Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Fanclub Liz Hatch

Puffdaddy
Forum-lid

Gebruikersavatar Puffdaddy 10 mar 2008 00:31

[quote="Gerardo"]Kan het blad Fiets deze dame niet een keer uitnodigen voor een fietsclinic? Kan ik direct vragen waar ik haar kleding met handtekening kan bestellen. Geweldige wielervrouw, mooi, snel, strak en altijd goed gemutst (vrolijk)![/quote]

Yes Gerardo, zeer goed idee.
Kan FIETS mooi iets terug doen voor de forumleden.
Een intervieuw in het blad zou ook wel iets zijn, misschien wil ze daar wel voor overkomen als ze toevallig in de "buurt" is.
Er zullen diverse forum leden staan te popelen om haar te mogen intervieuwen :D
Bikers are not alone

whocares
Forum-lid

whocares 10 mar 2008 07:39

Ze kan nog wel wat gezelschap gebruiken.

Afbeelding
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 10 mar 2008 10:53

Mooie foto! :) De toewijding straalt ervanaf..

sebazz
Forum-lid

sebazz 11 mar 2008 12:37

mooie fietsvrouw
das een ding dat zeker is
maar zou ze door haar "plastic" voorgevel geen voordeel hebben
want het is wel groter maar ook cker lichter door de opvulling :)
stevens aspin 2010 ultegra

maurice
Forum-lid

Gebruikersavatar maurice 11 mar 2008 14:56

Ik geloof er niks van! Ik heb genoeg foto's van haar gezin en zelfs eentje in bikini.
Niets is wat het lijkt..

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 11 mar 2008 15:33

Opvallend is het zeker, want meestal zie je bij mensen die zoveel (duur)trainen dat er helemaal niks meer overblijft. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar het roeien: de eerste vrouweljike wedstrijdroeier die groter dan een B cup heeft moet ik nog tegenkomen.

corniel
Forum-lid HC

corniel 11 mar 2008 15:45

Afbeelding

Na het zien van deze foto heb ik in ieder geval enige twijfel.

De grootte van borsten is behalve genetisch, afhankelijk van het vetpercentage. De reden dat turnsters, roeiers en veel andere sportende vrouwen zoweinig/geen borsten overhouden is omdat hun vetpercentages ver onder de gebruikelijke (voor vrouwn dan) 25% dalen.

Bij vrouwen met een laag vet percentage (zoals Liz schijnbaar heeft) en een geen/smalle heupen vind ik grote (zeker van deze omvang) zeer verdacht. Maar voor mij maakt het niet uit. En dat geldt schijnbaar voor meer mannen hier. Zij zien een een blonde kop met een grote bos hout voor de deur en vinden het allang prima.

Ze komt me nogal 'amerikaans' over. En dat vind ik geen aanbeveling. Nogal oppervlakkig. (Verder zie ik liever iets minder borst en iets meer bil, maar dat is persoonlijk natuurlijk)

maurice
Forum-lid

Gebruikersavatar maurice 11 mar 2008 16:05

[quote="havana"]Opvallend is het zeker, want meestal zie je bij mensen die zoveel (duur)trainen dat er helemaal niks meer overblijft. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar het roeien: de eerste vrouweljike wedstrijdroeier die groter dan een B cup heeft moet ik nog tegenkomen.[/quote]

Zeg natuurlijk op zich niets. Voordat ze begon met fietsen had ze misschien wel een grotere maat dan ze nu heeft. Daarnaast is roeien natuurlijk wel ff iets anders dan fietsen. Je gebruikt met roeien ook meer (borst) spieren dan met fietsen.
Niets is wat het lijkt..

m_giant
Forum-lid

m_giant 11 mar 2008 16:25

[quote="Corniel"]

Ze komt me nogal 'amerikaans' over. En dat vind ik geen aanbeveling. Nogal oppervlakkig. [/quote]

Wat is jou definitie van oppervlakkig eigenlijk? Lees voor de grap eens het hele interview wat ik een paar pagina's terug gezet heb, dat van triplecrankset.com. Ik krijg toch het gevoel daarin dat ze echt wel de nodige kennis heeft van wielrennen en ook nadenkt over bepaalde dingen.

Ook in het mailcontact wat ik heb met haar komt echt geen oppervlakkigheid naar voren toe.

En over haar eventuele siliconen? Doet dat af aan de persoon Liz Hatch? Wat mij betreft niet, ik vind het tot nu toe een erg gezellig persoon in het mailcontact en uiterlijk zal mij echt een rotzorg zijn, ik merk alleen wel dat een hoop anderen hier zich er wel erg druk om maken.
Stevens SCF 2 Ultegra SL / Stevens Vuelta Ultegra SL

dogestyle
Forum-lid

dogestyle 11 mar 2008 17:04

Ik proef een zekere territoriumdrift bij M_Giant: don't you touch Liz Hatch!

m_giant
Forum-lid

m_giant 11 mar 2008 17:26

[quote="Dogestyle"]Ik proef een zekere territoriumdrift bij M_Giant: don't you touch Liz Hatch!
[/quote]

Nee, dat niet, zou het ook doen bij willekeurig ander persoon, maar gaat mij er om dat hier iemand lekker makkelijk op haar uiterlijk afgerekend wordt op haar uiterlijk. Zo makkelijk oordelen, in plaats van even door te kijken (en bijv. interviews te lezen, ipv alleen foto's kijken) hoe een persoon in elkaar zit.

Heb er gewoon een gloeiende hekel aan als mensen alleen op hun uiterlijk beoordeeld en dat er voorbij gegaan wordt aan de persoon die ze eigenlijk zijn.

En iemand mag haar best oppervlakkig vinden, maar oordeel daar dan over als je iets meer moeite hebt gedaan haar een beetje te leren kennen. Mocht je dat dan alsnog vinden, dan is dat je goed recht!

[quote="Groene Spicht"]
Dat valt wel mee Dogestyle....het is maar net wat je wilt lezen. M-Giant heeft wel gelijk en dat krijgt ie van mij ook! Enuuhhh M-Giant houdt van groot (lees Giant)!![/quote]

Nee, ik hoef niet persé grote cup, gewoon mooi middelmaatje is voor mij al meer dan genoeg.

Mijn nickname heeft trouwens een hele andere achtergrond: Mijn voornaam begint met een M en mijn achternaam met een G. (Vandaar M_Giant) Dat icm het feit dat ik op dit moment op een Giant TCR rijdt, met frame maat M. Dus een beetje een dubbele nickname :)
Stevens SCF 2 Ultegra SL / Stevens Vuelta Ultegra SL

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 11 mar 2008 17:27

Vraag me af of Liz nog meeleest en wat ze van (het niveau van) de discussie vindt.. :/

Ik vind 'r ook helemaal niet oppervlakkig overkomen eigenlijk..wel Amerikaans ja, maar dat is in principe iets anders ;) Was al positief verrast dat ze uberhaupt op die mailtjes reageerde, gezien haar populariteit; als je dat mailadres gewoon online kunt vinden, krijgt ze vast genoeg onzin te verwerken ;)

Plaats reactie