Forum problemen lijstje
Same here...
- geertjan5
- Forum-lid
[quote="Roeieber"]Het gebeurd regelmatig dat ik na het klikken op de reactie knop alleen en "-" krijg en mijn reactie niet geplaatst wordt.
Zeer vervelend.[/quote]
Idd bekend. Altijd als ik onder mijn eigen post nog een post wil plaatsen. En hoevaak ik het ook probeer er komt geen post.
Zeer vervelend.[/quote]
Idd bekend. Altijd als ik onder mijn eigen post nog een post wil plaatsen. En hoevaak ik het ook probeer er komt geen post.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
Jup, heb ik ook..
Meestal gebeurt dat met snel reageren, als je op het <terug pijltje klikt krijg je je text vaak wel trug en dan kun je het copiëren naar het reactie paginatje (knopje reactie...)
Maar dat was denk ik al bekend bij de meesten?
Meestal gebeurt dat met snel reageren, als je op het <terug pijltje klikt krijg je je text vaak wel trug en dan kun je het copiëren naar het reactie paginatje (knopje reactie...)
Maar dat was denk ik al bekend bij de meesten?
mijn Flickr
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Nee dit is een nieuwe bug, ik zie bij vlagen zeer veel lege berichten (die ik dan meestal maar verwijder als de user niet online meer is). De oorzaak is naar alle waarschijnlijkheid dezelfde als die van de andere bugs, maar het oplossen hebben ze schijnbaar wat moeite mee bij de provider.
[quote="Amclassic-fan"]Nee dit is een nieuwe bug, ik zie bij vlagen zeer veel lege berichten (die ik dan meestal maar verwijder als de user niet online meer is). De oorzaak is naar alle waarschijnlijkheid dezelfde als die van de andere bugs, maar het oplossen hebben ze schijnbaar wat moeite mee bij de provider.[/quote]
Na de overstap naar de nieuwe form-layout kon je geen bericht plaatsen onder je eigen laatste bericht. Niet via het 'Snel reageren'-veld, en niet via de Reageren-button. Alleen de 2e mogelijkheid is later weer mogelijk gemaakt. Da's een oude bug dus.
Na de overstap naar de nieuwe form-layout kon je geen bericht plaatsen onder je eigen laatste bericht. Niet via het 'Snel reageren'-veld, en niet via de Reageren-button. Alleen de 2e mogelijkheid is later weer mogelijk gemaakt. Da's een oude bug dus.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
[quote="dummy"][quote="Amclassic-fan"]Nee dit is een nieuwe bug, ik zie bij vlagen zeer veel lege berichten (die ik dan meestal maar verwijder als de user niet online meer is). De oorzaak is naar alle waarschijnlijkheid dezelfde als die van de andere bugs, maar het oplossen hebben ze schijnbaar wat moeite mee bij de provider.[/quote]
[/quote]
Ja, maar nu is er dus iets anders aan de hand. Als je op iemand anders reageert kan je nu ook dat 'streepje' krijgen, maar nu wordt er een leeg bericht gepost.
[/quote]
Ja, maar nu is er dus iets anders aan de hand. Als je op iemand anders reageert kan je nu ook dat 'streepje' krijgen, maar nu wordt er een leeg bericht gepost.
-
- Forum-lid
Sinds een week slaat mijn computer vast als ik hier op het forum kom. Zo'n 10 seconden staat alles stil, zandlopertje dat blijft staan, ...
Enige oplossing? Voor de duidelijkheid, ik voor het overige geen enkel probleem met mijn computer, enkel als ik hier kom.
Enige oplossing? Voor de duidelijkheid, ik voor het overige geen enkel probleem met mijn computer, enkel als ik hier kom.
Stevens SLC Team Ultegra SL
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Ok bedankt.
Ik zal wel terugkomen als die banner er af is want met zo'n programma te installeren blok je dan ook dingen af die je nodig hebt. We zien het later wel.
Ik zal wel terugkomen als die banner er af is want met zo'n programma te installeren blok je dan ook dingen af die je nodig hebt. We zien het later wel.
Stevens SLC Team Ultegra SL