Proffietsen 2006
Nog een leuk kijkje in de materiaalwagen van PhonakAls ik de loterij win zijn dit de foto's van mijn toekomstige berging...
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
-
- Forum-lid
nee, van mij niet.
Dan zou ik allemaal verschillende fietsen ophangen, en verschillende wielen
Ik zie het rijtje al helemaal voor me
Een aantal Italiaanse droompjes (C50, Dogma, Leonardo (lijkt wel op elkaar natuurlijk ), Pinarello Dogma EGO, verder wat Titanium, een Van Tuyl *die vind ik soms echt mooi*.
Nja, in elk geval veee lverschillende fietsen
En dan natuurlijk rechts lightweights, AZA's (die NL superdure wielen, heten die zo?) en Ghibli's *die vind ik echt moooi*
Verder nog een aantal complete groepjes dura-ace & record ultra
En ik denk ook wel wat electrisch schakelmechanisme, gewoon met wat poen naar campagnolo stappen, haha
Dan zou ik allemaal verschillende fietsen ophangen, en verschillende wielen
Ik zie het rijtje al helemaal voor me
Een aantal Italiaanse droompjes (C50, Dogma, Leonardo (lijkt wel op elkaar natuurlijk ), Pinarello Dogma EGO, verder wat Titanium, een Van Tuyl *die vind ik soms echt mooi*.
Nja, in elk geval veee lverschillende fietsen
En dan natuurlijk rechts lightweights, AZA's (die NL superdure wielen, heten die zo?) en Ghibli's *die vind ik echt moooi*
Verder nog een aantal complete groepjes dura-ace & record ultra
En ik denk ook wel wat electrisch schakelmechanisme, gewoon met wat poen naar campagnolo stappen, haha
be Special, ride a Special
Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 31 Januari 2006
Als ik de loterij win zijn dit de foto's van mijn toekomstige berging...
Foto's van iets toekomstig maken... hmmm... die kans is zo nodig nog kleiner dan de loterij winnen!
Stond Di Luca's nieuwe fiets hier al? Bij deze:
@ Fiets Fanaat: de wielen van Cees Beers heten "ADA".
Als ik de loterij win zijn dit de foto's van mijn toekomstige berging...
Foto's van iets toekomstig maken... hmmm... die kans is zo nodig nog kleiner dan de loterij winnen!
Stond Di Luca's nieuwe fiets hier al? Bij deze:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 31 Januari 2006
Een vriend/kennis van Casran heeft er nog een te koop staan aan een scherpe prijs...
Een vriend/kennis van Casran heeft er nog een te koop staan aan een scherpe prijs...
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
-
- Forum-lid
Welke stuurbocht heeft Danilo eigenlijk? Ziet er wel comfy uit...
Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 31 Januari 2006
ITM Millennium... ziet er beetje te diep uit voor mij:
ITM Millennium... ziet er beetje te diep uit voor mij:
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Jee-eS op 29 Januari 2006
Heeft iemand een idee wat dit voor type fiets is? Meest logische is natuurlijk een BMC (daar het allemaal mecaniciens van Phonak zijn...) Maar welk model is het dan? Of zou het een prototype zijn?Een oud tijdritframe wellicht? Of een fiets die ze gebruiken om maten van de nieuwe tijdritframes goed te krijgen voor alle rijders. Op de tweede foto kan je namelijk zien dat er een ergostem van Look op zit.Nog een leuk kijkje in de materiaalwagen van Phonak
Hebben ze een foto van mijn garage geplaatst!
Heeft iemand een idee wat dit voor type fiets is? Meest logische is natuurlijk een BMC (daar het allemaal mecaniciens van Phonak zijn...) Maar welk model is het dan? Of zou het een prototype zijn?Een oud tijdritframe wellicht? Of een fiets die ze gebruiken om maten van de nieuwe tijdritframes goed te krijgen voor alle rijders. Op de tweede foto kan je namelijk zien dat er een ergostem van Look op zit.Nog een leuk kijkje in de materiaalwagen van Phonak
Hebben ze een foto van mijn garage geplaatst!
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Mooie foto van Boonens fiets:
-
- Forum-lid
Vind de helm wel mooi, lekker druk. Time fiets(en) vind ik nog steeds niks.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die