Heh....ik kan er niks aan doen, maar ik moest bij deze foto ineens denken aan dat mannetje uit dat andere topic.
Die een renner van z'n fiets aftrekt voor zijn huis.
Dat had meneerG werkelijk onsterfelijk gemaakt.
Parijs-Roubaix muddy teaser (Nu met fotoverslag!)
-
- Forum-lid
[quote="GastheerG"]@Danny: als ik hun ploegleider was had ik dat zeker gedaan. Maar die liep ook te prusten. Vooral met de kaart.
@Tjitse: resizen, iets lichter maken en een tikkie bij snijden. Ik zie wel dat je het hebt gepresteerd om me te fotograferen op 1 meter asfalt op een strook van 2400 meter kasseien:D
[/quote]
Is dit niet de afdaling van Troisvilles?
@Tjitse: resizen, iets lichter maken en een tikkie bij snijden. Ik zie wel dat je het hebt gepresteerd om me te fotograferen op 1 meter asfalt op een strook van 2400 meter kasseien:D
[/quote]
-
- Forum-lid
[quote="danny1407"]Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik ben alvast "in voorbereiding"!
[img=http://www.bewebd.nl/danv/bianchi1.JPG]
[/quote]
Goede voorbereiding!!
[img=http://www.bewebd.nl/danv/bianchi1.JPG]
[/quote]
Goede voorbereiding!!
[quote="GastheerG"]@Danny: als ik hun ploegleider was had ik dat zeker gedaan. Maar die liep ook te prusten. Vooral met de kaart.
@Tjitse: resizen, iets lichter maken en een tikkie bij snijden. Ik zie wel dat je het hebt gepresteerd om met te fotograferen op 1 meter asfalt op een strook van 2400 meter kasseien:D
[/quote]
voor die ene meter afalt heb ik 1 oogje voor!
@Tjitse: resizen, iets lichter maken en een tikkie bij snijden. Ik zie wel dat je het hebt gepresteerd om met te fotograferen op 1 meter asfalt op een strook van 2400 meter kasseien:D
[/quote]
voor die ene meter afalt heb ik 1 oogje voor!
Funny the way it is
-
- Forum-lid
[quote="GastheerG"][quote="Walter G"]
[/quote]
Zie deze vraag nu pas. Nee dit is de "afdaling" naar Maing. Onderaan ga je linksaf naar Monchaux-sur-Écaillon..........over wederom kasseien:D
De strook op de foto heet offcieel Quérénaing to Maing en is de 8ste strook vanaf de start. [/quote]
Is dat ook niet zo'n strook die ook vals plat omhoog loopt?
En is dat ook niet die strook waar twee jaar geleden een Nederlandse fietser op de grond lag met politie en ambulance erbij?
Niet dat dat nou een referentie is voor P-R, maar toch! Gevaarlijk kan het wel zijn. Vooral omdat betreffende fietser niet getraind genoeg was voor deze onderneming.
Maar, ik kan me vergissen...
[/quote]
Zie deze vraag nu pas. Nee dit is de "afdaling" naar Maing. Onderaan ga je linksaf naar Monchaux-sur-Écaillon..........over wederom kasseien:D
De strook op de foto heet offcieel Quérénaing to Maing en is de 8ste strook vanaf de start. [/quote]
Is dat ook niet zo'n strook die ook vals plat omhoog loopt?
En is dat ook niet die strook waar twee jaar geleden een Nederlandse fietser op de grond lag met politie en ambulance erbij?
Niet dat dat nou een referentie is voor P-R, maar toch! Gevaarlijk kan het wel zijn. Vooral omdat betreffende fietser niet getraind genoeg was voor deze onderneming.
Maar, ik kan me vergissen...
Ligt het nu aan mij of is het topic van de P-R muddy teaser 2011 verdwenen? Ik meen mij namelijk te herinneren dat er een tijdje geleden al een nieuw topic was geopend? Of heb ik iets gemist tijdens mijn vakantie?;D