Fietsfanaten gezocht ZH
Is het misschien een idee om mobiele nummers uit te wisselen zodat bij eventuele calamiteiten niet de hele groep ergens staat te wachten op iemand? Of bijvoorbeeld voor extreem slecht weer een telefoonboom opzetten zodat iedereen tijdig weet dat de rit niet doorgaat? Ik ben geen watje, laten we dat voorop stellen. Maar mijzelf express kleddernat laten regenen zie ik ook niet zitten. Een buitje onderweg kunnen we allemaal wel hebben, daar kunnen we ons op kleden, toch?
Ik hoor wel wie er voor of tegen is!
Overigens zijn de voorspellingen voor zaterdag a.s. redelijk positief, afgezien van de temperatuur.
Kans op zonneschijn: 10%
Kans op neerslag: 40%
Neerslag hoeveelheid: 0-1 mm.
Minimum temperatuur: 0-3 graden
Maximum temperatuur: 5-9 graden
Windrichting: ZW
Windkracht: 4 bft.
Bron: http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=verwachting
Ik hoor wel wie er voor of tegen is!
Overigens zijn de voorspellingen voor zaterdag a.s. redelijk positief, afgezien van de temperatuur.
Kans op zonneschijn: 10%
Kans op neerslag: 40%
Neerslag hoeveelheid: 0-1 mm.
Minimum temperatuur: 0-3 graden
Maximum temperatuur: 5-9 graden
Windrichting: ZW
Windkracht: 4 bft.
Bron: http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=verwachting
Hoe ver/snel? Wellicht verkies ik dit groepje dan boven de D1-training van de club. (Nieuwe mensen leren kennen is ook leuk)
[quote="Corniel"]Hoe ver/snel? Wellicht verkies ik dit groepje dan boven de D1-training van de club. (Nieuwe mensen leren kennen is ook leuk)[/quote]
We rijden ongeveer tussen de 28 en 30 km per uur gemiddeld. Dat komt op een snelheid tussen de 30 en 35 km per uur. De afstand zal in dit weer niet langer zijn dan 80 km..
Je bent van harte welkom....
AirJay;
Goed idee man...misschien is het een idee om af te spreken dat iedereen om uiterlijk 08:30 uur even het forum heeft gecheckt. Scheelt een hoop geregel met het uitwisselen van nummers op zo'n korte termijn.
We rijden ongeveer tussen de 28 en 30 km per uur gemiddeld. Dat komt op een snelheid tussen de 30 en 35 km per uur. De afstand zal in dit weer niet langer zijn dan 80 km..
Je bent van harte welkom....
AirJay;
Goed idee man...misschien is het een idee om af te spreken dat iedereen om uiterlijk 08:30 uur even het forum heeft gecheckt. Scheelt een hoop geregel met het uitwisselen van nummers op zo'n korte termijn.
Flexje
[quote="SuzyQ"]17e 9:30 Sligro:
- flexje954
- Janatwork
- bach
- voordelol
- Airjay
- Daniel1975
- SuzyQ
- super b
[/quote]
Ik wil ook wel een keer mee. Wel nog wel even handschoentjes kopen geloof ik, als ik de weersvooruitzichten zie.
- flexje954
- Janatwork
- bach
- voordelol
- Airjay
- Daniel1975
- SuzyQ
- super b
[/quote]
Ik wil ook wel een keer mee. Wel nog wel even handschoentjes kopen geloof ik, als ik de weersvooruitzichten zie.
7e 9:30 @ Sligro
- flexje954
- Janatwork
- bach
- voordelol
- Airjay
- Daniel1975
- SuzyQ
- super b
- Corniel (onder voorbehoud)
Welke Sligro? (Dus waar)
- flexje954
- Janatwork
- bach
- voordelol
- Airjay
- Daniel1975
- SuzyQ
- super b
- Corniel (onder voorbehoud)
Welke Sligro? (Dus waar)
He Body! Alleen als het zondag heeeel vroeg (zeg 8:30) is. Overdag heb ik al een afspraak staan.
@AirJay: Gevonden! Als ik in Leiden wil aanhaken, hoe laat daar? 9:45?
@AirJay: Gevonden! Als ik in Leiden wil aanhaken, hoe laat daar? 9:45?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind een rondje Delft, Voorschoten, Wassenaar, Scheveningen, HvH, Maasland, Delft altijd wel een lekker wintertrainingsrondje. IN de duinen is het nu heerlijk rustig fietsen. Totale rondje ca. 75km.
Mijn voorstel zou zijn om vanuit Leiden dan naar het bruggetje bij de Kniplaan te komen. Das redelijk dichtbij en voor ons 10-15min fietsen vanaf de Sligro. Zie onderstaande plaatjes. Bij dat bruggetje over de Vliet kunnen we dan afbuigen naar Wassenaar.
(overzicht en closeup)
Mijn voorstel zou zijn om vanuit Leiden dan naar het bruggetje bij de Kniplaan te komen. Das redelijk dichtbij en voor ons 10-15min fietsen vanaf de Sligro. Zie onderstaande plaatjes. Bij dat bruggetje over de Vliet kunnen we dan afbuigen naar Wassenaar.
(overzicht en closeup)
Less is bore