Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

GROOOOOOOOOOOOT NIEUWS !!!!

cas_
Forum-lid

cas_ 19 mar 2006 18:53

Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 18 Maart 2006

1)@cas* , er heeft toch duidelijk gestaan dat het een rits werd over de hele lengte net als bij de profs.2)En over de maat , die heb je toch zelf doorgegeven . Of ben je in die tijd zelf niet gekrompen.

1) owh, heb ik dat even gemist.2)Nee, dat duurt nog wel even voor ik weer ga krimpen. Heb ik idd zelf de maat doorgegeven en de paskleding, met dezelfde maat, pastte ook prima.........Volgende keer beter! Bij SpEric en Noppie stond het vandaag iig goed!
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

rene1
Forum-lid

rene1 19 mar 2006 20:44

Het shirt valt mij ook een tikkie groot hoor (ik heb vergeleken met een shirt van een heel aantal jaren oud.) Broek past goed.

wesley
Forum-lid

Gebruikersavatar wesley 19 mar 2006 21:54

Quote: Origineel geplaatst door Cas* op 19 Maart 2006
Bij SpEric en Noppie stond het vandaag iig goed!

Hebben jullie ook foto's gemaakt? Ben wel benieuwd..

noppie
Forum-lid

noppie 19 mar 2006 23:03

Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 19 Maart 2006

Nee, er zijn foto's gemaakt. Een klein verslagje kan er wel van af. 's Morgens om 7 uur m'n nest uit en dat op de zondag. Speric en Cas* en nog wat anderen in de bar gezien. Ethousiast begonnen, ik dacht al, ik kan die gasten nooit bijhouden, ze zagen er zo professioneel uit. Ze zeiden nog dat ze  rustig aan zouden doen, maar na 1 km kreeg ik al een lekke band, mijn derde dit jaar. Speric bleef bij mij om ff te helpen. Toen moesten we flink in de pedalen om die anderen in te halen. De anderen hebben toch nog even op ons gewacht. Toen weer verder. Na een kilometertje of 5 al moest ik lossen, ze rijden een paar niveautje beter dan mij. Bij de eerste controlepost ben ik weer met ze meegereden, maar ook weer na een paar kilometer gelost . 1 km voor het einde ben ik nog colnagofreak ingehaald. Dit was voor mij mijn eerste tocht dit jaar boven de 100 km, ik heb toch maar ff 110 km. gereden.
De familie thuis lagen in een deuk , omdat ik zo snel moest lossen.
Het forumpakkie paste prima, het is eeen mooi pakkie!
kiekeboe

eddiebouncer
Forum-lid

eddiebouncer 19 mar 2006 23:27

Wat een artikel in Fiets betreft, zal het denk ik alleen die foto's van TS worden met een stuk schrijven vrees ik  ...
Mijn fiets is bezeten!

speric
Forum-lid HC

speric 20 mar 2006 09:38

Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 19 Maart 2006

Nee, er zijn foto's gemaakt. Een klein verslagje kan er wel van af. 's Morgens om 7 uur m'n nest uit en dat op de zondag. Speric en Cas* en nog wat anderen in de bar gezien. Ethousiast begonnen, ik dacht al, ik kan die gasten nooit bijhouden, ze zagen er zo professioneel uit. Ze zeiden nog dat ze  rustig aan zouden doen, maar na 1 km kreeg ik al een lekke band, mijn derde dit jaar. Speric bleef bij mij om ff te helpen. Toen moesten we flink in de pedalen om die anderen in te halen. De anderen hebben toch nog even op ons gewacht. Toen weer verder. Na een kilometertje of 5 al moest ik lossen, ze rijden een paar niveautje beter dan mij. Bij de eerste controlepost ben ik weer met ze meegereden, maar ook weer na een paar kilometer gelost . 1 km voor het einde ben ik nog colnagofreak ingehaald. Dit was voor mij mijn eerste tocht dit jaar boven de 100 km, ik heb toch maar ff 110 km. gereden.
De familie thuis lagen in een deuk , omdat ik zo snel moest lossen.
Het forumpakkie paste prima, het is eeen mooi pakkie!

Ik dacht dat jij er veel langer achter zat nog, maar goed het ging ook wel lekker moet ik zeggen alhoewel het voor mij net 10 km te lang was eigenlijk.Het het ging ook veel harder dan de bedoeling was. Vooraf had ik getekend voor een gem van 30 op het metertje bij terug komst, dat werd 32.9 .
Die lekke band was balen idd, maar goed met zo'n co2 is ie zo opgepomt, dat ga ik ook kopen !!
Leuk om iemand van het forum te ontmoeten weer, altijd gezellig.

Al met al een prima dagje toch. Daarna lekker in bad relaxen..

Is het enigzins te regelen om ergens een tochtje te houden met alle members ? Of wordt dat niks ?

noppie
Forum-lid

noppie 20 mar 2006 20:17

Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 20 Maart 2006

Is het enigzins te regelen om ergens een tochtje te houden met alle members ? Of wordt dat niks ?

Waar een wil is, is een weg.
kiekeboe

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 20 mar 2006 20:22

Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 20 Maart 2006

Ben bang dat dat niets wordt, dat is al eerder geprobeerd en mijn (fiets)agenda zit voor dit seizoen ook al vol in de weekenden!!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

speric
Forum-lid HC

speric 21 mar 2006 09:59

Quoten: Origineel geplaatst door colnagofreak op 20 Maart 2006

Ben bang dat dat niets wordt, dat is al eerder geprobeerd en mijn (fiets)agenda zit voor dit seizoen ook al vol in de weekenden!!!

het is ook een illusie dat iedereen er bij zal zijn, maar als er een stuk of 20 kunnen is het al heel leuk toch ?

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 21 mar 2006 21:49

Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 21 Maart 2006

Quoten: Origineel geplaatst door colnagofreak op 20 Maart 2006

het is ook een illusie dat iedereen er bij zal zijn, maar als er een stuk of 20 kunnen is het al heel leuk toch ?

Nou, die tocht hebben we dan al !!! Kijk maar eens bij de deelnemers lijst van de AGR, daar telde ik er al zo'n 16
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

speric
Forum-lid HC

speric 22 mar 2006 09:57

Nou, die tocht hebben we dan al !!! Kijk maar eens bij de deelnemers lijst van de AGR, daar telde ik er al zo'n 16

das waar ook, die pik ik er zo uit natuurlijk.. er rijden maar 11.984 anderen meer .. 

cor01
Forum-lid

cor01 22 mar 2006 10:05

Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 22 Maart 2006

das waar ook, die pik ik er zo uit natuurlijk.. er rijden maar 11.984 anderen meer .. 

.....No problem...!  Je zou bijna geen tijd hebben om zelf te fietsen
Maar doen er echt zoveel fietsers aan de AGR mee......?
"Afstappen is geen optie"

Plaats reactie