Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Thomas Dekker

phil
Forum-lid

phil 27 sep 2008 21:52

Ok, trek mijn woorden terug, al ik het lijstje renners onder elkaar zie staan, zijn ze inderdaad niet zo heel saai.

simic
Forum-lid

simic 27 sep 2008 22:08

Phil schreef:Ok, trek mijn woorden terug, al ik het lijstje renners onder elkaar zie staan, zijn ze inderdaad niet zo heel saai.

Zonder de huidige nieuwe aankopen was het geen saaie ploeg, maar laten we daar geen discussie over houden.

Bettine is gestopt, morgen is zijn laatste koers, dat vind ik eigenlijk wel jammer

paulusr3
Forum-lid

paulusr3 27 sep 2008 22:40

Stel je voor hij verliest morgen! Ik zou toch zeker een slag om de arm gehouden hebben en Lombardije ook nog meegepikt hebben.....
Stel hij wint wel? Mooier einde kun je niet krijgen. Alleen jammer dat we dan volgend seizoen geen regenboogtrui te zien krijgen ;)
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 27 sep 2008 22:58

Hoi,

Ik zie de problemen al komen. Dekker die moet gaan meesterknechten voor Evans? Zie ik niet zo zitten. Maar goed. Dekker weet waar hij aan begint (hopelijk). Wellicht wil Silence een dubbel kopmanschap uitspelen.

Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 27 sep 2008 23:01

Voorlopig heeft Dekker op dat gebied natuurlijk gewoon niet zoveel te vertellen. Zowel Evans als Kohl hebben al op het podium gestaan in de tour. Het lijkt me dan ook logisch dat hij in eerste instantie daar niet als kopman zal mogen rijden.

Maar de keuze voor Lotto is wat mij betreft prima. In de klassiekers kan hij met mannen als Gilbert en Van Avermaet voor de overwinning gaan en ook in de grote rondes zullen er best kansen liggen. Misschien dat hij bijvoorbeeld een dienende rol heeft in de tour maar voor zijn eigen kansen mag gaan in de Vuelta?

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 27 sep 2008 23:54

Goede keuze! Denk dat hij bij Lotto genoeg kansen krijgt om voor eigen succes te rijden. Evans is niet iemand die de hele tijd achter een treintje ploeggenoten aanrijdt.

paulusr3
Forum-lid

paulusr3 28 sep 2008 00:50

LVGH schreef:Goede keuze! Denk dat hij bij Lotto genoeg kansen krijgt om voor eigen succes te rijden. Evans is niet iemand die de hele tijd achter een treintje ploeggenoten aanrijdt.

Dat treintje had ie tot op heden ook nog niet ;)
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

simic
Forum-lid

simic 28 sep 2008 00:53

LVGH schreef:Goede keuze! Denk dat hij bij Lotto genoeg kansen krijgt om voor eigen succes te rijden. Evans is niet iemand die de hele tijd achter een treintje ploeggenoten aanrijdt.

Ben ik gedeeltelijk met je eens. Evens zit wel zo in elkaar, maar de ploeg heeft in de Tour in weinig ontsnappingen gezeten. De ploeg heeft eigenlijk hetzelfde gefiets als Rabobank. Wel heeft de ploeg een paar dagen het geel gehad.

kxlight
Forum-lid HC

kxlight 28 sep 2008 01:03

phil
Forum-lid

phil 28 sep 2008 14:27

Nu maar bewijzen dan! En met een ploegentijdrit moeten ze aardig kunnen scoren. (Dat saaie zit 'm meer in het feit dat Evans altijd zo saai overkomt en de tactiek tijdens de tour inderdaad vergelijkbaar was met Rabo, tis zoals Wennemars het bij Holland Sport zei: liever een Nederlander die 10e wordt dan een Rus die 5e plaats behaald. Maar goed, andere discussie).

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 28 sep 2008 14:56

Ik had maandag bij Holland Sport trouwens niet de indruk dat Dekker enkele dagen later al een contract zou tekenen. Hij maakte een behoorlijk geslagen indruk vond ik. Nu hij een geschikte nieuwe ploeg heeft ziet de toekomst er weer een stuk rooskleuriger uit.

Plaats reactie