Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

AVR Wielersport (aka: Italian bikes): Oplichter

demonsternaar
Forum-lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 26 jan 2007 11:08

demonsternaar 03 jan 2009 18:47

Carbon wielen met american classic naven zonder meer terug genomen door AVR, prima service! Na controle van de lasbreedte kreeg ik zonder meer mijn geld terug en excuus aangeboden. Dus, alle berichten zullen niet helemaal niks van waarheid inhouden, maar deze keer is dus wel goede service geboden".
Rob
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid

kappa-man
Forum-lid
Berichten: 872
Lid geworden op: 04 dec 2007 23:16

kappa-man 03 jan 2009 20:57

de monsternaar schreef:Carbon wielen met american classic naven zonder meer terug genomen door AVR, prima service! Na controle van de lasbreedte kreeg ik zonder meer mijn geld terug en excuus aangeboden. Dus, alle berichten zullen niet helemaal niks van waarheid inhouden, maar deze keer is dus wel goede service geboden".
Rob


Goeie service?

De beste service levert hij mijns inziens door NIETS te verkopen....
Opgeven is geen optie!

Gebruikersavatar
poets
Forum-lid
Berichten: 656
Lid geworden op: 21 sep 2004 13:54

Gebruikersavatar poets 03 jan 2009 23:04

ach ja ...........hij kan ook niet anders , zonder die negatieve publiciteit op dit forum denk ik niet dat hij dat gedaan zou hebben , gezien de eerdere gebeurtenissen .

het is toch gods geklaag dat er 15 pagina's besteed moet worden eer er sprake is van
"sevice" .

demonsternaar
Forum-lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 26 jan 2007 11:08

demonsternaar 04 jan 2009 09:14

poets schreef:ach ja ...........hij kan ook niet anders , zonder die negatieve publiciteit op dit forum denk ik niet dat hij dat gedaan zou hebben , gezien de eerdere gebeurtenissen .

het is toch gods geklaag dat er 15 pagina's besteed moet worden eer er sprake is van
"sevice" .


dit is ook mijn meening,
ik vind een goede sevies dat hij van te voren zijn materiaal goed bekijkt voor hij het probeerd het te verkopen aan mensen die niet goed op letten of weinig kennes van zaken hebben ,
ik weet ook dat hij het daar ook van moet hebben,
ik zeg BLIJF OP LETTEN bij die soort bedrijven.
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 04 jan 2009 09:54

Maar ik vrees dat de wielset die hij nu heeft terug genomen niet in de kliko verdwijnt...
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 04 jan 2009 15:04

Amclassic-fan schreef:
Maar goed AVR kennende gaat hij beloven dat het nu niet meer voor gaat komen.


En wij weten donders goed dat dat niet gaat gebeuren .

De gevallen hier kennen wij , maar hoeveel gevallen zullen er zijn die niet opgelost werden.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

smithje
Forum-lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 11 nov 2004 03:32

smithje 04 jan 2009 17:27

Waar haalt die AVR al dat spul eigenlijk vandaan vraag ik mij af. Lijkt me sterk dat het allemaal van particulieren komt die hun frames/fietsen/wielen etc. op internet te koop aanbieden. In dat geval zou het wel heel toevallig zijn dat hij al het "schroot" opkoopt...
En is die AVR nou iemand die zich van de domme houdt als het om kennis van materiaal gaat, of weet hij drommels goed dat er optisch misschien niets mis is met zo'n wiel, maar dat het om een misproduktie/schadegeval gaat?
Verder verbaast het me dat hij blijkbaar nog steeds zijn gang kan gaan op MP, terwijl er al meerdere mensen zijn geweest die aan de bel hebben getrokken.
Project: TCR 2009 > sub 5.5

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 04 jan 2009 17:57

Smithje schreef:En is die AVR nou iemand die zich van de domme houdt als het om kennis van materiaal gaat, of weet hij drommels goed dat er optisch misschien niets mis is met zo'n wiel, maar dat het om een misproduktie/schadegeval gaat?

Tuurlijk weet-ie dat, anders zou hij wel meer marktconforme prijzen vragen.

avr
Forum-lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 02 jan 2008 22:26

avr 04 jan 2009 18:41

hallo allemaal... de laatste woorden hierover.
in het verleden ben ik in de fout gegeaan door een gebrek aan know how.
Hedendaags verkoop ik alleen maar goede ondedelen met garantie en voor lage
"marktconforme prijzen", waaronder de dura-ace 7900 groep compleet voor 1100 euro.

Er zal altijd wel een smet op mijn naam rusten, maar dat neemt niet weg ik achter mijn handelswaar sta!!!, dat 100% betrouwbaar is.

Kom gerust kijken, en neem dessnoods een kenner mee als je zelf geen kennis hebt.
overstekend wild

fiets381
Forum-lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 14 feb 2007 20:32

fiets381 04 jan 2009 19:01

Haal die kerel aub weg hier. dura-ace 7900 groep voor 1100 euro kan niet hoor.
Van de vrachtwagen gevallen, flink rommelen met de BTW hoe dan ook dit kan niet correct zijn.

Gebruikersavatar
poets
Forum-lid
Berichten: 656
Lid geworden op: 21 sep 2004 13:54

Gebruikersavatar poets 04 jan 2009 19:03

AVR schreef:hallo allemaal... de laatste woorden hierover.
in het verleden ben ik in de fout gegeaan door een gebrek aan know how.
Hedendaags verkoop ik alleen maar goede ondedelen met garantie en voor lage
"marktconforme prijzen", waaronder de dura-ace 7900 groep compleet voor 1100 euro.

Er zal altijd wel een smet op mijn naam rusten, maar dat neemt niet weg ik achter mijn handelswaar sta!!!, dat 100% betrouwbaar is.

Kom gerust kijken, en neem dessnoods een kenner mee als je zelf geen kennis hebt.

hoe kun je dit in godsnaam zeggen .
toen ik bij jou in de zaak was deed je voorkomen dat je nauwe connecties had bij de rabo ploeg en dat je zelf oud wielrenner of monteur was , nou als je dat echt was geweest dan denk ik niet dat je zulke amateuristische blunders maakt .
trouwens je blijft consequent van dergelijke blunders maken en blijft beloven op betere tijden voor de klant .

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5547
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 04 jan 2009 19:05

fiets381 schreef:Haal die kerel aub weg hier. dura-ace 7900 groep voor 1100 euro kan niet hoor.
Van de vrachtwagen gevallen, flink rommelen met de BTW hoe dan ook dit kan niet correct zijn.


Kan best. Bij EPbike DA 7900 voor euro 999.
What makes the boat go faster?

Plaats reactie