[quote="Ijzeren Briek"]Ik ben dat meisje tegengekomen net na de bevoorrading in Valloire en heb er enkele km naast gereden en een praatje gemaakt. Ze kwam reeds van de Dolomieten marathon samen met haar vriend.
Ze had niet de beste benen wat ik mij wel kan voorstellen met slechts een week recuperatie tussen die twee. Ik ben dan inderdaad op mijn tempo terug verder gereden. Ik meen mij te herinneren dat ze iets donkergroen met geel aan had maar daar durf ik geen geld op in te zetten.[/quote]
Kan het geen zwart met geel geweest zijn zoals dit ?
Marmotte
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
-
- Forum-lid
Nee, echt donkergroen met geel. En het was best een knappe dame ook.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Deze hierboven niet dan...?
Less is bore
-
- Forum-lid
[quote="Daniel1975"][quote="Ijzeren Briek"]Ik ben dat meisje tegengekomen net na de bevoorrading in Valloire en heb er enkele km naast gereden en een praatje gemaakt. Ze kwam reeds van de Dolomieten marathon samen met haar vriend.
Ze had niet de beste benen wat ik mij wel kan voorstellen met slechts een week recuperatie tussen die twee. Ik ben dan inderdaad op mijn tempo terug verder gereden. Ik meen mij te herinneren dat ze iets donkergroen met geel aan had maar daar durf ik geen geld op in te zetten.[/quote]
[/quote]
Schitterende foto overigens daniel. Gaul tenue en scott fiets van ilona matchen ook erg mooi.
[/quote]
Schitterende foto overigens daniel. Gaul tenue en scott fiets van ilona matchen ook erg mooi.
http://the-21st-century.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- daniel1975
- Forum-lid HC
Was ook wel erg blij dat mijn opzet geluk wat toen ik deze foto maakte!
Less is bore
Superfoto inderdaad!