Pinarello
-
- Forum-lid
- Berichten: 1604
- Lid geworden op: 10 dec 2004 08:17
Lijkt wel dat iedereen hier maanden op zijn Pina moet wachten. Indien er iemand is die direct een Pina F4.13 nodig heeft dan laat het weten (per mail) ik heb er een staan en mijn motto is alles is te koop (tegen een goede prijs)dus ook mijn nieuwe pina!
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Quoten: Origineel geplaatst door ilfalco2004 op 30 Maart 2006
Lijkt wel dat iedereen hier maanden op zijn Pina moet wachten. Indien er iemand is die direct een Pina F4.13 nodig heeft dan laat het weten (per mail) ik heb er een staan en mijn motto is alles is te koop (tegen een goede prijs)dus ook mijn nieuwe pina!
Lijkt wel dat iedereen hier maanden op zijn Pina moet wachten. Indien er iemand is die direct een Pina F4.13 nodig heeft dan laat het weten (per mail) ik heb er een staan en mijn motto is alles is te koop (tegen een goede prijs)dus ook mijn nieuwe pina!
Quoten: Origineel geplaatst door pinarello op 30 Maart 2006
Quoten: Origineel geplaatst door ilfalco2004 op 30 Maart 2006
Lijkt wel dat iedereen hier maanden op zijn Pina moet wachten. Indien er iemand is die direct een Pina F4.13 nodig heeft dan laat het weten (per mail) ik heb er een staan en mijn motto is alles is te koop (tegen een goede prijs)dus ook mijn nieuwe pina!
Dank je maar heb al een F.413
Quoten: Origineel geplaatst door ilfalco2004 op 30 Maart 2006
Lijkt wel dat iedereen hier maanden op zijn Pina moet wachten. Indien er iemand is die direct een Pina F4.13 nodig heeft dan laat het weten (per mail) ik heb er een staan en mijn motto is alles is te koop (tegen een goede prijs)dus ook mijn nieuwe pina!
Dank je maar heb al een F.413
Aangezien dit een Pinarello discussie betreft zal ik mijn nieuwe bolide hier ook even plaatsen. Er zijn inmiddels een paar aanpassingen gedaan zoals de stand van het stuur/zadel. Het stuur staat hier nogal te ver naar boven.
No1: Pina (behalve de lak )<br>
No2: the rest
No2: the rest
-
- Forum-lid
- Berichten: 1604
- Lid geworden op: 10 dec 2004 08:17
Quoten: Origineel geplaatst door ilfalco2004 op 30 Maart 2006
Lijkt wel dat iedereen hier maanden op zijn Pina moet wachten. Indien er iemand is die direct een Pina F4.13 nodig heeft dan laat het weten (per mail) ik heb er een staan en mijn motto is alles is te koop (tegen een goede prijs)dus ook mijn nieuwe pina!
Was ook maar een vervroegde 1 april grap.....!
Lijkt wel dat iedereen hier maanden op zijn Pina moet wachten. Indien er iemand is die direct een Pina F4.13 nodig heeft dan laat het weten (per mail) ik heb er een staan en mijn motto is alles is te koop (tegen een goede prijs)dus ook mijn nieuwe pina!
Was ook maar een vervroegde 1 april grap.....!
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Binnenkort ben ik ook een nieuwe Pinarello-rijder. Heb me in de afgelopen 3 maanden wachten op de been gehouden met het bezoeken van deze site!
De tijd is rijp geworden om me aan te melden als lid en actief mee te gaan doen hier:
Komende week krijg ik mijn Paris carbon in de rode kleur thuis. Ik beloof jullie foto's te maken en ze te plaatsen.
Groet!
De tijd is rijp geworden om me aan te melden als lid en actief mee te gaan doen hier:
Komende week krijg ik mijn Paris carbon in de rode kleur thuis. Ik beloof jullie foto's te maken en ze te plaatsen.
