Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

rook jij ook???

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6370
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 04 nov 2006 11:13

He Big Rosa...
Zet gewoon een giro Atmos op je kale kneiter , zoals ook ik doe ....perfecte helm voor de haarloze mens...hahahha...Stop ik eindelijk met smoren , en dan moet ik hier horen dat jij geen potje op je koppie heb????
Zal eens jou kant op komen en je een schop tegen je b.ll.n geven...je hebt toch verantwoordelijkheid tegenover je familie...!!!
Mn broer is ooit eens omver gereden door een fietser, toen hij 7 jaar oud was.....viel achterover tegen een stoepje...zachtjes maar hoor , lag wel 2 dagen in Coma als gevolg van een schedelbasisbreuk( gelukkig is alles weer goed gekomen.)....had ik toch bijna geen broer meer....( ps hij rookte niet goed he??, en dat heeft hij ook nooit gedaan)
Dus laat ik je nooit zien zonder helm op je Haagse kneiter.......Ik heb nog een mooie gele Giro voor je , past mooi bij je De Rosa .......
 
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 06 nov 2006 18:42

zo gasten, antwerpen is ook weer een financieel op weg geholpen (tering wat een dure stad zeg A'dam maar dan x2) was wel erg gezellie!!!!!!!!!!!
vandaag week nr8 van de kalender geschrapt, en ndus nog steeds geen peukjes hahahahahahaaaaaaa ik ben verdomme sterker dan die kolere duivel.
ik ben blij dat het met jullie ook allemaal okey gaat zo te lezen, alleen dat de big-one zonder "hemmel" fietst mmmmmmmmmm dat weet ik ook niet wat ik daar van moet vinden.........ikzelf rijdt alleen in de winter zonder helm ik draag dan een muts, op de racert, als ik daarintegen op de mtb stap draag ik wel een helm maar met een helm muts, nu zhoor ik jullie denken, jajaja ook dat helm mutsie kan op de racert,alleen iriteer ik me daar zoooooooo erg aan........ik zit in de regel langer op een racert dan op een mtb en oop de mtb ben ik altijd zo gruwlijk in beweging met het lichaam (agressieve rijstijl)  dat ik het vaak niet eens merk dat ik dat kolereding op heb, maar zodra ik op de weg rij gelijk die koekepan van m'n pannekoek, zomers en met niet zo'n heel erg koud weer rij ik wel met helm llalalalalalalalalalalaalal...................... mtb'n zonder helm vind ik echt dom , dus biggy draag je wel een hemmel met mtb'n ???????????
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 12 nov 2006 21:15

hey hey gasten!!!!!!!!!
gisteren precies 2mdn gestopt en morgen is het 9wkn geleden dat ik zo'n teer stok in mijn moelwerk had!!!!!!!
hoe staat ie met jullie?
groetjes!!!!!!!
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 13 nov 2006 00:35

Quoten: Origineel geplaatst door trick out xtc3 op 12 November 2006

hey hey gasten!!!!!!!!!
gisteren precies 2mdn gestopt en morgen is het 9wkn geleden dat ik zo'n teer stok in mijn moelwerk had!!!!!!!
hoe staat ie met jullie?
groetjes!!!!!!!

Gaat wel goed denk ik,  bijna 20 jaar geleden gestopt.
kiekeboe

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6370
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 13 nov 2006 01:14

Quoten: Origineel geplaatst door trick out xtc3 op 12 November 2006


hey hey gasten!!!!!!!!!
gisteren precies 2mdn gestopt en morgen is het 9wkn geleden dat ik zo'n teer stok in mijn moelwerk had!!!!!!!
hoe staat ie met jullie?
groetjes!!!!!!!



 
Mooaaaahhhhhhh , hier gaat het goed..........
4 weken nu , en ik ga er nog meer aan vast plakken.....Ik moet wel zeggen dat het stinkt..al dat gerook.....heb af en toe wel zin in een peuk , maar als ik het ruik op mn werk....bleeehhhhh...stinkt echt die rotzooi....
 
Voor degene die gestopt zijn ...succes ...voor degene die niet gestopt zijn ...ook succes.......
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 13 nov 2006 22:20

Doe maar 3 ons! Die doorgerookte graag! Ja, t is voor de hond !
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 13 nov 2006 22:43

Foei Marconi!!
Dat wil je je hond toch niet aandoen????
(die heb je zeker pas )

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 14 nov 2006 20:07

A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 14 nov 2006 22:05


Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 13 November 2006

Foei Marconi!! Dat wil je je hond toch niet aandoen???? (die heb je zeker pas )


Nee, Trui, ik heb geen hond! t Was maar een grapje. Kan kwalijk zeggen dat het voor mijn vrouw is!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 16 nov 2006 23:15

hey gasten ik wil ff zegguh dak onwijs trots op jullie ben, rene pansie en op m'n zelf natuurlijk ook
 
keep it up gasten !!!!!!!!!!!
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

Plaats reactie