Geplaatst: 04 mei 2010 02:05
Heb alleen de mtb versie gereden en vond hem uiterst waardeloos.
Mocht in de 4e lichting starten en dan sta je langs iemand op gympies. Waarom wordt er niet ingedeeld op verwachte eindtijd (als er toch al niet naar licentierijders wordt gekeken). Nu gaat zoiemand gevaarlijke situaties creeren omdat ze niet zo stuurvast zijn en het snelheidsverschil is enorm met de wat fanatiekere fietsers. En om een uur van te voren in het startvak op te stellen en dan koud de eerste klim omhoog jagen is ook niet prettig.
Daarnaast nog een keer bijna onder een auto gelegen omdat de oversteekhulpen gewoon wat rond stonden te gapen. Ik zag hem goed staan dus ik verwachte niet dat er een auto aan kwam. Als ze toch niets doen, zet er dan niemand neer dan kijk ik zelf iig beter.
Een leuke slagboom precies na een bocht in een snelle afdaling met het waarschuwings papiertje op de slagboom. Ja, als ik dat papiertje zie dan heb ik die slagboom ook wel gezien. Mocht ook wel iets langer over nagedacht worden. Waarom worden trouwens niet de gewone internationale waarschuwingstekens gebruikt??
En over die laatste lus is volgens mij wel genoeg geschreven. Duurde trouwens wel lang voordat er iemand was die aan kwam zetten met een paar pijltjes. Toen hadden mijn maatje en ik allang besloten dat het niets meer ging worden.
Volgende week weer gewoon lekker een marathon rijden in belgie, daar ben ik nog nooit zo teleurgesteld. Verwacht niet dat ik volgend jaar nog een shimano challenge ga rijden.
Mocht in de 4e lichting starten en dan sta je langs iemand op gympies. Waarom wordt er niet ingedeeld op verwachte eindtijd (als er toch al niet naar licentierijders wordt gekeken). Nu gaat zoiemand gevaarlijke situaties creeren omdat ze niet zo stuurvast zijn en het snelheidsverschil is enorm met de wat fanatiekere fietsers. En om een uur van te voren in het startvak op te stellen en dan koud de eerste klim omhoog jagen is ook niet prettig.
Daarnaast nog een keer bijna onder een auto gelegen omdat de oversteekhulpen gewoon wat rond stonden te gapen. Ik zag hem goed staan dus ik verwachte niet dat er een auto aan kwam. Als ze toch niets doen, zet er dan niemand neer dan kijk ik zelf iig beter.
Een leuke slagboom precies na een bocht in een snelle afdaling met het waarschuwings papiertje op de slagboom. Ja, als ik dat papiertje zie dan heb ik die slagboom ook wel gezien. Mocht ook wel iets langer over nagedacht worden. Waarom worden trouwens niet de gewone internationale waarschuwingstekens gebruikt??
En over die laatste lus is volgens mij wel genoeg geschreven. Duurde trouwens wel lang voordat er iemand was die aan kwam zetten met een paar pijltjes. Toen hadden mijn maatje en ik allang besloten dat het niets meer ging worden.
Volgende week weer gewoon lekker een marathon rijden in belgie, daar ben ik nog nooit zo teleurgesteld. Verwacht niet dat ik volgend jaar nog een shimano challenge ga rijden.