Mio Cyclo
Ik heb vandaag mijn mio cyclo 305 gemonteerd op een fsa controlcenter. Gaat op zich prima alleen staat de computer scheef. Niet veel maar toch. De bracket zit goed, en de mio klikt er soepel in.
In het pakket zat maar 1 bracket. De handleiding is niet zo heel duidelijk voor me. Is die ene bracket te gebruiken voor zowel op de stuurpen als op het stuur?Iemand ook last van die scheefstand?
In het pakket zat maar 1 bracket. De handleiding is niet zo heel duidelijk voor me. Is die ene bracket te gebruiken voor zowel op de stuurpen als op het stuur?Iemand ook last van die scheefstand?
heb mijn mio cyclo 305 geupdated maar zonder eerst te formateren hierdoor krijg ik steeds melding geen ruimte meer wanneer ik de fietskaart v1207.03 wil op de mio zetten. .mio system data is zo goed als leeg terwijl mio system G volledig vol is.Nu is de vraag mag ik de G formateren en kan ik nadien alles terug vanaf mio share installeren?
Komt er ook een verbetering van het omhulsel (inklik stuk)daar dit bij mij al eens gebroken is ,wel snel vervangen door mio.
Komt er ook een verbetering van het omhulsel (inklik stuk)daar dit bij mij al eens gebroken is ,wel snel vervangen door mio.
-
- Forum-lid
- Contact
De bracket is zowel op je stuurpen als op het stuur te gebruiken. Bij beide fietsen van mij zit hij op de stuurpen en niet scheef.Lookkg461 schreef:Ik heb vandaag mijn mio cyclo 305 gemonteerd op een fsa controlcenter. Gaat op zich prima alleen staat de computer scheef. Niet veel maar toch. De bracket zit goed, en de mio klikt er soepel in.
Ride first...Work later!
Specialized S-works Roubaix | Sram Red | Zipp 404 | Garmin Edge 1000
-
- Forum-lid
- Contact
De surprise me functie berekend vanaf het punt waar je je op het moment van berekenen bevindt.kobro schreef:Als ik de surprise me functie gebruik in een andere plaats moet ik dan het vertrek adres als thuis adres zetten bij en lus ?
Ride first...Work later!
is er wat meer bekent mbt de foutmeldingen na de update.
het is erg stil wat betreft oplossingen van mio zelf.
vind ik toch echt doodzonde van me geld.
heb nu een navi die niet werkt en ben wat computers betreft echt beginner dus heb geen idee hoe nou alles weer goed te krijgen.
iemand die mij kan helpen?
heb nu een navi die niet werkt en ben wat computers betreft echt beginner dus heb geen idee hoe nou alles weer goed te krijgen.
-
- Forum-lid
- Contact
Hier staan een heleboel oplossingen:martijn79 schreef:is er wat meer bekent mbt de foutmeldingen na de update.
http://service.mio.com/M0100/MainFrame.aspx
Start na elk gedeelte je computer en/of je cycle opnieuw op om zeker te weten dat je updates ook zijn doorgevoerd.
Ride first...Work later!
@ martijn79martijn79 schreef:is er wat meer bekent mbt de foutmeldingen na de update.
Is het probleem m.b.t. de foutmelding inmiddels verholpen? Zo niet, zou je dan de volgende stappen willen volgen om de update succesvol te installeren?
Formatteer de "Mio_System" schijf als volgt:
1. Maak eerst een backup door bovenin het scherm van de MioShare desktop applicatie het volgende te selecteren:
2. Backup/Restore -> maak backup
3. Open vervolgens Windows Explorer
4. Selecteer de schijf “Mio_System” met je rechtermuisknop
5. Selecteer “Format”
6. Wanneer dit gebeurd is, koppel je de Cyclo los
7. Wacht zo'n 10 seconden voordat je het apparaat opnieuw aansluit aan je PC
8. Open MioShare en installeer de update opnieuw.
Graag horen we of je hiermee geholpen bent en wellicht nog aanvullende vragen hebt.
Groet, Mio
@ filipettofilipetto schreef:heb mijn mio cyclo 305 geupdated maar zonder eerst te formateren hierdoor krijg ik steeds melding geen ruimte meer wanneer ik de fietskaart v1207.03 wil op de mio zetten. .mio system data is zo goed als leeg terwijl mio system G volledig vol is.Nu is de vraag mag ik de G formateren en kan ik nadien alles terug vanaf mio share installeren?
Dank voor je vragen. Het klopt dat het systeemgeheugen bijna vol zit na de update, want alle data van tracks worden opgeslagen op de "Mio_data" schijf. Wat betreft het omhulsel: is dit opnieuw kapot gegaan na vervanging?
Groet, Mio
Ik heb vandaag de 1e rit met de surprise me functie gedaan met mijn Cyclo 305 HC
En het werkt wel
Maar hij neemt wel vaak de stedelijke route in plaats van de Landelijke ( ik woon aan de rand van Rotterdam)
Nu heb ik mijn profiel op racefiets staan maar dus zou je toch zeggen dat het meer de landelijke outes zou nemen
ik had 85 KM opgegeven als route hij kwam met een route van 85 92 2n 120 maar dan wel in andere richtingen
Heeft iemand hier al ervaring mee
En het werkt wel
Maar hij neemt wel vaak de stedelijke route in plaats van de Landelijke ( ik woon aan de rand van Rotterdam)
Nu heb ik mijn profiel op racefiets staan maar dus zou je toch zeggen dat het meer de landelijke outes zou nemen
ik had 85 KM opgegeven als route hij kwam met een route van 85 92 2n 120 maar dan wel in andere richtingen
Heeft iemand hier al ervaring mee
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3