Alles over vakanties op én met de fiets

Shimano Fiets Challenge 2007?

sjoerdmarcelis
Forum-lid

sjoerdmarcelis 23 jun 2007 20:46

23 juni inmiddels; nog steeds niks!! En het mag onderhand wel: 1 juli op vakantie in Dolomieten.

marz
Forum-lid

marz 25 jun 2007 10:56

idd, mag nu lagzamerhand wel komen, half juni is inmiddels goed voorbij....
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when

soffatti
Forum-lid

soffatti 26 jun 2007 15:41

Ik had dat pakket van EAS eigenlijk wel goed kunnen gebruiken volgende week tijdens Marmotte.
Het mag nu wel eens bezorgd gaan worden.
Kan iemand van Fiets meer vertellen?

alpdhuez53:15
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 26 jun 2007 23:00

als het er vrijdag niet is dan voel ik me nog meer genaaid dan ik mij al voelde. Dan ga ik geeneens meer overwegen om volgend jaar met korting te starten. Jet moet dan altijd nog bijna 20 euro betalen voor niets!

soffatti
Forum-lid

soffatti 28 jun 2007 17:48

Pakketten worden volgende bezorgd is te lezen op fiets.nl

Wel net een week te laat voor me. Maar goed ik heb nu zelf al sportvoeding gekocht voor Marmotte.

sjoerdmarcelis
Forum-lid

sjoerdmarcelis 28 jun 2007 18:28

En lees de voorwaarden maar eens: ''Bent u niet thuis, dan wordt er bij de buren aangebeld. als er dan niemand thuis is, gaat het pakketje retour'. Er zijn ook nog mensen die op vakantie zijn of die moeten werken?

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 28 jun 2007 22:16

Lol, ik heb aan 2 kanten buren en de nodige overburen. Moet goed komen :D
Less is bore

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 01 jul 2007 19:02

Eigenlijk vind ik het schandalig nu ik er nog eens over nadenk.
Een probleem is pas een probleem als het niet wordt opgelost heb ik altijd geleerd. In mijn vak als accountmanager kan ik dat helemaal onderstrepen. Als ik/mijn bedrijf een probleem netjes oplos blijft vaak zelfs een goed gevoel hangen bij de klant door de goede service.
Maar als ik een toezegging doe en kan het niet nakomen op tijd, zijn de rapen echt gaar. Ik vind dit ZEER onprofessioneel en voel mij ook totaal niet meer serieus genomen.
Jammer, want in potentie is dit een van de leukste evenementen in Nederland.
Less is bore

alpdhuez53:15
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 03 jul 2007 13:23

Ik heb gisteren een mail gestuurd met het volgende erin: ik wil het pakket binnen nu en twee weken ontvangen of anders het volledige inschrijfgeld retour wegens het leveren van een wanprestatie.

Ik kreeg al vlug mail terug: eventjes geduld nog want we verzenden ze allemaal tegelijk.

Werd dus geen tijdstip genoemd, kan dus ook over drie jaar zijn! Overigens had ik deze mail gestuurd voordat ik het bericht op fiets.nl had gelezen. Ze hadden dus best de moeite kunnen nemen om iedereen ff een mail te sturen!

En nu lees ik net het bericht op de site en dat doet mij echt de wenkbrauwen fronsen: bent u twee keer niet thuis dan wordt het retour gestuurd! Stuur het dan ook in hemelsnaam via de TNT (daar werk ik zelf op zaterdag). Als iemand dan niet thuis is dat gaat het na het postkantoor en heb je nog 6 weken de tijd om het af te halen. Ze gaan dus gewoon weer voor de goedkoopste optie inplaats van voor kwaliteit en dat terwijl wij wel de hoofdprijs hebben betaald! Ik kan me hier echt mateloos druk om maken, wat een prutsers zeg!

raphael
Forum-lid

raphael 03 jul 2007 17:57

Omdat er een winkel beneden me zit, en daar afleveren wel zo handig is, even met Selektmail gemaild. Die geven aan: wij sturen alleen dingen die door de brievenbus kunnen, je moet bij selektvracht zijn. Die gebeld, en verzoek daar neergelegd. Echter: mijn postcode+huisnr staan niet in hun systeem, ook niet bij de voormelding. De jongen van selektvracht vind dat ook vreemd en doet intern navraag.
Hele zending van AES is bij hen onbekend. Gein.......
Weet nu niet of het aan de interne communicatie bij selektvracht ligt, maar ik maar me sterk dat ik vd week nog een pakketje kan verwachten :rolleye:

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 03 jul 2007 18:32

Ik kan me goed voorstellen dat het vervelend is als je iets verwacht binnen te krijgen en het duurt langer. Maar wat maakt het nu uit of je het voor of na de Marmotte krijgt? Ik neem toch aan dat je met voeding rijdt waar je al eerder mee hebt gereden, dan kan die paar euro voeding er toch ook nog wel af op een vakantie die op z'n minst honderde euro's kost.
Dat die zending onder de naam EAS niet bekend is zou toch zo maar kunnen omdat het bedrijf het afhandelt niet EAS heet.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 03 jul 2007 21:06

Het maakt mij ook niet uit of het voor of na LM komt. Ik gebruik toch Maxim dit weekend, dat ken ik en daar rij ik goed op. Het gaat mij om het principe.
Less is bore

Plaats reactie