Hoezo?anderson99 schreef:Die Jungels had pech zeg met de regen.
Giro 2016
Ik gebruikte ze zelf ook veel, nooit op den muil gegaan ermee....maar ik heb er in clubwedstrijden veel mee zie vallen.Gastheerg schreef:Er eens 100 gekocht omdat m'n partner ook fietste (dus samen 15 tubes in een jaar) en ik veel fietsen bouwde. Waren geloof ik maar 225 gram en de meeste fietsjes die ik bouwde waren voor klimmers. Maar de laatste 20 zijn een jaar of 7 geleden naar Marktplaats gegaan. Als ze nat werden leek het wel groene zeep!Keezx schreef:35 jaar geleden had je "Russische tubes" die berucht waren wegens de slechte grip op natte wegen, er zat Nylon in....
Ik reed wel eens wedstrijden in Duitsland en daar zag je lui uit de DDR en verder oostelijk ook veel mee rijden.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Reed een wereldtijdrit en had hem bij gelijke omstandigheden waarschijnlijk gewonnen..Gastheerg schreef:Hoezo?anderson99 schreef:Die Jungels had pech zeg met de regen.
Herhaal dit niet onnodig
Snap ik wel maar er waren er nog wel een paar die dan beter hadden gedaan.
Als tijdritspecialst kan je mazzel of pech hebben.
Als klassementsrenner moet je zorgen dat je bij de overige klassementsrenners staat dan heb je in ieder geval dezelfde omstandigheden.
Als tijdritspecialst kan je mazzel of pech hebben.
Als klassementsrenner moet je zorgen dat je bij de overige klassementsrenners staat dan heb je in ieder geval dezelfde omstandigheden.
-
- Forum-lid
Voor mij ideaal want van het nadeel wat er aan zat had ik geen last. Ook toen al bleef ik en de fiets bij natte omstandigheden binnen.Keezx schreef:35 jaar geleden had je "Russische tubes" die berucht waren wegens de slechte grip op natte wegen, er zat Nylon in....daniel1975 schreef:Welke tubes rijdt Zakarin mee?????
Toch werden ze veel gebruikt, ze waren vederlicht en goedkoop en in alle kleuren te krijgen zolang het maar geel/zwart was.
-
- Forum-lid
? Sorry hoor maar Roglic stond ver achter Jungels en reed daarom eerder en Jungels,Valverde, Nibali en Kruijswijk pas later omdat ze beter in het klassement stonden.
En dat voor iemand die zo'n fan is van cyclocrossQuarantanove schreef:Voor mij ideaal want van het nadeel wat er aan zat had ik geen last. Ook toen al bleef ik en de fiets bij natte omstandigheden binnen.Keezx schreef:35 jaar geleden had je "Russische tubes" die berucht waren wegens de slechte grip op natte wegen, er zat Nylon in....daniel1975 schreef:Welke tubes rijdt Zakarin mee?????
Toch werden ze veel gebruikt, ze waren vederlicht en goedkoop en in alle kleuren te krijgen zolang het maar geel/zwart was.
Campagnolo Ultra Dork
Omdat Jungels de snelste van de mannen in de natte TT was, wil niet zeggen dat hij in een droge TT ook sneller zou zijn geweest dan de mannen met natte omstandigheden. Volgens mij is Jungels juist iemand die veel voordeel heeft gehad, doordat hij de natte omstandigheden als beste kon verwerken, staat hij nu 2e in het algemeen klassement, terwijl hij anders misschien nog steeds buiten de top 10 had gestaan. En dan had hij misschien wel een snellere tijdrit gereden, maar misschien ook wel een veel langzamere tijdrit dan de mannen die juist de droge omstandigheden beter konden verwerken.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
-
- Forum-lid
Toevoeging : in die tijd bleef de wegfiets binnen onder natte omstandigheden.Ernie C. schreef:En dat voor iemand die zo'n fan is van cyclocrossQuarantanove schreef:Voor mij ideaal want van het nadeel wat er aan zat had ik geen last. Ook toen al bleef ik en de fiets bij natte omstandigheden binnen.Keezx schreef: 35 jaar geleden had je "Russische tubes" die berucht waren wegens de slechte grip op natte wegen, er zat Nylon in....
Nu als toerfietser beide.
Er is een groot verschil tussen "kijken naar" en zelf fietsen