BianchiSL3 schreef:Volgens mij is de Internet shop beter georganiseerd dan de winkel waar het vaak nogal druk is. Mijn mindere ervaringen betreffen dan ook enkele 'live' bezoeken, de Internet leveringen verlopen eigenlijk altijd goed. Rustig afwachten dus.
De mensen die de internet leveringen doen zitten duidelijk in de winkel zelf achter de balie en reageren niet of ogenschijnlijk langzaam. Ik hoor hier van mensen vaker (onterechte) klachten over want de niets vermoedende bezoekende klant vraagt zich vervolgens af waarom hij niet geholpen wordt als van de 5 mensen er 2 gewoon wat op een pc zitten te kijken....
Waarschijnlijk helpen die 2 veel meer klanten als die ander 3.
Ik wordt trouwens altijd perfect geholpen, zowel bij verkoop, qua technisch advies en ook als ik hulp nodig heb met iets waar ikzelf geen gereedschap voor heb. (Heb ik nooit hoeven te betalen) De 2 keer dat ik iets defect had kreeg ik het onmiddelijk vergoed of geruild voor iets nieuws terwijl ik beide keren al over de garantieperiode heen was.
De technische kennis van het werkplaats personeel is mijn inziens meer dan voldoende en ik weet zelf al veel meer dan de gemiddelde toerfietser. Het feit dat er hier mensen op het forum rondzwerven die nog veel meer details weten geeft vaak een vertekend beeld.
In ieder geval weten ze bij Salden 1000 keer meer van hun fietsen dan dat ze bij de gemiddelde AUtodealer van hun Auto's weten en die hebben dan ook nog maar een merk.