Montage van mijn Scott CR1
-
- Forum-lid HC
kijk dit laatste heb ik van het gehele verhaal wel het meeste aan, daar ik zeer binnenkort van mijn mtb mijn achterderailleur zal moeten vervangen. maar ook wat de rest betreft geweldige uitleg.
Quoten: Origineel geplaatst door madone 5.9 op 26 December 2005
Misschien stomme vraag. Maar jij zegt slappe kabel. Waar en hoe moet ik die dan losmaken?
dacht ik ook al, dus geen stomme vraag. Thnx TS voor de goede uitleg
Misschien stomme vraag. Maar jij zegt slappe kabel. Waar en hoe moet ik die dan losmaken?
dacht ik ook al, dus geen stomme vraag. Thnx TS voor de goede uitleg
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
Is het deze die je bedoelt , (of achteraan ? 't is hetzelfde principe)Inbussleutel nr 5
Is het deze die je bedoelt , (of achteraan ? 't is hetzelfde principe)Inbussleutel nr 5
Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 26 December 2005
Ik hoop dat jullie er wat aan gehad hebben ?
Bij deze sluit ik dan mijn montage af
discussies kunnen er nog altijd plaatsvinden natuurlijk, maar voor wat betreft mijn fotoreportage daar hebben we de streep bereikt
Greetz,TS
TS, kunnen we je niet overhalen tot het geven van een forum workshop?
discussies kunnen er nog altijd plaatsvinden natuurlijk, maar voor wat betreft mijn fotoreportage daar hebben we de streep bereikt
Greetz,TS
Beide, maar die maak je dus gewoon helemaal los met de inbus?
Ja, dat is het beste.Stel dat uw kabel achter net te hard gespannen staat, dan kan je met de stelschroef onmogelijk de stop (H) perfect regelen.
Beide, maar die maak je dus gewoon helemaal los met de inbus?
Ja, dat is het beste.Stel dat uw kabel achter net te hard gespannen staat, dan kan je met de stelschroef onmogelijk de stop (H) perfect regelen.
Quoten: Origineel geplaatst door damocles op 26 December 2005
Greetz,TS
Als alles goed gaat dan geef ik morgen @Rolandt al een privé workshop !
Greetz,TS
Haha dat klopt, vanmiddag zal TS mijn nieuwe 105 groep erop zetten!Maare, het is weer een mooie reportage geworden TS; nu alleen vanmiddag nog even goed opletten en dan moet ik dat voortaan zelf kunnen
Haha dat klopt, vanmiddag zal TS mijn nieuwe 105 groep erop zetten!Maare, het is weer een mooie reportage geworden TS; nu alleen vanmiddag nog even goed opletten en dan moet ik dat voortaan zelf kunnen
Quote: Origineel geplaatst door Rolandt op 27 December 2005
Haha dat klopt, vanmiddag zal TS mijn nieuwe 105 groep erop zetten!
Ik zou graag je ervaringen weten Rolandt!! Ik ben van plan om mijn volgende fiets hier ook mee af te gaan monteren.
TS hartstikke bedankt voor de cursus!! Ik heb een hoop geleerd!!
Haha dat klopt, vanmiddag zal TS mijn nieuwe 105 groep erop zetten!
Ik zou graag je ervaringen weten Rolandt!! Ik ben van plan om mijn volgende fiets hier ook mee af te gaan monteren.
TS hartstikke bedankt voor de cursus!! Ik heb een hoop geleerd!!
-
- Forum-lid
Bedankt voor al je tips! Ziet er prachtig uit!
Ik ga je tips toepassen, morgen mijn racer afstellen. Heb alles er bijna op zitten.
Ik ga je tips toepassen, morgen mijn racer afstellen. Heb alles er bijna op zitten.
Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 12 December 2005
Ik beloof dat ik het DIT JAAR nog zal tonen !
@TS,
En nog woord gehouden ook! Mijn complimenten! Jouw bijdragen op dit forum zijn altijd goed, en deze thread is daar een heel mooi voorbeeld van. Kost toch heel wat tijd, maar weet dat het zeer gewaardeerd wordt!
Tnx
Ik beloof dat ik het DIT JAAR nog zal tonen !
@TS,
En nog woord gehouden ook! Mijn complimenten! Jouw bijdragen op dit forum zijn altijd goed, en deze thread is daar een heel mooi voorbeeld van. Kost toch heel wat tijd, maar weet dat het zeer gewaardeerd wordt!
Tnx