Kuiper Trading
Je kan zeggen van Kuiper wat je wil, maar hij reageert alleen in dit topic als er een vraag gesteld wordt. Dat hij dan steevast netjes antwoordt en niet zo nu en dan wijst op het feit dat het antwoord al duizend keer (in dit topic en soms ook in andere) gegeven is, tja, laten we dat beschaving noemen.
Dat dit topic op een reclame topic lijkt is mij ook gevallen. Gezien in de insteek van Kuiper vrees ik dat de wielen die hij verkoopt echt goed moeten zijn. Ik ben al een poosje tevergeefs op zoek naar iemand die niet tevreden is over zijn Kuiper-weielensetje...
Dat dit topic op een reclame topic lijkt is mij ook gevallen. Gezien in de insteek van Kuiper vrees ik dat de wielen die hij verkoopt echt goed moeten zijn. Ik ben al een poosje tevergeefs op zoek naar iemand die niet tevreden is over zijn Kuiper-weielensetje...
Kwaliteit zul je mij niet over horen. Maar wat nu als Salden of de verdeler van edge wielsets hier nu een topic zou beginnen om vragen aan hun te beantwoorden enzo dan zou iedereen dat wel op zijn minst vreemd vinden.
Maar laten we er over stoppen en over gaan op de orde van de dag.
- de zwarten
- Forum-lid HC
peter30 schreef:Maar wat nu als Salden of de verdeler van edge wielsets hier nu een topic zou beginnen om vragen aan hun te beantwoorden enzo dan zou iedereen dat wel op zijn minst vreemd vinden.
Kuiper is hier niet BEGONNEN!
Dus voor we overgaan tot de orde van de dag: Ik kan jouw gevoel (reclametopic) wel érgens begrijpen, maar dan graag onderbouwde argumenten...
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
- geertjan5
- Forum-lid
Volgens mij kan je met vragen het best bij de bron zelf informatie winnen.
Dus vind het ook niet heel vreemd dat Kuiper zelf hier reageerd. Toch ook een stukje service.
hier nog even 2 foto's van de wielsets:
Dus vind het ook niet heel vreemd dat Kuiper zelf hier reageerd. Toch ook een stukje service.
hier nog even 2 foto's van de wielsets:
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
Ik vind ook dat je het beste bij de bron informatie kan inwinnen, Het lijkt me alleen dat dit een onafhankelijk forum moet blijven en commerciele zaken niet moeten overheersen.
Zoals ik het al eerder aangaf wordt het ook geaccepteerd wanneer Salden of een andere leverancier van dezelfde wielsets als kuiper heeft hier een topic heeft om allerlei vragen over hun producten/serive hier te beantwoorden? Wordt er niet met 2 maten gemeten? die discussie wilde ik eigenlijk aanslingeren.
Let wel ik de wielsets en/of kuiper zelf niet aanvallen, beide zullen gezien de reacties op dit forum zeker in orde zijn.
Zoals ik het al eerder aangaf wordt het ook geaccepteerd wanneer Salden of een andere leverancier van dezelfde wielsets als kuiper heeft hier een topic heeft om allerlei vragen over hun producten/serive hier te beantwoorden? Wordt er niet met 2 maten gemeten? die discussie wilde ik eigenlijk aanslingeren.
Let wel ik de wielsets en/of kuiper zelf niet aanvallen, beide zullen gezien de reacties op dit forum zeker in orde zijn.
@peter30: Met dat verschil dat Salden een winkel is, geen importeur. Ik denk dat velen het zouden toejuichen als iemand van Veltec (om er maar eens een te noemen) in het Cervélo topic zo nu en dan vragen zou beantwoorden.
Van mij mag iedere handelaar zo'n topic als deze hebben, niks geen schreeuwerigheid of reclame, gewoon informatie verstrekken indien gevraagd, chapeau.
@Geert Jan: Misschien nog ff een close-up van de wielen, van de zwarte spaken versies zijn nog maar weinig foto's, zelfs niet op de site van Kuiper..
@Geert Jan: Misschien nog ff een close-up van de wielen, van de zwarte spaken versies zijn nog maar weinig foto's, zelfs niet op de site van Kuiper..
@perik: Ja en nee. Hij verkoopt geen merken, maar door hem zelf geïmporteerde frames en wielen. Ik kan bij hem - voor zover ik weet - geen Gazelle, Sidi, Cervélo, of ander bekend merk bestellen. En er is tenminste één webshop waar je zijn wielen kan kopen.
Corniel schreef:@perik: Ja en nee. Hij verkoopt geen merken, maar door hem zelf geïmporteerde frames en wielen. Ik kan bij hem - voor zover ik weet - geen Gazelle, Sidi, Cervélo, of ander bekend merk bestellen. En er is tenminste één webshop waar je zijn wielen kan kopen.
Ja, in die zin misschien. Maar dan is Roseversand ook geen winkel, om maar eens wat te noemen. Hij treed hier m.i. in eerste plaats op als verkoper van die wielen, daar hoeven we toch niet omheen te gaan draaien. En je kunt misschien geen Sidi of gazelle bij hem kopen, maar bijvoorbeeld wel Vredestein (en vast nog wel wat andere dingen). Overigens vind ik ook dat Kuiper zich heel behoorlijk gedraagt hoor, maar we hoeven het hier denk ik niet anders voor te spiegelen dan het is.