Pagina 20 van 38
Geplaatst: 17 jun 2010 00:54
door foosho
Yup, exact hetzelfde als wat ik had.
Geplaatst: 18 jun 2010 19:24
door cyn0
Dat soort rafels heb ik ook met mijn conti's.
Bandjes hebben ongeveer 2500km gelopen nu.
Voor de rest zijn ze nog prima, dus het kan niet zoveel kwaad denk ik.
Geplaatst: 18 jun 2010 22:44
door stillekracht
Dat hadden vroeger de Grand Prix banden ook. Ik had het idee dat dit ontstond als je ze afspoot met hoge druk.
Geplaatst: 19 jun 2010 21:10
door stephan68
Stillekracht schreef:Ik had het idee dat dit ontstond als je ze afspoot met hoge druk.
Dat is iets wat ik nooit doe, dus daar kan het niet van komen.
Geplaatst: 21 jun 2010 14:11
door robbertgesink
@arjan916
Hoi ik ben Robbert; indrukwekkend verhaal hoor. Je mag blij zijn dat het goed afgelopen is, straks lig je met een dwarslaesie thuis. Hoe kan je vroegtijdig die scheurtjes vaststellen. Ik rijd zelf met Grand Prix 4 Season. Denk je dat ik deze ook moet controleren op scheurtjes. Ik gebruik zelf talk poeder en vaseline. Op de band hè, ik ben geen ruigpoot.
Geplaatst: 21 jun 2010 14:37
door daniel1975
Robbert, welkom op het forum.
Het zou je wel sieren als je zinnen zoals de laatste gewoon achterwege liet.....
Geplaatst: 21 jun 2010 21:44
door raleighrick
Ik heb de draadjes ook op mijn continental ultra sport bandjes. Doet denken aan aan continentaal kwaaltje?
Geplaatst: 21 jun 2010 22:26
door lvgh
raleighrick schreef:Ik heb de draadjes ook op mijn continental ultra sport bandjes. Doet denken aan aan continentaal kwaaltje?
+1
Geplaatst: 26 jun 2010 20:08
door rory
Vandaag ook overgestapt naar GP4000S.
Had onder me Fulcrum 7 Grand Prix liggen maar er bleek toen ik vanochtend keek een scheur aan de zijkant in te zitten.
Mooi moment om te investeren in de 4000S, gelijkt gehaald alles ook over gezet naar de Fulcrum 5 met nieuwe binnenbanden en de GP4000S.
Gelijk een rit gedaan van75km zojuist en moet zeggen bevalt me prima.
Geplaatst: 06 jul 2010 14:08
door hanskroesen
Spam
Geplaatst: 16 aug 2010 21:29
door BonoCross
Na de vele goede verhalen hier op het forum heb ik besloten om na jarenlang trouw op Michelin Pro's te hebben gereden nu over te stappen naar Continental. Ik heb de GP 4000S aangeschaft maar na montage zag ik 2 opmerkelijke gaatjes in één band zitten van ongeveer 2mm diep. Ze lijken geen kwaad te kunnen maar toch vind ik het vreemd, want ik heb dit nog nooit eerder bij een band gezien.
Om duidelijker te laten zien wat ik bedoel heb ik ff een foto gemaakt, zie:
[img=
http://94.100.124.130/1062050001-106210 ... _HsvA.jpeg]
Mijn vraag aan jullie: moet ik hier mee terug of maakt dit niks uit? Ik hoor graag jullie reacties!
Geplaatst: 16 aug 2010 21:32
door bottecchia
Slijtage indicatoren. Gaatjes weg = bandje vervangen.