Ja, het is voor de tegenstander ook zwaar. Maar het is wel even een verschil of je op een normale klim of op de Mortirolo in het rood gaat bij een aanval. Dat moet je terugbetalen. Als het de slotklim is kun je het doen maar straks zijn ze nog eens 20 kilometer aan het klimmen.eelcoz schreef:Maar dat geldt net zo goed voor je tegenstanders. En als je Hesjedal op minuten wilt rijden (want dat is nodig) vraag ik me af of de Stelvio voldoende is. Dan zal hij een serieuze inzinking moeten krijgen.bottecchia schreef:Overigens is het natuurlijk vrij logisch dat je daar niet al vol gaat aanvallen. Daar is die klim gewoon te zwaar voor als je daarna nog de Stelvio op moet.
GIRO ! !
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Stoer potje fietsen van De Gendt!
De Gendt heeft het ook niet makkelijk. Loopt wat te stoempen. Feit blijft wel dat hij verder uitloopt. Ze zullen erachter echt moeten gaan rijden (als ze kunnen) of ze gokken dat de Gendt in gaat storten. Gevaarlijk om zo te speculeren. Hoppa, Gadret gaat op de pedalen staan.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Absoluut!! Die pakken ze niet meer. Mooi voor Vacance Soleil. Ondanks alle kritieken (vermeende pakkers binnen die ploeg) geloof ik in hun relaxte aanpak. Oei wat loopt Garmin-Cervelo te harken in een poging het gat kleiner te maken. De soeplesse is ver te zoeken.wivo_6 schreef:Op 3,5km nog steeds een 4-tal minuten. Knap staaltje!!
Mooi dit.
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Geweldige prestatie van die jongen. Blij dat ik hier toch even voor ben gaan zitten!
- boswielrenner
- Forum-lid
Super Thomas de Gendt. Hup Vacansoleil!
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Ik moet deze woorden terugnemen en maak een hele diepe buiging voor THomas de Gendt. Op de radio in de auto hoorde ik dat hij weg was. Laatste 3 km thuis op TV gezien. Volg het wielrennen al 43 jaar maar het was toch heel even terug dat ik kippenvel had.Gastheerg schreef:En helaas gaat de Giro steeds mee op de Tour lijken.
Prachtige reclame voor de sport en het is hem van harte gegund.
Overigens ook lef van de ploegleiding om zo'n avontuur te steunen. Ook die krijgen een dikke pluim.
Dit is dus waar ik in 69-70 voor die sport ben gevallen!
- boswielrenner
- Forum-lid
Niet voor niets dat de ploegleider van Vacansoleil heel hoog aangeschreven staat onder zijn collega's. Goed ploegenwerk/tactiek tussen Mortirolo en Stelvio. Goede ploeg dat Vansoleil. Ben heel benieuwd voor de Tour. Kan Rabo een puntje aan zuigen.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29