Cannondale
Foto van op training deze morgen: de man die als geen ander een System Six op de proef stelt... en tot zijn uiterste tevredenheid overigens!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
ik heb uiteindelijk de knoop doorgehakt en een cannondale six 13 gekocht; eind deze week heb ik hem, dan plaats ik zeker een foto. Ik heb me ook laten overhalen om het crankstel van FSA erop te laten. de problemen hiermee zouden verleden tijd zijn beweren ze daar bij Cannondale; Ben benieuwd;
groeten
de evervriend
groeten
de evervriend
Quoten: Origineel geplaatst door Chaingang op 19 Maart 2007
Echt mooi om te zien dergelijke Cannondale.En Pieter, jij zat zeker warm in de wagen om die foto's te maken of zie ik dit verkeerd
Als je eens naar de Kuota topic kijkt, zal je het direct weten of Pieter in de warme wagen zat
Echt mooi om te zien dergelijke Cannondale.En Pieter, jij zat zeker warm in de wagen om die foto's te maken of zie ik dit verkeerd
Als je eens naar de Kuota topic kijkt, zal je het direct weten of Pieter in de warme wagen zat
Nee hoor, foto is door ploegmaat met mijn toestel genomen. Ik heb het grootste deel van de training naast Maggie gereden, zie je hier: http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... eadPage=21
Nee hoor, foto is door ploegmaat met mijn toestel genomen. Ik heb het grootste deel van de training naast Maggie gereden, zie je hier: http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... eadPage=21
-
- Forum-lid
ik kan hier nog veel leren, want ik had er geen idee van dat er een alu versie bestond van FSA. dat er problemen mee geweest zijn gaven ze wel toe hoor; mijn FM had gebeld en hierover meer uitleg gevraagd of dit probleem opgelost is. Ze hebben bepaalde dingen gewijzigd aan het crankstel en zou nu perfect moeten werken.
we zullen zien;
bedank voor uw goede raad
de evervriend
we zullen zien;
bedank voor uw goede raad
de evervriend
Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 19 Maart 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Chaingang op 19 Maart 2007Echt mooi om te zien dergelijke Cannondale.
En Pieter, jij zat zeker warm in de wagen om die foto's te maken of zie ik dit verkeerd
Sorry Pieter, ik heb dus niets gezegd. Een dag om niet te vergeten denk ik. Spijtig van het weer. Heb ondertussen het volledige verhaal gelezen.
Quoten: Origineel geplaatst door Chaingang op 19 Maart 2007Echt mooi om te zien dergelijke Cannondale.
En Pieter, jij zat zeker warm in de wagen om die foto's te maken of zie ik dit verkeerd
Sorry Pieter, ik heb dus niets gezegd. Een dag om niet te vergeten denk ik. Spijtig van het weer. Heb ondertussen het volledige verhaal gelezen.
Nil volentibus arduum (Niets is moeilijk voor hen die willen)
'k Mag het geloven... Nog even 1 bijdrage aan dit topic, deze fiets van 6,3kg:
'k Mag het geloven... Nog even 1 bijdrage aan dit topic, deze fiets van 6,3kg:
"ik kan hier nog veel leren, want ik had er geen idee van dat er een alu versie bestond van FSA"
Bestaat ook niet. Het alu crankstel (een van de beste op de markt) wordt nog steeds geproduceerd door Coda en wordt voorzien van een demontabele spider.
As komt ook van coda en is voor beide crankstellen hetzelfde.
Bestaat ook niet. Het alu crankstel (een van de beste op de markt) wordt nog steeds geproduceerd door Coda en wordt voorzien van een demontabele spider.
As komt ook van coda en is voor beide crankstellen hetzelfde.