ervaringen met math salden
-
- Forum-lid
Geen idee, ik heb de laatste 2 maanden 3 dingen bij Salden besteld en ben steeds keurig op de hoogte gehouden. Het eerste was een Campa kettingpons die lang op zich liet wachten maar ik werd regelmatig gebeld en gemaild over de stand van zaken. Soms moest ik wel het initiatief nemen maar er kwam altijd antwoord. Daarna heb ik 2 keer een frame besteld en ook daarover werd ik per mail geinformeerd. Ik heb ook wel wat andere ervaringen met Salden maar de laatste keren ging het uitstekend.
-
- Forum-lid
Volgens mij is de Internet shop beter georganiseerd dan de winkel waar het vaak nogal druk is. Mijn mindere ervaringen betreffen dan ook enkele 'live' bezoeken, de Internet leveringen verlopen eigenlijk altijd goed. Rustig afwachten dus.
Ik heb in het verleden ook wel wat besteld bij Salden. Met wisselend succes.
De eerste keer duurde hetversturen en ontvangen een week voordat ik de spullen binnen had en was het ook nog niet compleet. Ik had toen contact met hun gehad of alles verstuurt was en dit werd bevestigd alleen toen ik het pakje ontving ontbrak het belangrijkste.
Later nog een keer wat besteld en toen wel een snelle levering.
De eerste keer duurde hetversturen en ontvangen een week voordat ik de spullen binnen had en was het ook nog niet compleet. Ik had toen contact met hun gehad of alles verstuurt was en dit werd bevestigd alleen toen ik het pakje ontving ontbrak het belangrijkste.
Later nog een keer wat besteld en toen wel een snelle levering.
Paar dagen geleden weer twee dingen besteld; gister gearriveerd. Geen mailtje o.i.d. maar dat maakt me niet uit. Zelfs met twee stukjes gereedschap haal ik de verzendkosten er al uit als ik dat vergelijk met de LBS
Ik heb tot nut toe het volgende besteld bij salden: witte ITM stuur+pen, bianchi 1885 frame, FSA RD488 wielen en ben uiterst tevreden over de service!
ik kreeg zelfs een keer bij foutieve bestelling (had per ongeluk alleen de stuurpen besteld dus moest eigenlijk twee keer vezendkosten betalen) maar bij de levering zat een envelop met de extra te betalen verzendkosten erbij! Niks dan lof over salden wat mijn ervaringen betreft.
ik kreeg zelfs een keer bij foutieve bestelling (had per ongeluk alleen de stuurpen besteld dus moest eigenlijk twee keer vezendkosten betalen) maar bij de levering zat een envelop met de extra te betalen verzendkosten erbij! Niks dan lof over salden wat mijn ervaringen betreft.
-
- Forum-lid
Bianchi 1885... mooi!
-
- Forum-lid
Ach wat is jammer...... Isaac is volgend jaar alleen nog maar in het zwart en wit te krijgen. Denk ook niet dat ze heel goed verkopen en dat zal ook wel de reden zijn dat Salden ze uit het assortiment heeft gehaald.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
-
- Forum-lid HC
BianchiSL3 schreef:Volgens mij is de Internet shop beter georganiseerd dan de winkel waar het vaak nogal druk is. Mijn mindere ervaringen betreffen dan ook enkele 'live' bezoeken, de Internet leveringen verlopen eigenlijk altijd goed. Rustig afwachten dus.
De mensen die de internet leveringen doen zitten duidelijk in de winkel zelf achter de balie en reageren niet of ogenschijnlijk langzaam. Ik hoor hier van mensen vaker (onterechte) klachten over want de niets vermoedende bezoekende klant vraagt zich vervolgens af waarom hij niet geholpen wordt als van de 5 mensen er 2 gewoon wat op een pc zitten te kijken....
Waarschijnlijk helpen die 2 veel meer klanten als die ander 3.
Ik wordt trouwens altijd perfect geholpen, zowel bij verkoop, qua technisch advies en ook als ik hulp nodig heb met iets waar ikzelf geen gereedschap voor heb. (Heb ik nooit hoeven te betalen) De 2 keer dat ik iets defect had kreeg ik het onmiddelijk vergoed of geruild voor iets nieuws terwijl ik beide keren al over de garantieperiode heen was.
De technische kennis van het werkplaats personeel is mijn inziens meer dan voldoende en ik weet zelf al veel meer dan de gemiddelde toerfietser. Het feit dat er hier mensen op het forum rondzwerven die nog veel meer details weten geeft vaak een vertekend beeld.
In ieder geval weten ze bij Salden 1000 keer meer van hun fietsen dan dat ze bij de gemiddelde AUtodealer van hun Auto's weten en die hebben dan ook nog maar een merk.