Wielrennen op tv
Vanavond op Canvas: Belga Sport, over het verdoemde WK van Roger De Vlaeminck, in 1975. Zie http://www.sporza.be/cm/sporza/videozon ... /1.1560910
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Ik ben altijd wel een fan van de Vlaeminck en deze periode van de wielersport geweest maar slaan ze bij Sporza nu niet een beetje door? Ze zijn nu echt ieder incidentje aan het uitmelken.dario schreef:Vanavond op Canvas: Belga Sport, over het verdoemde WK van Roger De Vlaeminck, in 1975. Zie http://www.sporza.be/cm/sporza/videozon ... /1.1560910
Het is iedere keer die verongelijkte houding of ze een wereldtitel is ontstolen. Brrrrr. Blijf een groot fan van Belgie maar van Sporza krijg is steeds meer jeuk.
Het is me ook zo Amerikaans. Achteraf alsnog die oorlog in Vietnam winnen.
Volgens mij bulkt het in de Belgische wielersport van mooie gebeurtenissen om zo'n uitzending van te maken.
Wat te denken van Hubert Hutsebaut. Klopte begin jaren 70 Merckx en Godefroot in de E3 prijs. Geef zo'n man - nu leeft hij nog - eens een podium.
Zo zijn er nog een hele berg aanleidingen om eens bij stil te staan.
Merckx won nooit Parijs-Tours maar twee Belgen wonnen hem maar liefst drie keer.
etc etc
Het is nu iedere keer zo'n inteelt gebeuren. De kliek die steeds wordt uitgenodigd.
Die verongelijkte Roger met zijn Merckx-frustratie kenden we inderdaad al langer... Maar het goede hieraan vind ik dat Merckx eens niet op zijn eeuwige voetstuk wordt geplaatst, maar zich van zijn kleinste kant laat zien. Klopt ook wel wat je zegt, dat eeuwige roeren in diezelfde potjes - maar ik blijf het gewoon leuk vinden om die beelden te zien, want koers is toch het mooist in zwart-wit òf in jaren 70-kleuren!
(Hutsebaut is wel een duivels goede tip: ik ken iemand in de redactie van het programma, zal hem eens mailen met de suggestie!)
(Hutsebaut is wel een duivels goede tip: ik ken iemand in de redactie van het programma, zal hem eens mailen met de suggestie!)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
http://nos.nl/artikel/482848-nos-interv ... uggen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
-
- Forum-lid
Verbruggen die over het dopingprobleem praat is als een corrupte politieagent die commentaar levert op de georganiseerde misdaad.
Even ter herinnering, het begint dadelijk!ever schreef:Vanavond op Nederland 3 21.35 u: Holland Sport special Milaan - San Remo.
Hopelijk net zo mooi als de Parijs - Roubaix special!
Genieten! Wel grappig dat Pozzato over de crisis staat met ze 458 voor een oud kassie
Miste toch wel een paar "must haves"ever schreef:Vanavond op Nederland 3 21.35 u: Holland Sport special Milaan - San Remo.
Hopelijk net zo mooi als de Parijs - Roubaix special!
Zoals de muretto di Alassio. Die mag je in een dergelijke docu niet missen. Ook de drie Capo's miste ik met de bijbehorende monumenten wat een mooie aanleiding was geweest om Girardengo te noemen.