Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Mart Smeets

oldboy
Forum-lid
Berichten: 380
Lid geworden op: 11 apr 2008 09:46

oldboy 18 jul 2008 15:28

Wanneer komt de dag dat er een gast bij Mart komt en die em even op zijn plaats wijst?!!

Hij moet flink "GESCOT" worden! (Dat woord gebruikten wij vroeger altijd als iemand de waarheid werd verteld, waar iedereen bij stond.)

Maar goed. Vond gisteren wel lachuh bij Tour 2008 op Sporza toen die gast Tom Steels?!?!?!, in ieder geval die sprinter, de vraag kreeg of tie wel es doping of tie wel es doping had gebruikt. En hij gaf daar een politiek correct antwoord op. Dus......het antwoord is dan natuurlijk ja!

Wees een vent zoals die Jan Raas (vorig jaar bij Mart).....die zei gewoon keihard dattie gebruikt had in zijn carriere, net zoals iedereen toen!

vzpaulus
Forum-lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 aug 2007 16:33

vzpaulus 19 jul 2008 19:39

Van de week was ook weer die docu over Boogerd. Was die afschuwelijke muziekkeuze onder de overwinning op la plagne alweer vergeten. Weet ineens weer hoe ie dat met zijn arrogante kop bij DWDD zat te verdedigen. Onder het motto: jullie plebs hebben geen verstand van muziek en mogen al helemaal niet oordelen of het mooi of lelijk is, dat mag alleen ik de almachtige.

eelcoz

eelcoz 21 jul 2008 13:53

Afgelopen zaterdag speciaal naar de Avondetappe gekeken, omdat van Poppel te gast was en een aantal massasprints zou analyseren. Best leuk om te horen, alleen jammer dat Mart er constant tussendoor moet drammen en bijna meer het woord heeft dan van Poppel. Ik had de indruk dat hij zich af en toe een beetje zat te ergeren aan Mart, maar ach, wie niet.

cubemeister
Forum-lid
Berichten: 806
Lid geworden op: 04 okt 2007 20:57

cubemeister 21 jul 2008 18:41

het gaat niet om de gasten in de avondetappe het gaat om mart...het is de mart-show...vin er tot nu toe ook maar weinig aan....zag liever gewoon d'oude Bos een uur bij de start rondlopen geweldig dat soort dingen
tarmac expert sram force
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr

eelcoz

eelcoz 21 jul 2008 18:53

Ik kwam net in het commentatoren-topic het geluidsfragment tegen waarin Smeets op de Vlaamse radio de Ronde van Vlaanderen afbreekt (fragment uit 2007, geloof ik). Wat een arrogante hond is het eigenlijk. Kan me niet voorstellen dat er na het horen van dat fragment nog iemand fan van hem kan zijn. Het is ronduit beschamend.

De meeste van z'n 'media optredens' zijn trouwens verschrikkelijk, ik snap ook niet dat men hem nog uitnodigt in programma's. Ik denk alleen al aan DWDD, Knevel & Vd Brink en de eerste uitzending van de Vlaamse avondetappe.

evilhomer
Forum-lid
Berichten: 962
Lid geworden op: 24 jul 2007 10:38

evilhomer 21 jul 2008 19:08

LVGH schreef:
Pulpo schreef:Welja een topic over Smeets. Hij laat inderdaad zijn gasten niet uitspreken. Toch vind ik dat niet het ergste wat ik de afgelopen weken gezien heb. De uitzending met Kai Reus waarin ze gewoon die val van Casartelli laten zien vond ik echter schandalig. Die jongen had het zichtbaar moeilijk en dan laten ze dat zien...... echt een ENORME blunder!!!


Mart maakte een ENORME blunder door te zeggen dat Casartelli een helm droeg.


nog stuitender was dat hij het bracht als zijnde dat Casartelli wél een helm droeg (i.t.t. ...), daarbij Reus streng aankijkend (je ziet op een gegeven moment dat die arts de blik van Mart volgt naar Reus). waar is het in godsnaam voor nodig om die jongen dat nogmaals onder de neus te wrijven?!
t.a.f.k.a.e.h.

remon@
Forum-lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 27 mar 2005 22:28
Locatie: Rotterdam

remon@ 21 jul 2008 19:14

Elke ochtend rond de klok van 8.30uur belt Giel Beelen van 3 fm naar Mart. Hij heeft eigelijk een verbod om hem te bellen.....hoe raar kan het zijn.
Maar het is wel leuk om te horen hoe chagerijniger Mart wordt hoe langer het gesprek duurt.

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 21 jul 2008 19:47

evilhomer schreef:
LVGH schreef:
Pulpo schreef:Welja een topic over Smeets. Hij laat inderdaad zijn gasten niet uitspreken. Toch vind ik dat niet het ergste wat ik de afgelopen weken gezien heb. De uitzending met Kai Reus waarin ze gewoon die val van Casartelli laten zien vond ik echter schandalig. Die jongen had het zichtbaar moeilijk en dan laten ze dat zien...... echt een ENORME blunder!!!


Mart maakte een ENORME blunder door te zeggen dat Casartelli een helm droeg.


nog stuitender was dat hij het bracht als zijnde dat Casartelli wél een helm droeg (i.t.t. ...), daarbij Reus streng aankijkend (je ziet op een gegeven moment dat die arts de blik van Mart volgt naar Reus). waar is het in godsnaam voor nodig om die jongen dat nogmaals onder de neus te wrijven?!

Precies ja, het was tegelijk belerend, misplaatst en feitelijk incorrect. Je vóelde gewoon het ongemak, als je wist dat Reus toen geen helm droeg en dat daar een discussie over kwam.

sjoerd5
Forum-lid
Berichten: 62
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:09

sjoerd5 21 jul 2008 21:18

hoe heet de muziek die gister op de achtergrond klonk bij het filmpje van de col angel in
studio sportzomer.
Scepticus wrote: De makkelijkste weg is altijd de leukste.

marz
Forum-lid
Berichten: 653
Lid geworden op: 16 mei 2006 21:44

marz 24 jul 2008 12:09

Er is een soort parodie geschreven over studio sportzomer.
Leuk om te lezen en zegt precies waar de meesten hier zo'n hekel aan hebben,
dat Mart alles invult......

Sportzomer (klik)
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when

eelcoz

eelcoz 24 jul 2008 12:15

Prachtig! Een feest der herkenning.

oldboy
Forum-lid
Berichten: 380
Lid geworden op: 11 apr 2008 09:46

oldboy 24 jul 2008 12:49

Mijn dag is na het lezen van het stukje weer goed!

Plaats reactie