Groet!
Pizardello is cool.
Quoten: Origineel geplaatst door Mokka op 31 Maart 2006
Binnenkort ben ik ook een nieuwe Pinarello-rijder. Heb me in de afgelopen 3 maanden wachten op de been gehouden met het bezoeken van deze site!De tijd is rijp geworden om me aan te melden als lid en actief mee te gaan doen hier:Komende week krijg ik mijn Paris carbon in de rode kleur thuis. Ik beloof jullie foto's te maken en ze te plaatsen.Groet!
Welkom Mokka!
Waarom heb jij gekozen voor een Pina Paris Carbon?
Binnenkort ben ik ook een nieuwe Pinarello-rijder. Heb me in de afgelopen 3 maanden wachten op de been gehouden met het bezoeken van deze site!De tijd is rijp geworden om me aan te melden als lid en actief mee te gaan doen hier:Komende week krijg ik mijn Paris carbon in de rode kleur thuis. Ik beloof jullie foto's te maken en ze te plaatsen.Groet!
Welkom Mokka!
Waarom heb jij gekozen voor een Pina Paris Carbon?
Dankjewel....tja, ik ben op zijn italiaans uiterlijk gevallen. Na een jaar Orbea Orca in het zwart, wilde ik een fiets die stijver zou zijn, weer meer kleur had en lekker zou opvallen. Na een zomervakantie in Toscane, het wielermekka in Italie, waar ze wel weg weten met verzorging van fiets en kleding, is het kwartje gevallen.....Pinarello zou het worden. Ik moet je zeggen dat ik ze nu pas met de nieuwe series en vormgeving en typografie van de Paris carbon en de F4:13 heel sterk uit de hoek vind komen. Ze waren vroeger wat gematigder hier in, vind je niet?
Pizardello is cool.
Quoten: Origineel geplaatst door Mokka op 31 Maart 2006
Dankjewel....tja, ik ben op zijn italiaans uiterlijk gevallen. Na een jaar Orbea Orca in het zwart, wilde ik een fiets die stijver zou zijn, weer meer kleur had en lekker zou opvallen. Na een zomervakantie in Toscane, het wielermekka in Italie, waar ze wel weg weten met verzorging van fiets en kleding, is het kwartje gevallen.....Pinarello zou het worden. Ik moet je zeggen dat ik ze nu pas met de nieuwe series en vormgeving en typografie van de Paris carbon en de F4:13 heel sterk uit de hoek vind komen. Ze waren vroeger wat gematigder hier in, vind je niet?
Een Orca, daar heb ik 2 jaar geleden ook lang over getwijfeld. De keuze ging toen tss een Orca en een Damocles. Het is de Damocles geworden..... klopt het dat de Orca een slappe vork heeft?
Ivm Pinarello, het merk heeft altijd wel uitstraling gehad, het succes van Banesto, T-mobile en Fassa Bortolo had hier ongetwijfeld mee te maken. Qua techniek en afwerking behoorden ze altijd wel tot de top vb alu Paris en de Dogma. Persoonlijk vind ik wel dat Pinarello lang heeft gewacht om carbon te gebruiken voor het ganse frame. Alhoewel Opera, een dochterafdeling, toch al 2 jaar het Leonardo frame in produktie heeft. Dit zal wel te maken hebben met positionering en marketingstrategie.
Tot enkele weken terug had ik er zelfs niet aan gedacht om voor Pinarello te kiezen. Sinds de annulatie van de Isaac Sonic had ik het vooral voor de Merckx Axm. Een alternatief voor de Merckx was volgens mijn FM een Pinarello! In zijn etalage stond een F4:13. Vanaf toen is de bal beginnen rollen.........
