Vandaag gefietst in 2012
Nee, wel een kinderhelm.neos schreef:En nog een gouden helm gevonden????
Vanmorgen gekocht voor de kleinzoon.
Ik kwam toevallig langs het monumentje en ik denk 'ik maak een fotootje'. Dat zal Goosman wel leuk vinden ...
Gistermiddag samen met Logo een rondje Zuid-Holland. Van Rotterdam richting Den-Haag-Stompwijk in Boskoop bij ons stamkroegje koffie met appel gebak:
Op de terugweg natuurlijk langs de Rotte. Daar fietsen we samen in 1970 (!!!) onze eerste trainingsritjes
Heerlijk rustig op zo'n vrijdagmiddag. De wind plaagde een beetje maar verder heerlijk fietstweer.
Gezellig, lekker gefietst en ben zelf heel erg content. Vorig maand zwaar gevallen en drie weken totale rust gehouden. Van de week een eerste keer een paar uur losgetrapt. Gister 75 en de benen vonden het helemaal prima. Goed bestede vrije middag!
Vandaag een dagje rust en morgen kijken of het herstel doorzet.
Op de terugweg natuurlijk langs de Rotte. Daar fietsen we samen in 1970 (!!!) onze eerste trainingsritjes
Heerlijk rustig op zo'n vrijdagmiddag. De wind plaagde een beetje maar verder heerlijk fietstweer.
Gezellig, lekker gefietst en ben zelf heel erg content. Vorig maand zwaar gevallen en drie weken totale rust gehouden. Van de week een eerste keer een paar uur losgetrapt. Gister 75 en de benen vonden het helemaal prima. Goed bestede vrije middag!
Vandaag een dagje rust en morgen kijken of het herstel doorzet.
-
- Forum-lid
Vanochtend de eerste kilometers van het jaar op de racefiets gemaakt. Het was heerlijk. Een beetje fris en vochtig, maar zeker weer voor herhaling vatbaar!!
I refuse to join any club that would accept me as a member
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vandaag 2,5 uur een rondje gestoeid met de Zeeuwse Wind. Gedurende de rit trok die aan tot 6bft.... Lekker gefietst, maar volgende keer mag die ventilator wel een standje lager
Less is bore
Gisteren dus ook een rondje van 66 km door Zeeland gereden, en inderdaad de wind was er ook!!
Vandaag is de windrichting precies goed voor m'n lievelingrondje (in de volksmond rondje Schouwen).
Kloetinge- Veere- Stormvloedkering- Schouwen Duiveland- Zeelandbrug- Kloetinge. 97 km. Met wel 4 stoplichten!!
Vandaag is de windrichting precies goed voor m'n lievelingrondje (in de volksmond rondje Schouwen).
Kloetinge- Veere- Stormvloedkering- Schouwen Duiveland- Zeelandbrug- Kloetinge. 97 km. Met wel 4 stoplichten!!
Canyon Endurace CF SL 8.0 Aero
Canyon Grizl CF SL 8.0 suspension
Canyon Exceed
Canyon Grand Canyon
Canyon Grizl CF SL 8.0 suspension
Canyon Exceed
Canyon Grand Canyon
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hopen dat het droog blijft, ziet er goed uit voor zeeland. En minder wind!
Less is bore