Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Kuiper Trading

jorisb
Forum-lid

jorisb 29 sep 2009 15:23

+1

Wat is er mis met antwoorden als iemand aan vraag stelt? Kan ook per PM, maar nu heeft iedereen er wat aan. Ik lees het ook als puur informatief.

corniel
Forum-lid HC

corniel 29 sep 2009 15:25

Je kan zeggen van Kuiper wat je wil, maar hij reageert alleen in dit topic als er een vraag gesteld wordt. Dat hij dan steevast netjes antwoordt en niet zo nu en dan wijst op het feit dat het antwoord al duizend keer (in dit topic en soms ook in andere) gegeven is, tja, laten we dat beschaving noemen.

Dat dit topic op een reclame topic lijkt is mij ook gevallen. Gezien in de insteek van Kuiper vrees ik dat de wielen die hij verkoopt echt goed moeten zijn. Ik ben al een poosje tevergeefs op zoek naar iemand die niet tevreden is over zijn Kuiper-weielensetje...

tiest
Forum-lid HC

tiest 29 sep 2009 15:51

+1 voor corniel, Service van kuiper is gewoon goed. Meneer reageert alleen wanneer er iets duidelijk gevraagd word.

@peter30, Kuiper logeert hier al een aantal jaar, nog voordat hij maar aan een eigen zaak kon denken.

peter30
Forum-lid

peter30 29 sep 2009 16:02

Kwaliteit zul je mij niet over horen. Maar wat nu als Salden of de verdeler van edge wielsets hier nu een topic zou beginnen om vragen aan hun te beantwoorden enzo dan zou iedereen dat wel op zijn minst vreemd vinden.

Maar laten we er over stoppen en over gaan op de orde van de dag.

de zwarten
Forum-lid HC

Gebruikersavatar de zwarten 29 sep 2009 16:15

peter30 schreef:Maar wat nu als Salden of de verdeler van edge wielsets hier nu een topic zou beginnen om vragen aan hun te beantwoorden enzo dan zou iedereen dat wel op zijn minst vreemd vinden.

Maar laten we er over stoppen en over gaan op de orde van de dag.

Kuiper is hier niet BEGONNEN!
Dus voor we overgaan tot de orde van de dag: Ik kan jouw gevoel (reclametopic) wel érgens begrijpen, maar dan graag onderbouwde argumenten...
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

geertjan5
Forum-lid

Gebruikersavatar geertjan5 29 sep 2009 16:23

Volgens mij kan je met vragen het best bij de bron zelf informatie winnen.
Dus vind het ook niet heel vreemd dat Kuiper zelf hier reageerd. Toch ook een stukje service.

hier nog even 2 foto's van de wielsets:

Afbeelding

Afbeelding
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

peter30
Forum-lid

peter30 29 sep 2009 16:37

Ik vind ook dat je het beste bij de bron informatie kan inwinnen, Het lijkt me alleen dat dit een onafhankelijk forum moet blijven en commerciele zaken niet moeten overheersen.

Zoals ik het al eerder aangaf wordt het ook geaccepteerd wanneer Salden of een andere leverancier van dezelfde wielsets als kuiper heeft hier een topic heeft om allerlei vragen over hun producten/serive hier te beantwoorden? Wordt er niet met 2 maten gemeten? die discussie wilde ik eigenlijk aanslingeren.

Let wel ik de wielsets en/of kuiper zelf niet aanvallen, beide zullen gezien de reacties op dit forum zeker in orde zijn.

corniel
Forum-lid HC

corniel 29 sep 2009 16:44

@peter30: Met dat verschil dat Salden een winkel is, geen importeur. Ik denk dat velen het zouden toejuichen als iemand van Veltec (om er maar eens een te noemen) in het Cervélo topic zo nu en dan vragen zou beantwoorden.

Afbeelding

Afbeelding

foosho
Forum-lid

foosho 29 sep 2009 16:45

Van mij mag iedere handelaar zo'n topic als deze hebben, niks geen schreeuwerigheid of reclame, gewoon informatie verstrekken indien gevraagd, chapeau.

@Geert Jan: Misschien nog ff een close-up van de wielen, van de zwarte spaken versies zijn nog maar weinig foto's, zelfs niet op de site van Kuiper..

perik
Forum-lid

perik 29 sep 2009 16:46

@Corniel: Kuiper is toch ook gewoon een winkel. Volgens mij koopt vrijwel iedereen die wielen bij hemzelf.

corniel
Forum-lid HC

corniel 29 sep 2009 17:12

@perik: Ja en nee. Hij verkoopt geen merken, maar door hem zelf geïmporteerde frames en wielen. Ik kan bij hem - voor zover ik weet - geen Gazelle, Sidi, Cervélo, of ander bekend merk bestellen. En er is tenminste één webshop waar je zijn wielen kan kopen.

perik
Forum-lid

perik 29 sep 2009 17:19

Corniel schreef:@perik: Ja en nee. Hij verkoopt geen merken, maar door hem zelf geïmporteerde frames en wielen. Ik kan bij hem - voor zover ik weet - geen Gazelle, Sidi, Cervélo, of ander bekend merk bestellen. En er is tenminste één webshop waar je zijn wielen kan kopen.

Ja, in die zin misschien. Maar dan is Roseversand ook geen winkel, om maar eens wat te noemen. Hij treed hier m.i. in eerste plaats op als verkoper van die wielen, daar hoeven we toch niet omheen te gaan draaien. En je kunt misschien geen Sidi of gazelle bij hem kopen, maar bijvoorbeeld wel Vredestein (en vast nog wel wat andere dingen). Overigens vind ik ook dat Kuiper zich heel behoorlijk gedraagt hoor, maar we hoeven het hier denk ik niet anders voor te spiegelen dan het is.

Plaats reactie