Tijdritfietsen
Quoten: Origineel geplaatst door TiesT op 23 Maart 2007
Quoten: Origineel geplaatst door raydox op 23 Maart 2007
IK BEN BANG DAT DA CARBNNE TANDWIEL WEL EENS EEN TANDJE GAAT VERLIEZEN . DE OORZAAK ZAL LIGGEN VAN KLEIN NAAR GROOT TE WILD OPSCHAKELEN DNEK IK :p
Zoveel hoef je toch niet te schakellen op het voorblad tijdens een TT,?
Trouwens, wist je dat je caps-lock aanstaat
inderdaad, zelfs op mijn wegfiets gebruik ik een combi van carbonnen tandbladen, het spreekt vanzelf dat je bij schakelen van klein naar groot (omgekeerd is geen probleem) een beetje moet oppassen en dat zonder kracht op uw pedalen te zetten moet doen, ik heb iemand die er nu al 10 000 km mee gedaan heeft en hij heeft nog geen tandje verloren, ze zijn zelfs nog niet versleten of niks !
Quoten: Origineel geplaatst door raydox op 23 Maart 2007
IK BEN BANG DAT DA CARBNNE TANDWIEL WEL EENS EEN TANDJE GAAT VERLIEZEN . DE OORZAAK ZAL LIGGEN VAN KLEIN NAAR GROOT TE WILD OPSCHAKELEN DNEK IK :p
Zoveel hoef je toch niet te schakellen op het voorblad tijdens een TT,?
Trouwens, wist je dat je caps-lock aanstaat
inderdaad, zelfs op mijn wegfiets gebruik ik een combi van carbonnen tandbladen, het spreekt vanzelf dat je bij schakelen van klein naar groot (omgekeerd is geen probleem) een beetje moet oppassen en dat zonder kracht op uw pedalen te zetten moet doen, ik heb iemand die er nu al 10 000 km mee gedaan heeft en hij heeft nog geen tandje verloren, ze zijn zelfs nog niet versleten of niks !
Dit is keiharde bikep0rn, ik word gek!!
Schitterende fietsen, ze hebben allebei hun charmes!
Schitterende fietsen, ze hebben allebei hun charmes!
Dat voorblad is zeker ook speciaal op maat gemaakt voor die Clavicula crank. Is dat gewoon te koop of specialisten werk op aanvraag.
Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 23 Maart 2007
Dat voorblad is zeker ook speciaal op maat gemaakt voor die Clavicula crank. Is dat gewoon te koop of specialisten werk op aanvraag.
Te bestellen bij Fibre Lyte: http://www.fibre-lyte.co.uk/fl/fl_cycle ... nring.html
Dat voorblad is zeker ook speciaal op maat gemaakt voor die Clavicula crank. Is dat gewoon te koop of specialisten werk op aanvraag.
Te bestellen bij Fibre Lyte: http://www.fibre-lyte.co.uk/fl/fl_cycle ... nring.html
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Quote: Origineel geplaatst door TS-Biker op 23 Maart 2007
Quoten: Origineel geplaatst door TiesT op 23 Maart 2007Quoten: Origineel geplaatst door raydox op 23 Maart 2007 IK BEN BANG DAT DA CARBNNE TANDWIEL WEL EENS EEN TANDJE GAAT VERLIEZEN . DE OORZAAK ZAL LIGGEN VAN KLEIN NAAR GROOT TE WILD OPSCHAKELEN DNEK IK :p
Zoveel hoef je toch niet te schakellen op het voorblad tijdens een TT,?Trouwens, wist je dat je caps-lock aanstaatinderdaad, zelfs op mijn wegfiets gebruik ik een combi van carbonnen tandbladen, het spreekt vanzelf dat je bij schakelen van klein naar groot (omgekeerd is geen probleem) een beetje moet oppassen en dat zonder kracht op uw pedalen te zetten moet doen, ik heb iemand die er nu al 10 000 km mee gedaan heeft en hij heeft nog geen tandje verloren, ze zijn zelfs nog niet versleten of niks !
