ik hier binnenkort alsnog m'n Campa spulletjes aanhangen...
fietsen doe ik net als een prof,
- Supergrover
- Forum-lid HC
afgezien van de "missers" ziet dit er toch heel erg mooi uit Timo.
wat ga je er verder opzetten ? welke wielen etc ? of is dit voor ons nog een verrassing?
mss ben je net op tijd om hem op BikeMotion ten toon te stellen....
:):)
wat ga je er verder opzetten ? welke wielen etc ? of is dit voor ons nog een verrassing?
mss ben je net op tijd om hem op BikeMotion ten toon te stellen....
:):)
BIANCHI 1885 VELOCE
Beste forumleden,
Na een jaar veel topics te volgen en informatie te vergaren ( waarvoor dank!) een account aangemaakt.
Ik heb een jaartje geploeterd op een véél te grote Bulls Vultura 2 afgemonteerd met sora, mij als leek laten 'aansmeren' bij fietsenwinkel, maakt niet uit waar...
Soit, nu dus een nieuwe fiets gekocht omdat de fiets microbe er niet meer uit wil en ik niet wil blijven ploeteren.
Het is dus een Bianchi 1885 geworden. Heb er, dankzij het super Belgisch weer, nog maar 70 km mee kunnen rijden maar wat een verschil... Ben er zeer tevreden van en de celeste kleur is gewoon njammie ( ik weet dat de meningen hierover verdeeld zijn)
nog leden met deze fiets?
Wat ziijn jullie bevindingen , mag gaan van kader tot afmontage, tot...
Wat je erover kwijt wil...
Grtz,
rame 1885 Alu Carbon - B4P
Voorvork Bianchi Carbon Alu FN11 B4P - 1.1/8”
Balhoofd Fsa ZS4-CUSTOM Semi Integrated
Shifters Campagnolo VELOCE
Achter derailleur Campagnolo VELOCE
Voor derailleur Campagnolo VELOCE
Crankstel FSA GOSSAMER MegaExo 53/39
Ketting Kmc DX10SC
Cassette Campagnolo VELOCE 12/25
Remmen Campagnolo VELOCE
Remgrepen integrated
Achter Naaf Fac Michelin RACING 28H
Voor Naaf Fac Michelin RACING 28H
Velgen Ambrosio WS 23 - Black
Banden Vittoria ZAFFIRO 700x23c
Stuurpen RC DA-32 3D - Forged alloy
Stuur Dedaelementi Big Piega
Stuurlint Bike Ribbon cork
Zadelpen RC SP-928-G Carbon fiber - 31.6mm
Zadel Fizik Pave CX sport
Pedalen NO
Bidonhouder Aluminium
12-9-2010 11:56 Meld - Bewerk - Link - Verwijder - Ip: Gelogd - Quote:
Gijs01
foto?
12-9-2010 12:06 PM - Meld - Link - Ip: Gelogd - Quote:
Swoosh
Gefeliciteerd met je nieuwe fiets!
Maar er is al een heel topic speciaal en alleen gewijd aan het merk Bianchi,
jouw fiets past daar prima bij >>
Bianchi Site
campa=super
Een van mijn fietsmaatjes heeft ook een Bianchi 1885 Veloce, gekocht in 2007.
Hij is er goed over te spreken.
Hij heeft op mijn advies voor Campa gekozen omdat ik hem eventueel kan helpen met reservedelen of reparaties.
Dit is echter nog niet nodig geweest, alles is heel gebleven.
Het afstellen is wel een redelijke klus geweest vanwege rugproblemen bij de gebruiker, maar het is toch gelukt.
De meting was een goede leidraad maar we zijn toch iets lager en korter uitgekomen dan voorspeld was.
De FM heeft hierbij volledig meegewerkt, we hebben drie stuurpennen erop gehad.
Hulde dus voor Hopmans in BoZ.
Dit is overigens niet de eerste keer dat ze mij netjes hebben geholpen, wel is belangrijk dat je goed uitlegt wat er aan de hand is en wat je wensen zijn.
12-9-2010 12:07 PM - Meld - Link - Ip: Gelogd - Quote:
Narlox
@ Gijs, heb foto maar weet niet hoe ik hem kan uploaden...
@ Swoosh, mijn excuses.. miss kan een moderator dit topic rechtstreeks naar daar verplaatsen...
@ Campa, Leuk om te horen.. heb ook bewust voor campa gekozen, waarmee ik niet wil zeggen dat Shimano minder is maar voel mij er beter bij...
Grtz,
12-9-2010 12:23 Meld - Bewerk - Link - Verwijder - Ip: Gelog
Beste forumleden,
Na een jaar veel topics te volgen en informatie te vergaren ( waarvoor dank!) een account aangemaakt.
