Koga
overigens; er zijn dit jaar 3 modellen "skill shimano";
- de team edition, dit is een replica van de fiets van het skill shimano team, vanzelfsprekend met wat goedkopere onderdelen . Deze is er met shimano 105 en met shimano ultegra schakeldelen.
- de fullpro team scandium (die van jacket). Deze heeft ondermeer ultegra wielen als extra op de team edition. Of het een exacte replica is van de fietsen van het Skill Shimano team weet ik niet.
- de team edition, dit is een replica van de fiets van het skill shimano team, vanzelfsprekend met wat goedkopere onderdelen . Deze is er met shimano 105 en met shimano ultegra schakeldelen.
- de fullpro team scandium (die van jacket). Deze heeft ondermeer ultegra wielen als extra op de team edition. Of het een exacte replica is van de fietsen van het Skill Shimano team weet ik niet.
@ torch: ik weet dat de Ultegra uitvoering ook RS-10 wielen heeft, maar ik had het meer over Ultegra vs 105 in het algemeen :p
Als ik jou was zo ik ook eens naar een ander stuurlintje kijken. Het Fizik lint wat ik er nu op heb zitten is veel comfortabeler (is dat een nederlands woord? ) en is ook van een soort kunstleer dus is veel makkelijker schoon te houden . .
Hoeveel km staat er al op de teller bij jou?
Als ik jou was zo ik ook eens naar een ander stuurlintje kijken. Het Fizik lint wat ik er nu op heb zitten is veel comfortabeler (is dat een nederlands woord? ) en is ook van een soort kunstleer dus is veel makkelijker schoon te houden . .
Hoeveel km staat er al op de teller bij jou?
torch schreef:AllStar schreef:maurice schreef:Oh, dat kon ik niet zien. Volledig Ultegra afgemonteerd dacht ik.
Ik heb de 105 uitvoering, geld was op Heb nog wel overwogen om de Ultegra uitvoering te nemen maar omdat ik net ben begonnen met fietsen had ik ook nog wat geld nodig voor schoenen / helm / kleding enz. enz.
Heej Allstar, Torch hier
Mijn Team Edition (ultegra) heeft dezelfde wielset hoor! (RS-10).
Volgens mij was bij Koga het geld op! *lol*
Is voor mij trouwens ook de eerstkomende (en waarsch. enige, verder vind ik um perfect) upgrade.... welke wielen weet ik nog niet maar Easton en Fulcrum zijn zeker kandidaten!
ps. zadel staat netjes hoor!
het frame van de scandium is ook anders dan de team edition,
de kleurstelling is hetzelfde maar er zit toch verschil in.
-
- Forum-lid
Wanneer zijn de nieuwe modellen voor 2009 op internet te bezichtigen ?
Hopelijk afmontage met campa mogelijk ?
Hopelijk afmontage met campa mogelijk ?
Sportieve groeten,
Derdewieleke
Derdewieleke
-
- Forum-lid
*bump*
vandaag deze oude koga opgepikt voor weinig, ik kan er alleen niet zoveel informatie over vinden verder.. Weet een van jullie misschien meer?
vandaag deze oude koga opgepikt voor weinig, ik kan er alleen niet zoveel informatie over vinden verder.. Weet een van jullie misschien meer?
-
- Forum-lid
haha ja, maar hij doet het nog perfect. Gevalletje 'altijd binnen gestaan en goed onderhouden'.
-
- Forum-lid
52cm, ik ben ook niet zo groot
-
- Forum-lid
HenkBenzinetank schreef:*bump*
Hier kan je het wel vinden denk ik:
http://www.koga.com/nl/downloads.asp?main=5&sub=1
Model van rond 1980 denk ik. Lijkt op mijn Roadwinner die in die tijd kocht.