Groetpetitie!
-
- Forum-lid
Dat komt omdat er met goed weer een aantal mensen een gemiddelde willen neerzetten die heel het jaar niet rijden
Ik groet ook niet alle fietsers die ik tegenkom tijdens een rondje, hier en daar een knikje tegen gemoedkomers. Echter alles wat ik inhaal groet of bedank ik. Vooral mensen die even aan de kant gaan krijgen altijd een bedankje. Vind ik wel zo netjes.
Afgelopen weekend gefietst bij de rottermeren en een medefietser gegroet, helaas zonder response. Hoewel de rit verder prima ging, ben denk ik redelijk op conditie zat ik
thuis na het afdouchen in de woonkamer toch wat depressief. Het niet groeten deed me toch meer dan ik van te voren had gedacht.
Wellicht kent iemand op dit forum hem, hij rijdt op een rode cube of scott, met hoge velgen en zwarte helm. Vermoedelijk woont hij in de buurt van de rottemeren.
Zou graag eens met hem in contact komen.
thuis na het afdouchen in de woonkamer toch wat depressief. Het niet groeten deed me toch meer dan ik van te voren had gedacht.
Wellicht kent iemand op dit forum hem, hij rijdt op een rode cube of scott, met hoge velgen en zwarte helm. Vermoedelijk woont hij in de buurt van de rottemeren.
Grappig dat mijn oude oproep af en toe weer eens afgestofd wordt!robbiey schreef:Afgelopen weekend gefietst bij de rottermeren en een medefietser gegroet, helaas zonder response. Hoewel de rit verder prima ging, ben denk ik redelijk op conditie zat ik
Maarreh, bovenstaande meen je toch niet serieus hoop ik?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
robbiey schreef:Afgelopen weekend gefietst bij de rottermeren en een medefietser gegroet, helaas zonder response. Hoewel de rit verder prima ging, ben denk ik redelijk op conditie zat ik
Do not CROSS the road!
-
- Forum-lid
Hahaha! Geniaal dit, hij wil gewoon verhaal gaan halen..
- jeroenkuiper
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Niks, gewoon een stuiter op zijn giechel..jeroenkuiper schreef:mwah, ook een beetje kort door de bocht maar goed...bve schreef:Niet groeten = klap op de bek, want groeten is gewoon beleefd.
-
- Forum-lid
ooohhhhjaaaaa en wat als je deze tegenkomt dan ????
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cn ... 110201_039" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cn ... 110201_039" onclick="window.open(this.href);return false;
op een waterfiets kom je ook vooruit
- thestudent
- Forum-lid HC
Moet je zeker ook nog in het Duits gaan groeten
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!