https://sporza.be/nl/2023/08/01/jouw-gi ... 890595486/
Remco Evenepoel
Akkoord, maar met de kanttekening dat Evenepoel nog niet bewezen heeft te kunnen wat Pogacar kan in die koersen.lugosi schreef: ↑01 aug 2023 19:50Ja, wat is kort en wat is lang.
De Pater is ook maar 400 meter, maar blijkbaar toch meer voor een klimmer als Pogi gemaakt dan voor een puncher als VdP.
Ik denk niet dat Remco een heel lange bergop nodig heeft om VdP te kraken, mits het voldoende steil is, anderzijds in een vlakke sprint is Remco natuurlijk kansloos tegen VdP.
Ik heb vooralsnog geen idee hoe het wk parcours eruit ziet, behalve dan dat er blijkbaar heel veel bochten inzitten.
-
- Forum-lid
Ik zou voor dit WK ook eerder mijn geld inzetten op Pogacar dan Evenepoel, op dit moment eigenlijk op elk parcours, behalve misschien Clásica San Sebastián.
-
- Forum-lid
Ik zet mijn geld op MvdP.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Of WvA als die niet teveel baby aan zijn hoofd heeft gehad. Die zou dit ook moeten kunnen. En dan de bekende “outsiders” die helemaal niet zo outside zijn als Asgreen, Pedersen, etc.
Less is bore
Vergeet Evenepoel niet!daniel1975 schreef: ↑02 aug 2023 21:00Of WvA als die niet teveel baby aan zijn hoofd heeft gehad. Die zou dit ook moeten kunnen. En dan de bekende “outsiders” die helemaal niet zo outside zijn als Asgreen, Pedersen, etc.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Uiteraard. Die was denk ik zo logisch dat ik hem vergatJPAR schreef: ↑02 aug 2023 21:13Vergeet Evenepoel niet!daniel1975 schreef: ↑02 aug 2023 21:00Of WvA als die niet teveel baby aan zijn hoofd heeft gehad. Die zou dit ook moeten kunnen. En dan de bekende “outsiders” die helemaal niet zo outside zijn als Asgreen, Pedersen, etc.
Less is bore
Pedersen zie ik als favoriet. Heeft ook een sterke ploeg rond zich.
Die tipte ik tijdens de Tour al voor WK.
Als het zulk weer blijft is dat ook nog in zn voordeel. Sterke beer.
Als het zulk weer blijft is dat ook nog in zn voordeel. Sterke beer.