Yep...!
Afgelopen 4 dagen met mijn dochtertje de 4 daagse gelopen..!
En we hebben het allebei gehaald.....
Andere sporten gedaan vandaag?
Quoten: Origineel geplaatst door Cor01 op 20 Mei 2006
Yep...!Afgelopen 4 dagen met mijn dochtertje de 4 daagse gelopen..!En we hebben het allebei gehaald.....
haha, afgelopen dagen 4daagse met mijn pa gelopen, maar weet zeker dat jij dat niet bent
Hebben het ook allebei gehaald.
Yep...!Afgelopen 4 dagen met mijn dochtertje de 4 daagse gelopen..!En we hebben het allebei gehaald.....
haha, afgelopen dagen 4daagse met mijn pa gelopen, maar weet zeker dat jij dat niet bent
Hebben het ook allebei gehaald.
laatste 2 dagen rustig wezen hardlopen ivm met het konstante slechte weer, ga dan liever lopen dan fietsen...
<b>"Io non puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Premmit op 08 Juni 2006
Probeer 8x per week te trainen (lukt redelijk goed), 4 x lopen en 4 x fietsen, vind het allebei nog te leuk om een keuze te maken
Zo, dat is redelijk intensief, 8 trainingen. Ik combineer het fietsen ook met hardlopen, of eigenlijk hardlopen met fietsen en dan respectievelijk 3x en 2x per week.
Wat voor afstanden loop je? Ook in wedstrijdverband?
Probeer 8x per week te trainen (lukt redelijk goed), 4 x lopen en 4 x fietsen, vind het allebei nog te leuk om een keuze te maken
Zo, dat is redelijk intensief, 8 trainingen. Ik combineer het fietsen ook met hardlopen, of eigenlijk hardlopen met fietsen en dan respectievelijk 3x en 2x per week.
vandaag weer weze hardlopen, maar nu hadde we het rondje van vorige week een stuk uitgebreidt, en tijdens het hardlopen zijn we nog ekkes de maas in gesprongen en naar de overkant gezwommen, want we hadde best heet, maar het water was tog nog redelijk koud
alles bij elkaar tog 3 uur weggeweest en nog ekkes weze voetballe
alles bij elkaar tog 3 uur weggeweest en nog ekkes weze voetballe
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen
emotie kun je uischakelen
Quoten: Origineel geplaatst door Chiel Gymbroek op 08 Juni 2006
Pak af en toe wat duathlon wedstrijden mee (Timex Duathlon Circuit), heb 2 jaar geleden het circuit gewonnnen (veteranen), vorig jaar gooide een knie blessure roet in het eten, afstand 10L-40F-5L
Pak af en toe wat duathlon wedstrijden mee (Timex Duathlon Circuit), heb 2 jaar geleden het circuit gewonnnen (veteranen), vorig jaar gooide een knie blessure roet in het eten, afstand 10L-40F-5L
Vrijdag buik, rug en enkels getraind.
Zaterdag en zondag voor het eerst in 12 jaar weer eens gehockeyd. (ofwel nu heb ik spierpijn)
Trouwens, niet echt jaloers ofzo, maar het viel me wel op goed ongelooflijk veel geld er in t hockeywereldje zit. t waren bedrijfstoernooien (vandaag Interbancair Hockeytoernooi) en alles was echt zó luxe geregeld (IBHT schijnt E 50.000 gekost te hebben), en ook als je ziet hoeveel sponsors een hockeyclub in het Gooi of in Wassenaar heeft (en ook wát voor sponsors)......
Zaterdag en zondag voor het eerst in 12 jaar weer eens gehockeyd. (ofwel nu heb ik spierpijn)
Trouwens, niet echt jaloers ofzo, maar het viel me wel op goed ongelooflijk veel geld er in t hockeywereldje zit. t waren bedrijfstoernooien (vandaag Interbancair Hockeytoernooi) en alles was echt zó luxe geregeld (IBHT schijnt E 50.000 gekost te hebben), en ook als je ziet hoeveel sponsors een hockeyclub in het Gooi of in Wassenaar heeft (en ook wát voor sponsors)......
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Vandaag 19 km hardgelopen. Moest het tempo erg laag houden ivm de hoge temperatuur. Lichaam was duidelijk nog niet gewend. Kan normaal 10 km/h lopen met hartslag +/- 140 en 12 km/h met +/- 152. Nu liep die hartslag in 2 uur op van 145 naar 185. Beetje té dus. Voelde me echter na afloop verder helemaal ok, geen abnormale vermoeidheid of zo.
Ben benieuwd hoe het morgen voelt.
Ben benieuwd hoe het morgen voelt.
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!