Corima Aero’s
-
- Forum-lid
Aangezien een spaak uit m'n wiel is getrokken in m'n laatste wedstrijd moet ik deze gaan vervangen. Ik ga echter de spaken kopen via Corima zelf, maar ik raak er niet uit welke ik nodig heb! Het is voor het achterwiel, non-drive kant.Wie kan me zeggen welke spaken ik nodig heb?http://www.corima.com/gb/produits/acces ... ences=true
Nulla tenaci invia est via!
Quoten: Origineel geplaatst door Evert Dehandsch op 28 April 2007
Aangezien een spaak uit m'n wiel is getrokken in m'n laatste wedstrijd moet ik deze gaan vervangen. Ik ga echter de spaken kopen via Corima zelf, maar ik raak er niet uit welke ik nodig heb! Het is voor het achterwiel, non-drive kant.Wie kan me zeggen welke spaken ik nodig heb?http://www.corima.com/gb/produits/acces ... ences=true
Hoi,
Je hebt Sapim CX L 273 mm nodig.
Ciao,
Hoi,
Je hebt Sapim CX L 273 mm nodig.
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...
Quoten: Origineel geplaatst door EM01 op 28 April 2007
Beste fdegrove,
Waarom stel je deze vraag hier, en niet direct aan Corima per Email .
Mijn ervaring is dat ze snel reageren op vragen .
Hoi,
Stel ik een vraag dan?
Ciao,
Beste fdegrove,
Waarom stel je deze vraag hier, en niet direct aan Corima per Email .
Mijn ervaring is dat ze snel reageren op vragen .
Hoi,
Stel ik een vraag dan?
Ciao,
Quoten: Origineel geplaatst door -KDS- op 29 April 2007
Iemand goede/negatieve ervaringen met de naven van Corima Aero Plus' ?M.a.w zijn de naven goed ?Mvg,
Hoi,
Beter geometrie, lager gewicht en zowat de beste industriele lagers die je maar vinden kan.
Ciao,
Iemand goede/negatieve ervaringen met de naven van Corima Aero Plus' ?M.a.w zijn de naven goed ?Mvg,
Hoi,
Beter geometrie, lager gewicht en zowat de beste industriele lagers die je maar vinden kan.
Ciao,
@kds.ik rijd nu zo'n 3000 km met de aero+ toen ze net nieuw waren na ong.200 km zat er speling op de achternaaf. ik heb het wiel toen teruggestuurd 18 € verzendkosten. en had het wiel na 8 dagen perfect weer terug. en rijd er sindsdien probleemloos mee. ze lijken eindeloos en zonder weerstand te rollen. ze voelen zelf op mijn tacx sneller en lichter aan.hiervoor gebruikte ik fulcrum racing 3 wielen wat toch ook geen rommel is.
-
- Forum-lid
Lang leve Corima, snel m'n spaken ontvangen, maar hoera jammer genoeg de foute lente Ze stuurden me de lengte voor de oudere versies door 275mm. Hopelijk zetten ze dit foutje rap recht! Maar Corima kennende maakt daar weinig problemen over.
-
- Forum-lid
Vandaag antwoord gekregen van Corima, volgens hen past de 275mm lengte dus ook in de aero's, dus heb ik geen 273mm meer nodig. Goed nieuws, dus kan ik beginnen spaken!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hoe zijn de Aero's voor draadbanden? Volgens mij praten de meesten over de tubewielen.
Less is bore