Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Ervaring met de Vos Zwanenburg

Gebruikersavatar
pinaride
Forum-lid
Berichten: 337
Lid geworden op: 30 jan 2009 15:21

Gebruikersavatar pinaride 25 feb 2010 15:54

+1
<<Pijn is tijdelijk, opgeven is voor eeuwig!>>
Mijn Bloggie!

spietpiet
Forum-lid
Berichten: 1205
Lid geworden op: 19 mar 2006 17:45

spietpiet 25 feb 2010 20:18

Dan kan je het hele forum wel opdoeken, er zijn zoveel onderwerpen die om de zoveel tijd weer langskomen.
En het is nou niet echt een reclame topic voor Vos, er wordt af en toe best kritisch over geschreven.;)

perik
Forum-lid
Berichten: 3010
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 03 mar 2010 14:24

Beste mensen ik moet even iets rechtzetten. In het gesloten topic over een slechte ervaring met Vos weet "nicovandijk" te vertellen dat ik bij zijn weten een medewerker bij Vos zou zijn. Ik moet hier wel om lachen, het is helaas niet waar! Wel wil ik er spoedig eens een keertje gaan kijken, alhoewel ik nu het beeld begin te krijgen dat je blij mag zijn als je er zonder gebruuskeerd te worden weer buiten komt.

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 03 mar 2010 14:40

>En het is nou niet echt een reclame topic voor Vos, er wordt af en toe best kritisch over geschreven.

Ik zei het al in het andere topic. Ze denken daar vast:

"I Don't Care What They Say, as Long as They Spell My Name Right"
Velgenfluisteraar

Florezido

foosho
Forum-lid
Berichten: 3597
Lid geworden op: 02 jan 2008 00:32

foosho 03 mar 2010 14:44

't Gaat ook niet om Vos, maar hoe de ervaringen zijn, dan kan ieder vervolgens zelf bepalen of hij er wil kopen.

nicovandijk
Forum-lid
Berichten: 228
Lid geworden op: 23 feb 2010 20:02
Locatie: Mierlo

nicovandijk 03 mar 2010 15:08

[quote="perik"]Beste mensen ik moet even iets rechtzetten. In het gesloten topic over een slechte ervaring met Vos weet "nicovandijk" te vertellen dat ik bij zijn weten een medewerker bij Vos zou zijn. Ik moet hier wel om lachen, het is helaas niet waar! Wel wil ik er spoedig eens een keertje gaan kijken, alhoewel ik nu het beeld begin te krijgen dat je blij mag zijn als je er zonder gebruuskeerd te worden weer buiten komt.[/quote]

@Perik. Ik gaf aan: "voor zover ik het weet". Je posts deden dit iig wel vermoeden. Misschien heb ik je wel verwisseld met een ander forum lid want volgens mij zit er wel een Vos afgevaardigde op dit forum.
Ik neem aan dat jij vanwege de vele negatieve verhalen ook wel een conclusie kan trekken.
Ik denk overigens dat als je naar Vos (of Salden) gaat je precies moet weten wat je wilt hebben en over de nodige kennis van fietsen moet beschikken.
-aka Morpheus-
Ik kan het altijd zeer goed met mezelf eens zijn.

Afbeelding

My gear:
DeRosa KING RS (zomer), Stevens Vuelta (winter) & Cube Reaction R1

perik
Forum-lid
Berichten: 3010
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 03 mar 2010 15:34

Ik ga gewoon niet mee in dat afzeiken van dozenschuivers. Over Salden en Mantel staan soortgelijke verhalen van ongeinteresseerd en brutaal personeel en op dit forum. Ik kom daar al tijden met veel plezier.

De "vele negatieve verhalen" en ook positieve verhalen op dit forum zeggen me niks, omdat ik inmiddels wel heb geleerd dat dat voor een belangrijk deel napraten en je eigen toko verdedigen is. Als jij daaruit meent te kunnen afleiden dat ik dan wel een werknemer moet zijn is dat geheel voor jouw rekening. Ik snap alleen niet dat je dat dan hier gaat lopen verkondigen.

Zoals ik al zei, ik ga binnenkort een keertje langs bij Vos en zal het dan wel zien.

baron062
Forum-lid
Berichten: 1138
Lid geworden op: 25 nov 2004 10:37

baron062 03 mar 2010 16:40

[quote="perik"]Zoals ik al zei, ik ga binnenkort een keertje langs bij Vos en zal het dan wel zien.[/quote]

Maak je even bekent, wellicht bieden ze je een baan aan! ; )

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 03 mar 2010 16:53

Vraag hem ook even waarom hij weigert om emails van mij te beantwoorden. Als ik ooit vraag of iets op voorraad is, dan hoor ik nooit iets terug. Dat zal dan wel betekenen dat het er niet is neem ik maaraan.
Velgenfluisteraar

Florezido

nicovandijk
Forum-lid
Berichten: 228
Lid geworden op: 23 feb 2010 20:02
Locatie: Mierlo

nicovandijk 03 mar 2010 17:05

[quote="perik"]Ik ga gewoon niet mee in dat afzeiken van dozenschuivers. Over Salden en Mantel staan soortgelijke verhalen van ongeinteresseerd en brutaal personeel en op dit forum. Ik kom daar al tijden met veel plezier.

De "vele negatieve verhalen" en ook positieve verhalen op dit forum zeggen me niks, omdat ik inmiddels wel heb geleerd dat dat voor een belangrijk deel napraten en je eigen toko verdedigen is. Als jij daaruit meent te kunnen afleiden dat ik dan wel een werknemer moet zijn is dat geheel voor jouw rekening. Ik snap alleen niet dat je dat dan hier gaat lopen verkondigen.

Zoals ik al zei, ik ga binnenkort een keertje langs bij Vos en zal het dan wel zien.[/quote]

@Perik. Ik ga ook niet mee in het "uit de losse pols" afzeiken. Persoonlijke ervaringen die tellen en daarop baseer ik wel degelijk mijn keuze. Zoals gezegd, van Salden weet ik al jaren wat ik kan verwachten. Mijn ervaring is dat ze inderdaad ongeïnteresseerd personeel hebben. Ik kom dan ook voor goedkope onderdelen en niet voor het welgemeende en goed onderbouwde advies.

Zoals gezegd, ik heb je waarschijnlijk met iemand anders door elkaar gehaald. Mijn excuses daarvoor en succes bij Vos binnenkort! ;)
-aka Morpheus-
Ik kan het altijd zeer goed met mezelf eens zijn.

Afbeelding

My gear:
DeRosa KING RS (zomer), Stevens Vuelta (winter) & Cube Reaction R1

tati
Forum-lid
Berichten: 484
Lid geworden op: 10 jan 2009 19:52

tati 04 mar 2010 23:05

[quote="marcus."][/quote]

ik ben er ook sprakeloos van
A bad day on the bike is better than a good day at work.

Gebruikersavatar
chassepatate
Forum-lid
Berichten: 379
Lid geworden op: 14 okt 2009 21:55

Gebruikersavatar chassepatate 04 mar 2010 23:06

Dat was om z'n 25ste post te halen ;)

Plaats reactie