Tour 2009
Ik vond Menchov enorm tegenvallen. Ducrot dacht in eerste instantie ook al dat z'n tussentijd niet klopte. Helaas bleek het toch te kloppen. Het zou natuurlijk kunnen dat hij moet 'groeien' in de Ronde, maar die minuut (ongeveer) achterstand blijft staan en zal ergens goedgemaakt moeten worden.
Kloden vond ik de grootste verrassing.
Kloden vond ik de grootste verrassing.
-
- Forum-lid
Menchov vond ik de grootste verrassing.
Zijn klassering roept vragen op. Maar daar hebben we een andere topic voor.
Zijn klassering roept vragen op. Maar daar hebben we een andere topic voor.
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit
klimgeit
Tegenwoordig is het standaard dat Menchov ergens tijd verliest.
In een afdaling, in een waaieretappe, achter een valpartij...
Hopen voor hem dat dit het weer was voor deze Tour...
In een afdaling, in een waaieretappe, achter een valpartij...
Hopen voor hem dat dit het weer was voor deze Tour...
Pierre92 schreef:Hoezo? In de giro heeftie geen tijd verloren!
Ja, achter de valpartij in de giro
Nee, niet alleen Menchov. Maar de winnaars van de gele trui overkomt dat niet...
iedereen die het geel in parijs wint, maar niet de hele tour in het geel heeft gereden, heeft in theorie ergens tijd verloren :p
over Menchov gaat het gerucht dat deze nogal onder de indruk was over een gesprek over een weense bloedbank...
over Menchov gaat het gerucht dat deze nogal onder de indruk was over een gesprek over een weense bloedbank...
Ted038 schreef:iedereen die het geel in parijs wint, maar niet de hele tour in het geel heeft gereden, heeft in theorie ergens tijd verloren :p
ja, tuurlijk, dat is logisch
Ik bedoel meer onnodig, of onverwachts tijdverlies.
Dat er een paar seconden tussen Contador en Evans zit na de start-tijdrit.. tja, dat is logisch. Maar de verschillen waren niet onverwachts groot.
En natuurlijk duurt de Tour 3 weken. Maar de laatste jaren is wel gebleken dat 1 minuut veel is. Tegenwoordig pak je niet zo makkelijk een paar minuten in de bergen. En ik zie Menchov niet snel veel tijd pakken op Contador in de bergen, en zelfs in de tijdrit is dat lastig, aangezien die spanjaard dat tegenwoordig aardig onder de knie heeft.
(tenzij ze heel goed spul hebben daar in Wenen )
-
- Forum-lid
Mooie etappe! Respect voor Skil en Armstrong!