Ik heb een jaartje geploeterd op een véél te grote Bulls Vultura 2 afgemonteerd met sora, mij als leek laten 'aansmeren' bij fietsenwinkel, maakt niet uit waar...
Soit, nu dus een nieuwe fiets gekocht omdat de fiets microbe er niet meer uit wil en ik niet wil blijven ploeteren.
Het is dus een Bianchi 1885 geworden. Heb er, dankzij het super Belgisch weer, nog maar 70 km mee kunnen rijden maar wat een verschil... Ben er zeer tevreden van en de celeste kleur is gewoon njammie ( ik weet dat de meningen hierover verdeeld zijn)
nog leden met deze fiets?
Wat ziijn jullie bevindingen , mag gaan van kader tot afmontage, tot...
Grtz,
rame 1885 Alu Carbon - B4P
Voorvork Bianchi Carbon Alu FN11 B4P - 1.1/8”
Balhoofd Fsa ZS4-CUSTOM Semi Integrated
Shifters Campagnolo VELOCE
Achter derailleur Campagnolo VELOCE
Voor derailleur Campagnolo VELOCE
Crankstel FSA GOSSAMER MegaExo 53/39
Ketting Kmc DX10SC
Cassette Campagnolo VELOCE 12/25
Remmen Campagnolo VELOCE
Remgrepen integrated
Achter Naaf Fac Michelin RACING 28H
Voor Naaf Fac Michelin RACING 28H
Velgen Ambrosio WS 23 - Black
Banden Vittoria ZAFFIRO 700x23c
Stuurpen RC DA-32 3D - Forged alloy
Stuur Dedaelementi Big Piega
Stuurlint Bike Ribbon cork
Zadelpen RC SP-928-G Carbon fiber - 31.6mm
Zadel Fizik Pave CX sport
Pedalen NO
Bidonhouder Aluminium
12-9-2010 11:56 Meld - Bewerk - Link - Verwijder - Ip: Gelogd - Quote:
Gijs01
foto?
Swoosh
Gefeliciteerd met je nieuwe fiets!
Maar er is al een heel topic speciaal en alleen gewijd aan het merk Bianchi,
jouw fiets past daar prima bij >>
Bianchi Site
campa=super
Een van mijn fietsmaatjes heeft ook een Bianchi 1885 Veloce, gekocht in 2007.
Hij is er goed over te spreken.
Hij heeft op mijn advies voor Campa gekozen omdat ik hem eventueel kan helpen met reservedelen of reparaties.
Dit is echter nog niet nodig geweest, alles is heel gebleven.
Het afstellen is wel een redelijke klus geweest vanwege rugproblemen bij de gebruiker, maar het is toch gelukt.
De meting was een goede leidraad maar we zijn toch iets lager en korter uitgekomen dan voorspeld was.
De FM heeft hierbij volledig meegewerkt, we hebben drie stuurpennen erop gehad.
Hulde dus voor Hopmans in BoZ.
Dit is overigens niet de eerste keer dat ze mij netjes hebben geholpen, wel is belangrijk dat je goed uitlegt wat er aan de hand is en wat je wensen zijn.
12-9-2010 12:07 PM - Meld - Link - Ip: Gelogd - Quote:
Narlox
@ Gijs, heb foto maar weet niet hoe ik hem kan uploaden...
@ Swoosh, mijn excuses.. miss kan een moderator dit topic rechtstreeks naar daar verplaatsen...
@ Campa, Leuk om te horen.. heb ook bewust voor campa gekozen, waarmee ik niet wil zeggen dat Shimano minder is maar voel mij er beter bij...
Grtz,
12-9-2010 12:23 Meld - Bewerk - Link - Verwijder - Ip: Gelog
- Supergrover
- Forum-lid HC
Timo 2.0 schreef:Ik heb gisteren een uitgebreide email aan BCP gericht waarin ik aangeef waarom ik niet tevreden ben, wat de afspraken waren en welke oplossing ik verwacht. Rustig afwachten maar hij lijkt mij ook weer geen onmense. Duizendmaal zonde want die twee verkeerd geplaatste decals verpesten voor mij wat verder optisch precies is wat ik wou. Dus hopelijk wordt het snel opgelost en kan ik hier binnenkort alsnog m'n Campa spulletjes aanhangen...
He joh, je stuur past niet op je vork!
Ziet er fantastisch uit, so far
Narlox schreef:Het is dus een Bianchi 1885 geworden.
Wat zijn jullie bevindingen , mag gaan van kader tot afmontage, tot...
Dat je een mooie fiets hebt.
Dat het voor jou geen dr*l moet uitmaken wat een ander er van vindt als jij er happy mee bent.
En dat er eigenlijk gewoon een foto bij moet
You should see me go downhill...