Vuelta 2009
-
- Forum-lid HC
Ik hoop stiekem toch dat we nog een Nederlander op het podium kunnen krijgen.
-
- Forum-lid
Ik begin nu toch te vrezen voor Gesink zijn 2e plek.
Als je leest hoe zwaar hij het gisteren had en als ik die foto zie, dan zet ik eerlijk gezegd mijn geld toch op Sanchez voor een 2e plek.
Al hoop ik natuurlijk dat ik ernaast zit.
Als je leest hoe zwaar hij het gisteren had en als ik die foto zie, dan zet ik eerlijk gezegd mijn geld toch op Sanchez voor een 2e plek.
Al hoop ik natuurlijk dat ik ernaast zit.
I have tried to know absolutely nothing about a great many things, and I have succeeded fairly well.
beetje miereneuken hoor:
slordigheidje van de organisatie:
De volgauto van Philip Deignan had op het naambord staan: "Diegnan"
Buzz schreef:Arepol schreef:beetje miereneuken hoor:
Beetje muggenziften misschien... maar schrijf je dat niet met dubbel-n: mierenneuken? )
gelijk heb je
Ik neem m'n petje af voor het karakter van Gesink, gewoon doorgaan, niet in die bus gaan hangen, maar uitrijden die hap, en dan ook op 1:46 achterstand op Milar binnenkomen. Als hij nou afleert om van z'n fiets te donderen gaat die jongen ons nog veel moois laten zien, ik heb er enorm respect voor.
Morgen ga ik maar eens niet naar de slappe uitrijhap kijken... Laf gedoe vind ik dat, beetje slap ererondje van 110 km voor de K z'n K. Of zou er nog iemand de mores durven doorbreken en dat Sanchez bijvoorbeeld gewoon Valverde er af gaat rijden of zo.
Neeeeh...
Morgen ga ik maar eens niet naar de slappe uitrijhap kijken... Laf gedoe vind ik dat, beetje slap ererondje van 110 km voor de K z'n K. Of zou er nog iemand de mores durven doorbreken en dat Sanchez bijvoorbeeld gewoon Valverde er af gaat rijden of zo.
Neeeeh...
You should see me go downhill...
-
- Forum-lid
mouse schreef:wanneer wordt die Valverde nu eindelijk geschorst? dit is toch wel een aanfluiting voor het wielrennen? Echt onnozel om nog naar te kijken!!
Gelijk met Contador, die was toch ook klant bij Fuentes?