Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2008?

mikebiker
Forum-lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 01 sep 2006 23:27

mikebiker 10 feb 2008 23:07

[quote="R. Hilferink"]Vandaag 1 van de laatste ATB toertochten van het winterseizoen gereden: Gorsel.
En ook in Gorsel scheen de zon! Maar ook in het begin toch even koude vingers gehad. Later (dus warmer) ging het prima. De 55 km gereden, met op het laatst even een duel met een drietal cyclocrossers. Toertocht noemen ze dat.........maar wel lekker![/quote]

Bijna de hele week met griep thuis gezeten. Vandaag, eigenlijk nog ziek, toch even rondje van ca. 45 km. gefietst nijmegen (noord), berg en dal, kranenburg, niel, zyfflich, niel, wyller, berg en dal, nijmegen (noord). Was schitterend en rustig rondje.

Zat ik me toch lijkbleek aan het avondeten (weer misselijk, helemaal moe), bijna geen hap door me keel. Toch niet helemaal slim om al op de fiets te gaan zitten. Ik hoop dat ik morgen toch weer aan de slag kan......

Maar lekker was het!!
Groet,
Mike

raphael
Forum-lid
Berichten: 775
Lid geworden op: 01 sep 2005 22:12

raphael 10 feb 2008 23:11

Kwam wat langzaam op gang dit jaar. Zal ook wel te maken hebben met dat ik dit jaar geen 'grote uitdaging' heb, zoals verleden jaar de transalp.
Verleden week zondag naar Noordwijk op & neer via de duinen. Dat was buffelen met die wind (ZO 5-6), maar ging lekker, toch bijna 110km. Merkte wel dat het lampje een stuk minder fel brande de laatste 10km :). Gelukkig had ik mijn Assos Fugu en Airplus LL aan, dus van de kou (vertrok met 1oC) geen last.

Van de week nog 2x woon - werk Amsterdam - Hoofddorp vv en vrijdag na afloop van een cursus vanuit Maarssen terug naar huis. Lekker knallen langs het A'dam - Rijn kanaal. bijna 1uur op hartslag 155 (D2). dat voelde goed.

Vandaag een rondje Groene Hart. Wat een heerlijk weer! Wilde nu eens een échte D1 training doen en dat lukte. 102km en hartslag strak tussen 135-140. toch een gemiddelde van 29.6. Gelet op de tijd van het jaar en de trainingsarbeid tot nu ben ik daar heel tevreden mee!

oh ja, eindelijk m'n HAC5 een beetje onder controle. Leuk hoor al die grafiekjes ;)

timper
Forum-lid
Berichten: 1356
Lid geworden op: 30 okt 2006 00:10

timper 11 feb 2008 01:00

Toch weer 70 vandaag, wel gesplitst in twee delen. Ik moest op bezoek zijn in Brugge en ben met de fiets geweest, wel pas om 2200h thuis. Maar goed, donker is donker en het was heerlijk rijden zo zonder wind en helemaal alleen langs het kanaal ! Toch een goede 500 deze week.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;

alpe
Forum-lid
Berichten: 257
Lid geworden op: 22 sep 2006 15:02

alpe 11 feb 2008 16:01

Net eventjes gefietst, rondje overbetuwe, heerlijk weertje, moest alleen wel even versnellen toen er een blaffende hond aan kwam sprinten en mij achterna rende over een afstand van circa 150 meter, beetje jammer van die boer die het hek open liet staan, pas bij 42 km p.u. loste hij.. daar gaat mijn d1 training:)
Sensa

niklas2
Forum-lid
Berichten: 1046
Lid geworden op: 03 jan 2006 13:08

niklas2 11 feb 2008 16:15

[quote="alpe"]Net eventjes gefietst, rondje overbetuwe, heerlijk weertje, moest alleen wel even versnellen toen er een blaffende hond aan kwam sprinten en mij achterna rende over een afstand van circa 150 meter, beetje jammer van die boer die het hek open liet staan, pas bij 42 km p.u. loste hij.. daar gaat mijn d1 training:)[/quote]

't zal voor het hondje ook d3 geweest zijn....paste misschien juist wel in zijn opbouw. Getalenteerd hondje trouwens.
Ambitie: veel
Tijd: te weinig

alpe
Forum-lid
Berichten: 257
Lid geworden op: 22 sep 2006 15:02

alpe 11 feb 2008 16:25

Ik verbaasde mij ook over z'n/haar snelheid..continue anderhalve meter achter mij, en maar blaffen..
Sensa

alpe
Forum-lid
Berichten: 257
Lid geworden op: 22 sep 2006 15:02

alpe 11 feb 2008 16:40

zoiets ja haha
Sensa

ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 11 feb 2008 17:45

[quote="GastheerG"][quote="alpe"]Ik verbaasde mij ook over z'n/haar snelheid..continue anderhalve meter achter mij, en maar blaffen..[/quote]

Een soort Spaanse ploegleider ;-)
[/quote]

LOL!
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

rocketboy
Forum-lid
Berichten: 296
Lid geworden op: 23 jan 2007 11:52

rocketboy 11 feb 2008 18:21

Gewoon heel hard terugblaffen helpt gewoonlijk wel.
'T is anders wel lachen hier als het goed afloopt....

Trouwens gisteren een eerste Ardennenritje gehad, moet zeggen, 't was heel rustig op de La Redoute, enkel op de Vecquee een aantal fietsers tegengekomen.
In totaal 64km in de voormiddag en in de namiddag nog 5km hersteltraining naar de bakker heen en terug met de zoon.
Als een echte Flandrien, door weer en wind, op de rollen !

marz
Forum-lid
Berichten: 653
Lid geworden op: 16 mei 2006 21:44

marz 11 feb 2008 21:07

Net als Alpe vandaag weer we geweest, overbetuwe en berg en dal, echt lekker weer.
Alleen vanochtend nog wel koud en glad op de zevenheuvelenweg.
Morgen meer....
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when

Plaats reactie