Dankjewel....tja, ik ben op zijn italiaans uiterlijk gevallen. Na een jaar Orbea Orca in het zwart, wilde ik een fiets die stijver zou zijn, weer meer kleur had en lekker zou opvallen. Na een zomervakantie in Toscane, het wielermekka in Italie, waar ze wel weg weten met verzorging van fiets en kleding, is het kwartje gevallen.....Pinarello zou het worden. Ik moet je zeggen dat ik ze nu pas met de nieuwe series en vormgeving en typografie van de Paris carbon en de F4:13 heel sterk uit de hoek vind komen. Ze waren vroeger wat gematigder hier in, vind je niet?
Een Orca, daar heb ik 2 jaar geleden ook lang over getwijfeld. De keuze ging toen tss een Orca en een Damocles. Het is de Damocles geworden..... klopt het dat de Orca een slappe vork heeft?
Ivm Pinarello, het merk heeft altijd wel uitstraling gehad, het succes van Banesto, T-mobile en Fassa Bortolo had hier ongetwijfeld mee te maken. Qua techniek en afwerking behoorden ze altijd wel tot de top vb alu Paris en de Dogma. Persoonlijk vind ik wel dat Pinarello lang heeft gewacht om carbon te gebruiken voor het ganse frame. Alhoewel Opera, een dochterafdeling, toch al 2 jaar het Leonardo frame in produktie heeft. Dit zal wel te maken hebben met positionering en marketingstrategie.
Tot enkele weken terug had ik er zelfs niet aan gedacht om voor Pinarello te kiezen. Sinds de annulatie van de Isaac Sonic had ik het vooral voor de Merckx Axm. Een alternatief voor de Merckx was volgens mijn FM een Pinarello! In zijn etalage stond een F4:13. Vanaf toen is de bal beginnen rollen.........
-
- Forum-lid
- Berichten: 1604
- Lid geworden op: 10 dec 2004 08:17
Hier een opera die heeeel veeel lijkt op een F4.13!
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Ja, ik ben ook via de F4;13 in de etalage doorgerold naar de Paris. Absoluut ook heel mooi, vermits er een mooie topgroep op komt. Dat vraagt zo'n frame gewoon. Ik heb uiteindelijk gekozen voor de Paris omdat hij weer iets stijver zou zijn en omdat er gewoon meer kleur op het frame zit. Ik zie weer meer kleur opkomen in de fietsgroepjes en ik was het zwart persoonlijk eventjes moe.
Ja, de Orbea Orca heeft een slappe vork, maar het frame kraakte ook nog eens ongelofelijk bij elke trap uit het zadel en met kracht zetten op het frame. Jammer, want ik vond deze 2 jaar geleden ook een aparte verschijning. Ik heb de profs van Euskatel in een Tour de France de ene dag op een Orca zien rijden en de andere dag met een ander type frame (weet even niet snel genoeg welke uit de Orbea-familie). Dat vond ik ook al een beetje veelzeggend, of was dat alleen voor mij koren op de molen?
Kortom, ik hoor alleen maar supergoede berichten over de Paris, dus ik ben benieuwd binnenkort.
Groet.
Ja, de Orbea Orca heeft een slappe vork, maar het frame kraakte ook nog eens ongelofelijk bij elke trap uit het zadel en met kracht zetten op het frame. Jammer, want ik vond deze 2 jaar geleden ook een aparte verschijning. Ik heb de profs van Euskatel in een Tour de France de ene dag op een Orca zien rijden en de andere dag met een ander type frame (weet even niet snel genoeg welke uit de Orbea-familie). Dat vond ik ook al een beetje veelzeggend, of was dat alleen voor mij koren op de molen?
Kortom, ik hoor alleen maar supergoede berichten over de Paris, dus ik ben benieuwd binnenkort.
Groet.
Pizardello is cool.
-
- Forum-lid
- Berichten: 1604
- Lid geworden op: 10 dec 2004 08:17
Ik vind net meer carbon mooi. Gelukkig dat smaken verschillen anders reden er nog meer f4.13 in Red Devil rond.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die