ja heb het al mee gemaakt en vind het mooi een carbonne voorblad maar geef mij toch maar de ouwe getrouwe
Quoten: Origineel geplaatst door TiesT op 23 Maart 2007Quoten: Origineel geplaatst door raydox op 23 Maart 2007 IK BEN BANG DAT DA CARBNNE TANDWIEL WEL EENS EEN TANDJE GAAT VERLIEZEN . DE OORZAAK ZAL LIGGEN VAN KLEIN NAAR GROOT TE WILD OPSCHAKELEN DNEK IK :p
Zoveel hoef je toch niet te schakellen op het voorblad tijdens een TT,?Trouwens, wist je dat je caps-lock aanstaatinderdaad, zelfs op mijn wegfiets gebruik ik een combi van carbonnen tandbladen, het spreekt vanzelf dat je bij schakelen van klein naar groot (omgekeerd is geen probleem) een beetje moet oppassen en dat zonder kracht op uw pedalen te zetten moet doen, ik heb iemand die er nu al 10 000 km mee gedaan heeft en hij heeft nog geen tandje verloren, ze zijn zelfs nog niet versleten of niks !
ja heb het al mee gemaakt en vind het mooi een carbonne voorblad maar geef mij toch maar de ouwe getrouwe
vandaag de fietsen gewogen !
De rode gewogen zoals op onderstaande foto (met alles erop), kan makkelijk nog lichter, maar dat is natuurlijk niet direkt de bedoeling van een TT-fiets.
het gewicht van de witte uitvoering :
De rode gewogen zoals op onderstaande foto (met alles erop), kan makkelijk nog lichter, maar dat is natuurlijk niet direkt de bedoeling van een TT-fiets.
het gewicht van de witte uitvoering :
- Supergrover
- Forum-lid HC
- Berichten: 4468
- Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10
mooie kar !!
maarre, ... kan je wel bij de grond met je tenen?
maarre, ... kan je wel bij de grond met je tenen?
Quote: Origineel geplaatst door SuperGrover1 op 24 Maart 2007
mooie kar !! maarre, ... kan je wel bij de grond met je tenen?
moet dat dan ? ik raak de grond ook amper . Een fiets is om te rijden he, niet om mee stil te staan, ik moet bij een stoplicht ook van het zadel af
mooie kar !! maarre, ... kan je wel bij de grond met je tenen?
moet dat dan ? ik raak de grond ook amper . Een fiets is om te rijden he, niet om mee stil te staan, ik moet bij een stoplicht ook van het zadel af
Quintana Roo CD0.1 - Record - FSA SRM- Zipp 900/H3
Planet-X Stealth - SuperRecord - Powertap
Planet-X Stealth - SuperRecord - Powertap
- Supergrover
- Forum-lid HC
- Berichten: 4468
- Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10
Quoten: Origineel geplaatst door Scighera op 24 Maart 2007
Quote: Origineel geplaatst door SuperGrover1 op 24 Maart 2007
mooie kar !!
maarre, ... kan je wel bij de grond met je tenen?
moet dat dan ? ik raak de grond ook amper . Een fiets is om te rijden he, niet om mee stil te staan, ik moet bij een stoplicht ook van het zadel af
Lange tenen, Scighera?
hahaha
is een flashback van mij, ooit een keer met het zadel te hoog vlak voor een auto op het asfalt gestuiterd, hij kon nog net stoppen...
Quote: Origineel geplaatst door SuperGrover1 op 24 Maart 2007
mooie kar !!
maarre, ... kan je wel bij de grond met je tenen?
moet dat dan ? ik raak de grond ook amper . Een fiets is om te rijden he, niet om mee stil te staan, ik moet bij een stoplicht ook van het zadel af
Lange tenen, Scighera?
hahaha
is een flashback van mij, ooit een keer met het zadel te hoog vlak voor een auto op het asfalt gestuiterd, hij kon nog net stoppen...
Quoten: Origineel geplaatst door SuperGrover1 op 24 Maart 2007
mooie kar !!
maarre, ... kan je wel bij de grond met je tenen?
wel, zulke taal laat mij vermoeden dat je geen kenner bent.Zadelhoogte heeft dus niks te maken met uw tenen op de grond te kunnen, De P3C (60 BB drop) zit bijv. een pak hoger met zijn braquet dan een R3 (68 BB drop)(idem voor een ATB), dus die vergelijking met de tenen op de grond gaat niet echt op, enkel ahv de kruishoogte kan je een zadel goed zetten en dan moet je met de grond geen rekening houden.
mooie kar !!
maarre, ... kan je wel bij de grond met je tenen?
wel, zulke taal laat mij vermoeden dat je geen kenner bent.Zadelhoogte heeft dus niks te maken met uw tenen op de grond te kunnen, De P3C (60 BB drop) zit bijv. een pak hoger met zijn braquet dan een R3 (68 BB drop)(idem voor een ATB), dus die vergelijking met de tenen op de grond gaat niet echt op, enkel ahv de kruishoogte kan je een zadel goed zetten en dan moet je met de grond geen rekening houden.