Ik hoor gelukkig bij die 20%;-)boswielrenner schreef:Ik denk dat dit voor 80%? van de getrouwde forumleden aan de orde is. Ben ik even blij dat dit bij mij niet zo is.Trappe schreef:"Mijn vrouw wil het niet hebben..."
Forum clichés
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Maar of dat nu een scheiding waard was?boswielrenner schreef:Ik denk dat dit voor 80%? van de getrouwde forumleden aan de orde is. Ben ik even blij dat dit bij mij niet zo is.Trappe schreef:"Mijn vrouw wil het niet hebben..."
-
- Forum-lid
Gewoon een renster trouwen. Sommige dingen overkomen je, maar je hebt een hoop zelf in de hand!
Een wit zadel 'wordt' niet lelijk, maar ìs gewoon lelijk!scepticus schreef:Nee, een wit zadel wordt ook in no time lelijk, neem gewoon een zwart zadel!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
In een gewichtsgerelateerde discussie:
"Ach, je moet eerst zelf gewicht verliezen alvorens je lichte onderdelen mag kopen"
of
"Ach, één slok uit een bidon scheelt al meer gewicht".
"Ach, je moet eerst zelf gewicht verliezen alvorens je lichte onderdelen mag kopen"
of
"Ach, één slok uit een bidon scheelt al meer gewicht".
- boswielrenner
- Forum-lid
havana schreef:Maar of dat nu een scheiding waard was?boswielrenner schreef:Ik denk dat dit voor 80%? van de getrouwde forumleden aan de orde is. Ben ik even blij dat dit bij mij niet zo is.Trappe schreef:"Mijn vrouw wil het niet hebben..."
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Zojuist gesport in het dubbel, triple of compact topic: een echte real-life cliché!
paul ulrix schreef:dubbel, 39-53, met 12-25 10 speed cassette.
Is nog wel te doen bergop, behalve als het echt boven de 10% gaat.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O