Je topsnelheid!
-
- Forum-lid
Niet zo aanstellen Jan, vallen kan altijd gebeuren maar daar moet je gewoon niet (teveel) over nadenken op de fiets. Gewoon knallen en de adrenaline laten vloeien
Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 31 Augustus 2006
Niet zo aanstellen Jan, vallen kan altijd gebeuren maar daar moet je gewoon niet (teveel) over nadenken op de fiets. Gewoon knallen en de adrenaline laten vloeien
Ok niet aanstellen,
adrenaline als het goed gaat, en bloed als het mis gaat, laten vloeien...
Ok niet aanstellen,
adrenaline als het goed gaat, en bloed als het mis gaat, laten vloeien...
Jan, dat is gewoon onderdeel van de kick. Ik ben net herstellende van een val in een afdaling, waarbij ik een aantal botten heb gebroken. Ik kijk in het vervolg wel wat beter uit, maar ik sta al te popelen om volgend jaar m'n record te verbeteren!
Gelukkig zijn er ook mensen zoals jij die verstandiger zijn, dat scheelt de maatschappij een hoop ziektekosten!
Gelukkig zijn er ook mensen zoals jij die verstandiger zijn, dat scheelt de maatschappij een hoop ziektekosten!
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
ach ja zo kan je overal wel over zeuren
Vlak: 52 (solo)
Heuvel af: 71 (Amerongse berg)
Heuvel af: 71 (Amerongse berg)
Vlak: 64, wind mee, met z'n 2-en proberen geflitst te worden door flitskast (niet gelukt)
Bergaf: ca. 82, vogezen
Bergaf: ca. 82, vogezen
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
vlak: 61 km per uur in de eindsprint van het peloton
bergaf: 86 km per uur in de afdaling van de Fedaia tijdens de Marathona. Mijn maat ging 89 maar toen zagen we ineens een los wiel links op de weg liggen en keerde ons verstand weer terug.
bergaf: 86 km per uur in de afdaling van de Fedaia tijdens de Marathona. Mijn maat ging 89 maar toen zagen we ineens een los wiel links op de weg liggen en keerde ons verstand weer terug.
voetballen is een spel, wielrennen een sport
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Ridley rijder op 13 Juli 2005
Ik ga nu proberen om geflitst te worden in een zone 50. Ik weet dat fieten geflitst kunnen worden daar ik eens door het rood reed en de flitspaal "flits" deed, maar het zal niet gemakkelijk worden. Het is een lastige baan met eerst een "helling" en dan nog een strook valsplat. Daarna is het plat. Hopelijk lukt het, het zou eens een fijne ervaring zijn. Maar dan moet ik wel minimum 57-58 km/u rijden.
Dit is dus onlangs gelukt. Ik reed 63 op die (autoloze) weg met flistpaal. Toen ik de paal passeerde keek ik naar de paal en toen flitste ze dus. Hopelijk kunnen ze er een beetje om lachen als ze de foto's bekijken.
Ik ga nu proberen om geflitst te worden in een zone 50. Ik weet dat fieten geflitst kunnen worden daar ik eens door het rood reed en de flitspaal "flits" deed, maar het zal niet gemakkelijk worden. Het is een lastige baan met eerst een "helling" en dan nog een strook valsplat. Daarna is het plat. Hopelijk lukt het, het zou eens een fijne ervaring zijn. Maar dan moet ik wel minimum 57-58 km/u rijden.
Dit is dus onlangs gelukt. Ik reed 63 op die (autoloze) weg met flistpaal. Toen ik de paal passeerde keek ik naar de paal en toen flitste ze dus. Hopelijk kunnen ze er een beetje om lachen als ze de foto's bekijken.
Excuse me while I kiss the sky
Op het vlakke 45 km/h met moet der wanhoop
en dalend 69 km/h op atb en gravel niet bij nadenken gewoon doen !
En een redelijke massa wil in de afdaling ook mee helpen.
Heb een atletisch lichaam in iets te ruim vel
en dalend 69 km/h op atb en gravel niet bij nadenken gewoon doen !
En een redelijke massa wil in de afdaling ook mee helpen.
Heb een atletisch lichaam in iets te ruim vel
Trek oclv 9900 pro issue
Gazelle V4 mod.
Gazelle V4 mod.
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Only Campa op 22 September 2006
Op de autobaan bij Koblenz 248 kilometer
In dit topic spreken we over KM/H........
Op de autobaan bij Koblenz 248 kilometer
In dit topic spreken we over KM/H........