Castelli Gabba shirt, ademend en regenbestendig ?
Heb er vanmorgen ook een gekocht de korte mouw versie in de maat L ben 1.87 en 79kg ook de xl aangehad maar als je in racehouding zit te veel gekreukelde stof op het buikgedeelte schouder gedeelte weinig verschil met een maat L.Ben benieuwd hoe die zit,ik heb geen nanoflex armstukken wel van craft mar bijna niet gevoerd.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Ik heb ook lang getwijfeld tussen de L en XL (1m91; 77 kg). Ik vond de L echt te beklemmend strak om mijn borst en de XL zit prettiger/losser maar nog wel goed aangesloten (ook in fietshouding). Bij beide maten vind ik de armen wel redelijk los zitten, maar de armen zijn dan ook redelijk dun.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Naar de sportschool dan maar Meuk.
Bij mij (1.83 en 88 kg) zit de XL als gegoten, de mouwtjes tegen het strakke aan
Bij mij (1.83 en 88 kg) zit de XL als gegoten, de mouwtjes tegen het strakke aan
Laatst gewijzigd door Wiliertoerist op 31 okt 2014 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij mij (1.86 / 74kg) zit de (alpha) in maat m juist als gegoten.
Van de gabba convertible heb ik maat l, die eigenlijk wat te ruim zit.
Van de alpha heb ik ook maat s gepast die op zich ook prima zat, alleen zakjes achterop van de m waren net iets groter.
Met weet zoals vorige week dinsdag (veel regen en wind) erg prettige jas.
Van de gabba convertible heb ik maat l, die eigenlijk wat te ruim zit.
Van de alpha heb ik ook maat s gepast die op zich ook prima zat, alleen zakjes achterop van de m waren net iets groter.
Met weet zoals vorige week dinsdag (veel regen en wind) erg prettige jas.
Grappig, ik had een Gabba Jersey L online gekocht bij Mantel. Volgens de maattabel moest dat qua borstomtrek kloppen. Gister toch maar ingeruild voor een XL Convertable. De doorslag gaf het feit dat de armstukken ook winddicht zijn wat met losse armstukken vaak niet het geval is.
Aangezien ik de Gabba ook tijdens het MTB-en aan wil is iets meer ruimte wel prettig. De L zat erg strak (wat ook door de speklaag komt...).
Zondag een (waakschijnlijk natte) MTB tocht op het programma dus ben erg benieuwd.
Aangezien ik de Gabba ook tijdens het MTB-en aan wil is iets meer ruimte wel prettig. De L zat erg strak (wat ook door de speklaag komt...).
Zondag een (waakschijnlijk natte) MTB tocht op het programma dus ben erg benieuwd.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Als TS volg ik dit nog regelmatig
Zelf draag ik het shirt bijna nooit omdat ik me te pleuris zweet maar ik wil jullie dit niet onthouden :
http://racefietsblog.nl/recharge-je-castelli-gabba/
Zelf draag ik het shirt bijna nooit omdat ik me te pleuris zweet maar ik wil jullie dit niet onthouden :
http://racefietsblog.nl/recharge-je-castelli-gabba/
Sworks Venge
Je kan beter Nikwax of Grangers gebruiken.
Daarnaast vind ik dat de waterafstotende werking goed blijft werken. Heb 'm vorige winter van september tot april meerdere keren per week gedragen en elke keer gewassen. Hij bleef me prima droog en vooral warm houden.
Daarnaast vind ik dat de waterafstotende werking goed blijft werken. Heb 'm vorige winter van september tot april meerdere keren per week gedragen en elke keer gewassen. Hij bleef me prima droog en vooral warm houden.